Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2015/140<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Радул О. Спроби відкриття університетів в Україні в другій половині ХVІІІ століття. - C. 3-6.
  4. Гриньова М., Дудка І. До питання про значення здоров’язберігаючого середовища у вищому навчальному закладі. - C. 6-10.
  5. Растригіна А. Фахові компетенції з хорового диригування як складова професійної компетентності майбутнього педагога-музиканта. - C. 10-13.
  6. Савченко Н. Ціннісні орієнтації як складова особистісного самовизначення. - C. 13-18.
  7. Ткаченко О. Народна педагогічна культура як підгрунтя педагогічної творчості сучасного вчителя. - C. 18-21.
  8. Черкасов В. Роль фахових кафедр в організації науково- дослідної діяльності студентів вищих навчальних закладів мистецького спрямування. - C. 22-26.
  9. Вєнєвцева Є. Критерії, показники та рівні вихованості білінгвальної культури спілкування студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 26-31.
  10. Бабенко Т. Формування професійної культури педагога. - C. 31-34.
  11. Білик Л. Реалізація педагогічних умов формування паліативної компетентності студентів медичних коледжів. - C. 35-39.
  12. Галета Я. Роль інформаційних потреб у становленні особистості. - C. 39-43.
  13. Демченко В. Зміст категорії "особистісне самовдосконалення". - C. 43-47.
  14. Дубінка М. Специфіка професійного самовизначення особистості майбутнього фахівця. - C. 47-51.
  15. Єфіменко С. Результати педагогічного дослідження проблеми розвитку інтелектуально-творчого потенціалу майбутнього учителя технологій. - C. 51-55.
  16. Завітренко Д. Особливості виховання обдарованих дітей у технічній сфері. - C. 55-58.
  17. Залєсова І. Використання техніки репертуарних решіток Д. Келлі у процесі дослідження міжнаціональної толерантності студентської молоді. - C. 58-61.
  18. Іваній О. Застосування аксіологічного підходу в правовій підготовці майбутніх учителів. - C. 61-64.
  19. Кир’ян Т. Основні напрями виховання майбутніх медсестер у вищих медичних навчальних закладах на рубежі ХХ – початку ХХІ століття. - C. 64-68.
  20. Кононец Н. Поняття ресурсно-орієнтованого навчання у зарубіжній педагогічній практиці. - C. 68-73.
  21. Костюченко Н. Проблеми формування математичної компетентності майбутніх учителів фізики і математики. - C. 73-79.
  22. Кравцов В. Формування методологічної культури майбутнього вчителя у процесі розв’язання педагогічних задач. - C. 79-82.
  23. Кравцова Т. Практична діяльність представників реформаторської педагогіки, щодо вивчення дитини кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 83-86.
  24. Лещенко Г. Професійна підготовка майбутніх фахівців з аварійного обслуговування та безпеки на авіатранспорті. - C. 87-91.
  25. Mytsenko V. Multicultural principles in the process of formation of professional skills of future specialists. - C. 92-95.
  26. Нікітіна О. Формування навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики. - C. 96-99.
  27. Новописьменний С. Тренінг-практикум: "формування здорового способу життя як запорука розвитку нації". - C. 99-104.
  28. Окольнича Т. Розвиток української етнографії в ХІХ ст. та її значення у вивченні світу дитини східних слов’ян. - C. 104-108.
  29. Павленко О. Формування методичної культури майбутнього викладача економіки в системі університетської освіти. - C. 108-113.
  30. Перцов О. Організація морального виховання у Єлисаветградському кавалерійському юнкерському училищі. - C. 113-116.
  31. Півень М., Іщенко А. Освітній простір як метаформасинергетичної організації особистісного саморозвитку. - C. 116-122.
  32. Прибора Р. Берлінський університет як модель національного університету Німеччини. - C. 122-125.
  33. Рацул А. Застосування технологій навчання іноземним мовам у немовному вузі. - C. 125-129.
  34. Ріжняк Р. Розвиток апаратного забепечення інформатизації педагогічних вищих навчальних закладів України (кінець ХХ – початок ХХІ століття). - C. 129-132.
  35. Савчук О., Петруня С. Формування морально-етичної культури майбутніх учителів музики як пріоритетне завдання безпеки життєдіяльності. - C. 133-136.
  36. Тарапака Н., Мартін А. Погляди С. Ф. Русової на проблеми морального виховання дітей дошкільного віку. - C. 136-140.
  37. Тименко Л. Особливості організації подорожей та експедицій з учнівською та студентською молоддю. - C. 140-143.
  38. Уйсімбаєва М. Виховання соціальної активності старшокласників: мотиваційний компонент. - C. 144-147.
  39. Уйсімбаєва Н. Особистісне самовдосконалення майбутнього вчителя: аналіз категорій та понять. - C. 148-151.
  40. Уличний І. Європейський досвід профорієнтаційної роботи european experience career guidance. - C. 151-156.
  41. Філоненко О. Науково-педагогічна спадщина В. М. Ястребова. - C. 157-159.
  42. Цимбал-Слатвінська С. Педагогічна преса як джерело історико-педагогічних досліджень. - C. 160-162.
  43. Шандиба О. Вибір ефективної системи теоретичного і практичного післядипломного навчання інженерних кадрів вищої кваліфікації для інноваційної діяльності. - C. 162-165.
  44. Шишко А., Шинкаренко О. Компетентнісний підхід до професійно-педагогічної підготовки викладачів іноземної мови. - C. 165-169.
  45. Щербина І. Оволодіння здоров’язберігаючими освітніми технологіями як умова формування готовності майбутніх учителів до здоров’язберігаючого навчання. - C. 169-174.
  46. Анотації. - C. 175-195.
2015
Вип. 140
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського