Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2019/177(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Мудрий І. Л. Впровадження ідей і надбань педагогічного досвіду В. О. Сухомлинського, І. Г. Ткаченка в освітній простір Гайворонщини. - C. 10-20.
- Нагорна Н. О. Змістова характеристика поняття "проектно-технологічна компетентність" майбутніх вчителів технологій. - C. 20-24.
- Назарова О. П., Рожкова О. П. Динамічне моделювання фізичних характеристик силових трансформаторів. - C. 24-28.
- Напалков С. В. Об одном методическом аспекте конструирования образовательных Web-квестов по математике при обучении школьников. - C. 29-33.
- Наумчик П. І. Оновлення матеріалу шкільної фізики у сфері вивчення лазерної техніки. - C. 33-36.
- Ніколаєнко С. М. Невикористаний резерв розвитку сучасної української сільської школи. - C. 37-40.
- Онищенко І. В. Психолого-педагогічні аспекти формування мотиваційної готовності майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності. - C. 40-43.
- Онищенко Г. О. Застосування комп’ютерних технологій на заняттях з дискретної математики при розв’язанні професійно-орієнтованих задач для бакалаврів з комп’ютерних наук. - C. 44-49.
- Охріменко Л. С. Технологія моделювання жіночої української керсетки під час вивчення дисципліни "Історія українського костюма". - C. 50-53.
- Петріченко О. А. Можливості хмарних технологій в професійній підготовці майбутніх учителів математики. - C. 54-58.
- Правда М. І., Курбацький В. П. Зіткнення куль у лабораторному фізичному практикумі. - C. 58-60.
- Руденко Є. В. Результати експериментальної перевірки методики навчання квантової фізики в педагогічних коледжах І-ІІ рівня акредитації. - C. 60-63.
- Рябець С. І., Гавриленко К. О. Застосування можливостей Google для технологій веб-квесту на уроках трудового навчання. - C. 64-68.
- Садовий М. І. Система трудового виховання у діяльності Івана Гуровича Ткаченка. - C. 69-73.
- Садовий М. І., Проценко Є. А., Донець Н. В. Інноваційні підходи науково-педагогічної системи І. Є. Тамма. - C. 73-76.
- Садовий М. І., Токаренко М. А. Дидактичні засади формування готовності майбутніх учителів технологій до використання сервісів Google. - C. 77-81.
- Семерня О. М. Аспекти методичних підходів моделювання і прогнозування стану довкілля на Поділлі. - C. 82-85.
- Сілкова О. В., Оленець С. Ю. Використання Google Classroom у проектному навчанні під час вивчення предмету медична інформатика. - C. 85-87.
- Сікора Я. Б., Якимчук Б. Л. Модель підготовки майбутнього вчителя інформатики на основі принципів дуальної освіти. - C. 88-91.
- Сліпухіна І. А., Поліхун Н. І., Чернецький І. С., Мєняйлов С. М. Інтердисциплінарний аспект застосування STEM підходу у навчанні фізики. - C. 91-96.
- Сокульська Н. Б., Ковальчук Р. А. Новітні форми та методики підготовки військових фахівців. - C. 97-100.
- Сороко Н. В. Проектування STEAM-орієнтованого цифрового середовища школи (зарубіжний досвід). - C. 100-104.
- Сосницька Н. Л., Іщенко О. А., Сокот О. Є. Дослідження штучного освітлення на основі зв’язку спеціальних та статистичних методів. - C. 104-108.
- Стадніченко С. М., Костенко Н. В. Формування фахової компетентності студентів при вивченні теми "Рівновага тіл". - C. 109-113.
- Стецик С. П. Використання електронного навчального курсу як засобу доповнення реальності у процесі підготовки майбутніх учителів фізики. - C. 114-118.
- Суховірська Л. П., Лунгол О. М. Педагогічні аспекти адаптивного навчання медичної та біологічної фізики засобами інформаційних технологій. - C. 118-121.
- Ткачук А. І. Особливості вивчення наркоманії (залежності від психостимуляторів та канабіноїдів), як складової соціально-політичних небезпек, при викладанні безпеки життєдіяльності та охорони праці в галузі. - C. 122-128.
- Трифонова О. М. Визначення рівня сформованості інформаційно-цифрової компетентності у майбутніх фахівців комп’ютерних технологій. - C. 128-135.
- Усата О. Ю. Використання особистісно орієнтованих технологій навчання в процесі вивчення основ наукових досліджень. - C. 135-138.
- Форостовська Т. О., Бохан Ю. В. Дидактичні та функціональні можливості програмного пакету Еxcel під час викладання хімічних дисциплін. - C. 138-143.
- Цибульський М. Г. Таким я знав Івана Гуровича Ткаченка. - C. 143-146.
- Черних В. В., Черних Д. А. Використаня платформи go-lab як інструменту реалізації формату IBL в рамках концепції нової української школи. - C. 147-149.
- Чумак М. Є. Вчені-фізики і космополітизм. - C. 149-152.
- Шевченко І. А. Методологічні засади розвитку STEM-компетентності вчителів природничих дисциплін. - C. 153-157.
- Шевченко О. В., Мельнік А. О. Рекреаційно-оздоровчий вплив рухливих ігор на організм школярів з недоліками у стані здоров’я. - C. 157-160.
- Шишова І. О. Соціальна адаптація дітей з особливими освітніми потребами засобами праці. - C. 160-163.
- Юрженко В. В. Технологічна освіта і STEM-освіта: їх протилежності й феноменологічні паралелі. - C. 163-167.
- Янатьєва О. Г. Теоретико-методологічні аспекти формування STEM–компетентностей в процесі навчання студентів та учнів. - C. 168-172.
- Яременко Ю. В., Гелевер І. Г. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при зображенні фігур в геометрії. - C. 172-176.
- Ярхо Т. О. Ретроспективний аналіз феномену кліпового мислення та його врахування в дидактиці сучасної математичної підготовки у технічних ЗВО. - C. 176-182.
- Шульга С. В., Величко С. П. Моніторинг та оцінка навчально-методичного комплексу з квантової фізики для розвитку пізнавальної діяльності студентів. - C. 183-187.
- Анотації. - C. 188-220.
- Вихідні дані.
| 2019 | | Вип. 177(2)
|
|
|
|