Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2018/167<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Радул В. В., Радул О. С. Формування викладацького складу вітчизняних університетів у ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 12-17.
  4. Давідович Н., Явич Р., Геркерова О. М. Вплив програми, що блокує небажаний інтернет-контент, на тривалість використання інтернету та організацію дозвілля сучасної молоді: проблеми та перспективи. - C. 18-24.
  5. Біда О. А., Орос І. І., Бжежіньска Р. Основні завдання сучасної професійної освіти в галузі туризму. - C. 25-27.
  6. Кузьменко Ю. В. Музична освіта в Україні: історико-педагогічний аспект. - C. 27-30.
  7. Кучай О. В., Кучай Т. П., Kunikowski S. Теоретичні засади комунікативної підготовки фахівців у сфері цивільного захисту. - C. 31-33.
  8. Павленко О. О. Методична діяльність викладача економіки як педагогічна проблема. - C. 33-39.
  9. Савченко Н. С. Структурні особливості вищої освіти у Польщі. - C. 39-41.
  10. Скловський І. З., Скловська О. І., Аксьонова В. І. Комунікативно-соціокультурний простір – феномен європейської парадигми суспільства нескореної України. - C. 41-45.
  11. Демешко І. М. Можливості, проблеми й перспективи інноваційних технологій у викладанні курсу "Інформаційно-аналітична діяльність". - C. 45-50.
  12. Ісаченко В. П., Гончар І. Г. Ведення випадку у соціальній роботі: актуальні методи та особливості документування. - C. 50-54.
  13. Коротков А. Є. Культура і суспільство: тенденції та закономірності розвитку. - C. 54-57.
  14. Кириченко О. І., Саленко О. О. Розвиток творчої активності студентів мистецьких спеціальностей в процесі формування етнічної самосвідомості. - C. 58-63.
  15. Lysenko L. O. Modern technologies as an effective tool in language learning. - C. 63-66.
  16. Михаськова М. А. Застосування інтерактивних колективно-групових методів навчання в професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 66-69.
  17. Нестеренко Т. С. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи. - C. 69-74.
  18. Пасічніченко А. В. Підготовка майбутнього вихователя до формування дитячого колективу в умовах закладу дошкільної освіти. - C. 74-78.
  19. Підвальна Ю. В. Соціальна робота з "сім’ями групи ризику". - C. 78-82.
  20. Піхтар О. А. Фахове музичне мислення у формуванні компетентності майбутніх диригентів хору. - C. 82-86.
  21. Похиленко В. Ф. Роль національної танцювальної культури в процесі хореографічної освіти. - C. 87-89.
  22. Семакова Т. О., Бойко Л. М. Можливості розвитку рефлексивного мислення студентів при вивченні фізики. - C. 90-94.
  23. Сологуб В. Д. Виховання майстерності гри на гітарі: музично-естетичний контекст. - C. 95-98.
  24. Товканець О. С. Освітній менеджмент як філософія соціального управління. - C. 98-101.
  25. Ципіна Д. С. Дидактичні засоби формування полілогічного мовлення майбутніх фахівців з економіки засобами іноземної мови. - C. 102-104.
  26. Шевченко О. В., Мельнік А. О. Спортивно-мистецькі засоби у формуванні фрофесійних компетенцій майбутніх учителів фізичної культури. - C. 105-108.
  27. Шевчук Т. Б. Семантико-функційні особливості вживання лексем з афіксоїдом філо- (-філ) у сучасній українській мові. - C. 108-112.
  28. Шуляк С. О. Історико-педагогічний аналіз застосування ігрових технологій в процесі бібліотечно-інформаційного обслуговування користувачів бібліотек для дітей (50-80-ті рр. ХХ ст.). - C. 112-115.
  29. Язловецька О. В. Формування педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 115-120.
  30. Бабенко А. Л. Ідеї інтеграції в спадщині українських вчених-педагогів 20-х років ХХ століття. - C. 120-124.
  31. Грозан С. В. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті проблемно-розвиваючого навчання. - C. 125-129.
  32. Демченко Ю. М. Методика підготовки студентів до проведення уроків математики в початкових класах. - C. 130-133.
  33. Захарова О. В. Засоби та методи спеціальної фізичної та психофізіологічної підготовки майбутніх авіаційних фахівців. - C. 134-138.
  34. Кір’янова О. В., Малюкова О. Ю. Застосування інформаційних технологій у формуванні творчих компетентностей майбутніх фахівців. - C. 138-142.
  35. Котелянець Ю. С. Особливості соціальної адаптації дошкільників з затримкою психічного розвитку. - C. 142-146.
  36. Негребецька О. М., Босий В. С., Сивоконь Ю. М. Аналітико-прогностичний компонент професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 146-151.
  37. Прибора Р. І. Застосування навачальних блог-технологій при вивченні англійскої мови. - C. 151-155.
  38. Ткачук О. С. Інтегративний підхід до проведення уроків образотворчого мистецтва в початкових класах. - C. 155-159.
  39. Шелудько І. В. Формування професійної майстерності у майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю засобами етнодизайну. - C. 159-162.
  40. Ковальов С. А. Розвиток виконавського дихання в процесі навчання гри на духових інструментах. - C. 162-167.
  41. Улюшева І. В. Аналіз особливостей та типових недоліків скрипаля-початківця, способи їхнього виправлення та запобігання. - C. 167-173.
  42. Власенко К. О. Масові фoрми виховання ціннісного ставлення до сільськогосподарської праці у студентів аграрних закладів вищої освіти. - C. 173-176.
  43. Галецький С. М., Галецька Т. І. Основні переваги та недоліки електронного навчання (e-learning). - C. 176-180.
  44. Гатеж Н. В. Програма підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів. - C. 180-184.
  45. Добровольська Л. В. Періодізація розвитку дошкільної освіти Півдня України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 184-187.
  46. Жулковський В. В. Місце та роль виховника у національно-патріотичному вихованні молоді в західній українській діаспорі (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 187-191.
  47. Заїчко А. С. Педагогічна бібліотерапії як новітня інноваційна технологія у професійній підготовці вчителя школи і ступеня. - C. 191-195.
  48. Мен Сіан Художньо-комунікативний досвід майбутніх викладачів вокалу: категоріальний аналіз поняття. - C. 195-198.
  49. Лай Сяоцянь Компонентно-структурний аналіз культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 198-202.
  50. Лі Аньань Музично-просвітницька діяльність вчителя музики і компонентна структура підготовки студентів до її організації в роботі зі старшокласниками. - C. 202-206.
  51. Лi Юе Специфіка художньо-смислових уявлень у фортепіанному виконавстві: методичний аспект. - C. 206-211.
  52. Рожелюк І. Я. Характеристика рівнів сформованості готовності майбутніх викладачів іноземних мов до моніторингової діяльності. - C. 211-215.
  53. Твердохліб С. С. Когнітивний компонент у контексті формування інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів хореографії. - C. 216-221.
  54. Ткаченко В. І. Стан мовної освіти у школах УРСР повоєнного періоду. - C. 221-225.
  55. Фірсова І. В. Формування професійної позиції майбутнього викладача в процесі професійної соціалізації. - C. 225-230.
  56. Фесенко О. С. Модель формування методичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 230-234.
  57. Ду Цзілунь Особливості методики формування вокально-естрадних навичок у школярів молодших класів. - C. 234-239.
  58. Анотації. - C. 240-278.
  59. Вихідні дані.
2018
Вип. 167
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського