Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2018/173(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абрамова О. В., Рябчикова К. М. Стимулювально-мотиваційний компонент системи формування міжкультурної компетентності студентів спеціальності "дизайн одягу". - C. 12-15.
  4. Безена І. М. Людина і її духовна краса (світоглядні філософії Василя Сухомлинського та Олеся Гончара). - C. 16-21.
  5. Бенедисюк М. М. Компетентність з фізики в учнів основної школи та її структурні складові. - C. 21-24.
  6. Бєлкова Т. О. Профілактично-оздоровчі програми для студентів медичних вузів у процесі підвищення рівня їх рухової активності. - C. 24-28.
  7. Білянська М. М. Методологічні підходи у підготовці майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності. - C. 29-33.
  8. Бірюкова Т. В., Олар О. І., Федів В. І., Микитюк О. Ю. Використання елементів stem-освіти у підготовці студента-медика. - C. 34-36.
  9. Бодненко Т. В., Власенко В. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для професійної підготовки вчителя інформатики. - C. 37-42.
  10. Болілий В. О., Олійник В. М. Використання платформи arduino при вивченні програмування. - C. 42-47.
  11. Бондарук В. В. Особливості впровадження та використання робототехнічних наборів lego mindstorms в експериментальній роботі з фізики. - C. 47-51.
  12. Ботузова Ю. В. Компетентнісний та stem підходи в професійній підготовці майбутніх учителів математики. - C. 51-54.
  13. Вербівський Д. С. Електронне освітне середовище навчання математичних дисциплін: принципи побудови і структура. - C. 55-58.
  14. Вергун І. В., Трифонова О. М. Дидактичні умови впровадження білінгвального підходу в навчанні фізики в старшій школі. - C. 58-62.
  15. Віляда М. Ю., Рябець С. І. Складові ресурсного забезпечення при вивченні "Деревообробки" у профільній школі. - C. 63-67.
  16. Войналович Н. М., Волков Ю. І. Біноміальна формула: методи доведення та її застосування. - C. 67-71.
  17. Гайда В. Я. Окремі аспекти організації самостійної роботи учнів при підготовці до лабораторних робіт на основі ресурсів Інтернет. - C. 71-75.
  18. Гнатюк О. В., Бондаренко Т. В., Благодир Л. А. Методика проведення позаурочного навчального заходу з інклюзивною групою дітей з галузі "природознавство" та "математика" засобами ІКТ. - C. 75-80.
  19. Громова Т. В., Терещенко О. В., Плющ В. М. Особливості організації самостійної роботи майбутніх лікарів при вивченні курсу "Мікробіологія, вірусологія, імунологія". - C. 80-83.
  20. Дробін А. А. Використання оцінювальних задач у олімпіадах з фізики. - C. 84-88.
  21. Дузенко С. М., Садовий М. І. До питання формування компетентностей з безпеки життєдіяльності учнів на уроках технологій. - C. 88-91.
  22. Збаравська Л. Ю., Слободян С. Б., Девін В. В., Ткачук В. С. Модернізація змісту лекційного курсу з фізики для підготовки майбутніх агроінженерів. - C. 91-95.
  23. Ізюмченко Л. В. Організація самостійної роботи студентів педагогічних закладів вищої освіти при вивченні комплексних чисел. - C. 95-102.
  24. Калініченко Н. А. Трудова підготовка дітей у шкільних закладах України (ХІХ ст.). - C. 102-106.
  25. Карплюк С. О., Кіпаєва Т. Л. Реалізація міжпредметних зв’язків в процесі підготовки бакалаврів фізики. - C. 107-110.
  26. Кендюхова А. А., Яременко Л. І. Конструювання тестових завдань для оцінювання загальнопедагогічної компетентності вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти. - C. 110-116.
  27. Ключник І. Г. Побудова псевдооберненої матриці та її застосування. - C. 116-119.
  28. Кобилянський О. В., Дембіцька С. В. Сутність та особливості професійної культури фахівців технічного профілю. - C. 120-122.
  29. Кононенко С. О., Копчук О. В., Колісник Р. В., Гринь Д. В. Удосконалення методики організації та змісту гурткової роботи з радіоелектроніки. - C. 123-127.
  30. Костенко Н. В., Стадніченко С. М. Розвиток пізнавального інтересу студентів під час розв’язування практико-орієнтованих завдань. - C. 127-130.
  31. Малежик П. М. Визначення структури готовності майбутніх ІТ-фахівців до професійної діяльності як педагогічна проблема. - C. 130-135.
  32. Манойленко Н. В., Куценко Т. В. Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей у професійній підготовці вчителя трудового навчання. - C. 136-139.
  33. Мукосєєнко О. А. Державні свята України на уроках інформатики. - C. 140-143.
  34. Нічишина В. В., Ярова О. А. Інтеграція змісту та нестандартних методів розв’язування задач з алгебри у старшій школі. - C. 143-146.
  35. Опанасенко Н. І. Самостійна робота студентів при вивченні історії педагогіки. - C. 147-150.
  36. Павленко А. І. Фактори становлення сучасної методології педагогіки. - C. 150-155.
  37. Петренко В. А., Рябець С. І. Розвиток творчої активності старшокласників у процесі технологічної підготовки. - C. 155-158.
  38. Попова Т. І., Абрамова О. В. Формування фахових компетентностей у майбутніх фахівців швейної галузі. - C. 158-162.
  39. Пономарьова Н. О., Свистунова Т. М. Сутність інформаційно-комунікаційної культури школярів в контексті ідей суспільства сталого розвитку. - C. 162-165.
  40. Рябко А. В., Толмачов В. С. Автоматизація установок для лабораторного практикуму з механіки з використанням апаратно-програмної платформи arduino. - C. 165-168.
  41. Садовий М. І. Еволюція та розвиток засобів автоматизованої обробки текстильних матеріалів у процесі фахової підготовки студентів. - C. 168-173.
  42. Садовий М. І., Бевз А. В. Мотиваційна діяльність викладача фізики у закладах вищої освіти І-ІІ рівня акредитації на засадах індивідуального підходу. - C. 174-177.
  43. Садовий М. І., Проценко Є. А., Донець Н. В. Науково-педагогічна спадщина І.Є. Тамма в розвитку фізики кінця ХІХ початку ХХ століття. - C. 177-183.
  44. Слободяник О. В. Теоретичні аспекти імітаційного моделювання в навчанні фізики. - C. 183-187.
  45. Сороко Н. В. Проблема створення steam-орієнтованого освітнього середовища для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школи. - C. 187-195.
  46. Стадніченко С. М. Інтеграція природничих і медичних дисциплін як засіб формування професійної компетентності студентів. - C. 195-200.
  47. Стецик С. П., Сиротюк В. Д. Використання мобільних технологій в процесі підготовки майбутніх учителів фізики. - C. 200-203.
  48. Ткаченко А. В., Кулик Л. О. Тестові технології як засіб оптимізації процесу визначення рівнів сформованості предметної компетентності з фізики студентів університетів. - C. 204-211.
  49. Ткачук С. І., Мироненко Н. В. Місце дистанційних технологій навчання у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання. - C. 211-215.
  50. Ткачук А. І., Колтко Ю. С. Сучасні особливості вивчення глобальних проблем людства загальносвітового рівня. - C. 215-220.
  51. Трифонова О. М. Інформаційно-цифрова компетентність: зарубіжний та вітчизняний досвід. - C. 221-225.
  52. Царенко І. Л., Богомаз-Назарова С. М. Формування екологічної культури студентів при вивчені профільних дисциплін. - C. 225-228.
  53. Чубар В. В., Беліченко О. В. Навчально-пізнавальна діяльність старшокласників у процесі профільного навчання технологій виробництва. - C. 228-232.
  54. Чубар В. В., Назаренко Д. В. Профільне навчання старшокласників технологій агропромислового виробництва. - C. 232-236.
  55. Чубар В. В., Трубіна О. В. Професійне спрямування старшокласників у процесі профільного навчання технологій виробництва. - C. 237-241.
  56. Чумак М. Є. Історико-педагогічний характер розвитку освіти у розрізі міждисциплінарності. - C. 241-244.
  57. Шевченко О. В. Інновації здоров’язбережувальних технологій у підготовці майбутніх учителів фізичної культури. - C. 244-247.
  58. Шмоніна Т. А., Свистунов О. Ю. Особливості навчання природничим дисциплінам з урахуванням ІТ вимог сучасної молоді. - C. 248-251.
  59. Щирбул О. М. Використання програми Power Point для супроводу навчальних занять з дисципліни "технічна творчість". - C. 252-255.
  60. Яценко В. В., Медведовская О. Г., Лазня Д. А. Особенности использования облачного сервиса microsoft onedrive в современной системе образования. - C. 255-259.
  61. Анотації. - C. 260-309.
2018
Вип. 173(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського