Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2017/155<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Лимаренко Л. І. Професійна підготовка майбутніх культурологів засобами театрального мистецтва. - C. 12-16.
  4. Шандрук С. І. Модернізація підготовки педагогічних кадрів: світовий досвід. - C. 16-20.
  5. Abi M., Üstünel E. Plurilingualism and pluriculturalism in cefr. - C. 20-28.
  6. Szatan E. Rytmika emila jaques-dalcroze’a – aspekty artystyczne i wychowawcze metody we współczesnym kształceniu muzycznym w polsce. - C. 28-33.
  7. Похиленко В. Ф. Національно-патріотичні імперативи в системі виховання студентів кафедри хореографічних дисциплін та ансамблю "Пролісок". - C. 33-37.
  8. Бєлікова В. В. Сторінки розвитку музичної культури Криворіжжя. - C. 38-41.
  9. Бузова О. Д. Синтез мистецтв у змісті фахової підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 41-45.
  10. Гарбузенко Л. В., Стрітьєвич Т. М. Активні методи підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в умовах інтенсифікації сучасного освітнього простору. - C. 46-50.
  11. Гунько Н. О. Інноваційні аспекти вокально-методичної підготовки майбутнього педагога-музиканта. - C. 51-55.
  12. Кириченко О. І. Розвиток естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу в студентів художньо-графічного відділення. - C. 56-61.
  13. Можайкіна Н. С. Творча інтерпретація образу юродивого в опері "Борис Годунов" І. С. Козловським. - C. 61-64.
  14. Проворова Є. М. Формування співацького та розмовного звукоутворення у процесі фахової підготовки вчителя. - C. 65-69.
  15. Чичук А. П. Соціальний статус учителів у Сполучених Штатах Америки. - C. 69-72.
  16. Shevchenko L. M. New management technology as a modernization factor of high professional education for future musicians. - C. 72-75.
  17. Бєлікова О. А. Професійна компетентність вихователя у музичному вихованні дошкільників. - C. 76-79.
  18. Малежик Ю. М. Розвиток художньо-конструктивних умінь у студентів образотворчих та педагогічних спеціальностей. - C. 80-84.
  19. Колоскова Ж. В. Розвиток креативності майбутнього вчителя музичного мистецтва в класі хорового диригування. - C. 85-88.
  20. Негребецька О. М. Підготовка майбутніх учителів музики до виконавської діяльності. - C. 88-92.
  21. Prokopchuk O. I. The use of mobile technologies in the process of future professionals of arts degree training. - C. 92-96.
  22. Пунгіна О. А. Мистецько-педагогічна діяльність М. І. Жука у розвитку графічної південноукраїнської національної школи. - C. 96-100.
  23. Ройтенко Н. О. Концептуальні засади педагогічного супроводу вокального розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 101-104.
  24. Гайдай Л. В., Поворозко Л. А. Мова, музика, освіта як складники національної культури. - C. 104-107.
  25. Давидов В. М. Зміст навчальної практики "пленер" у професійній підготовці педагога-художника. - C. 107-111.
  26. Дермельова Н. М., Пшеничних М. М. Форми і методи музично-аналітичної діяльності майбутніх учителів музики. - C. 111-115.
  27. Кулініч Л. О. Формування фахового професіоналізму в сучасних умовах підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 116-119.
  28. Папета О. В. Особливості розвитку творчої манери Людмили Семикіної в період навчання в Київському художньому інституті. - C. 119-122.
  29. Саленко О. О. Етапи формування творчого потенціалу майбутніх хореографів. - C. 122-126.
  30. Гусєва Л. Г. Творчий метод К. Піскорського в контексті становлення мистецької освіти України. - C. 126-130.
  31. Касілов І. А. Семіотичний підхід до інструментально-виконавської діяльності вчителя музичного мистецтва. - C. 130-134.
  32. Косінська Н. Л. Формування сценічного образу майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської підготовки. - C. 134-138.
  33. Курило В. В. Сучасний стан проблеми формування вокально-виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 139-142.
  34. Маєвська А. С. Особливості вокально-виконавського саморозвитку майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 142-146.
  35. Михайлишин О. В. Історія розвитку духових інструментів та виконавського мистецтва від витоків до кінця ХVI століття. - C. 146-150.
  36. Ярошевська Л. В. Особливості формування музичних здібностей у диригенсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 150-155.
  37. Ван Сюйе Формування звукообразних уявлень молодших школярів на засадах аксіологічного підходу. - C. 155-159.
  38. Вей Сімін Критерії та показники оцінювання темпо-ритмічних виконавських умінь майбутніх учителів музики. - C. 159-164.
  39. Врода Л. А. Цінності українського фольклору в процесі створення етнокультурного виховного середовища. - C. 164-168.
  40. Гао Іюань Гуманізація мистецької освіти як методологічне підґрунтя формування інноваційного потенціалу педагогів-музикантів. - C. 168-172.
  41. Коваль А. С. Структура методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 173-176.
  42. Кудрицький Д. Ю. Історичний огляд фортепіанної нотної літератури для дорослих аматорів. - C. 176-180.
  43. Лань Сінь Дзюнь Особливості фортепіанного навчання в КНР. - C. 180-183.
  44. Лі Лань Специфіка художнього сприйняття підлітків. - C. 183-186.
  45. Lo Chao Vocal training of future music teacher in the context of theory and practice of personification. - C. 187-190.
  46. Лян Хайє Методологічний контекст вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музики із застосуванням проектних технологій. - C. 191-195.
  47. Надутенко О. Л. Сучасні проблеми формування художньої культури школярів в системі мистецької освіти. - C. 195-201.
  48. Рахманова О. К. Структура художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва. - C. 201-204.
  49. Сюй Цзяюй Сутність етнокультурної підготовки студентів факультетів мистецтв до продуктивної роботи з школярами. - C. 205-208.
  50. Tan Siyao The new vision of integration processes in the piano class. - C. 208-213.
  51. Тан Цземін Методика співацького навчання майбутніх учителів музики на консолідаційних засадах. - C. 213-216.
  52. Ткаченко І. О. Структура вищої хореографічної освіти в Німеччині на початку ХХІ століття. - C. 217-221.
  53. У Сінмей Аксіологічний підхід у процесі підготовки магістрантів музичного мистецтва. - C. 221-225.
  54. Shevchenko A. S. Scientific-methodological search in the sphere of jazz vocal: a comparative analysis. - C. 226-229.
  55. Хань Юйцень Організаційні засади формування умінь художньо-творчої самоорганізації вчителя музичного мистецтва. - C. 229-233.
  56. Яо Я. Теоретико-педагогічні аспекти самоорганізації навчального простору майбутніх педагогів-музикантів. - C. 233-237.
  57. Makhinko I. O. The specificity of the work of a future piano accompanist on chamber vocal repertoire in the solo singing class. - C. 237-241.
  58. Саксаганська К. Р. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках музичного мистецтва (в контесті проекту "Відкритий світ"). - C. 241-245.
  59. Грабовська І. Л. Специфіка крос-культурної підготовки майбутніх фахівців художнього профілю у ПТНЗ. - C. 246-249.
  60. Похілько О. В. Реалізація педагогічних поглядів Ю. Ступака у практиці вітчизняних навчальних закладів. - C. 249-254.
  61. Анотації. - C. 255-303.
  62. Вихідні дані.
2017
Вип. 155
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського