Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2014/134<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Калініченко Н. Школи саморозвитку особистості. - C. 3-8.
  4. Радул В. Професійно-педагогічна майстерність викладача. - C. 8-13.
  5. Растригіна А. Перспективи реформування професійної мистецької освіти. - C. 13-17.
  6. Ткаченко О. Формування Етнопедагогічної компетентності вчителя початкових класів у контексті культурологічного підходу в освіті. - C. 17-21.
  7. Черкасов В. Уроки музики і музичного мистецтва: особливості та відмінності. - C. 21-25.
  8. Шандрук С. Реалізація освітніх парадигм в американській системі педагогічної освіти. - C. 25-28.
  9. Бабаліч В. Теоретико-методичні засади організації самостійної роботи студентів з предмету "теорія і методика викладання плавання". - C. 29-32.
  10. Бабенко А. Інтеграційні заняття зі спортивних ігор як шлях удосконалення підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. - C. 32-36.
  11. Бабенко Л. Національне і соціальне в історії української культури. - C. 36-42.
  12. Бабенко Т. Соціокультурне середовище вищого навчального закладу як фактор розвитку конкурентоздатності фахівця. - C. 42-46.
  13. Баранюк І. Теоретичні та практично-методичні аспекти педагогічної риторики Василя Сухомлинського. - C. 46-50.
  14. Біда А. Діагностування здібностей і державна підтримка розвитку обдарованих дітей в Україні. - C. 51-53.
  15. Білоконна Н. Шляхи розвитку емоційної культури майбутнього вчителя початкової школи. - C. 54-57.
  16. Бовдир О. Психолого-педагогічні аспекти розвитку комунікативної культури майбутніх юристів. - C. 57-61.
  17. Бродський Г., Сметана С. Проблеми та перспективи народно-інструментального оркестрового виконавства. - C. 61-64.
  18. Брояковський О. Володимир Антонович у змаганнях за українську демократичну школу. - C. 65-68.
  19. Вовк О. Принципи опрацювання навчального тексту в комунікативно-когнітивному підході. - C. 68-70.
  20. Волчелюк Ю. Ефективність соціально-педагогічних умов соціальної адаптації студентів з обмеженими фізичними можливостями в умовах інклюзивного освітнього простору. - C. 70-74.
  21. Воропай Н. Формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя початкової школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 75-78.
  22. Галета Я. Особливості адаптації особистості у інформаційному середовищі. - C. 78-80.
  23. Горлова А. Особливості взаємодії "педагог-вихованець" на межі початкової та основної школи. - C. 81-86.
  24. Грозан С. Синтез професійно-педагогічної та музично-виконавської майстерності в діяльності вчителя музичного мистецтва. - C. 86-88.
  25. Гусєва К. Фактори впливу на розвиток творчості майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки. - C. 89-92.
  26. Дідич Г. Аналіз проблеми "естетичний ідеал" у науковій літературі. - C. 92-96.
  27. Довга Т. Іміджева позиція вчителя початкової школи як інструмент налагодження ефективної педагогічної взаємодії. - C. 96-100.
  28. Дубінка М. Цілісність особистості майбутнього викладача в контексті проблеми професійного зростання. - C. 101-106.
  29. Кондрашов М. Модульно-блокове структурування занять як механізм управління формуванням професійної позиції майбутнього вчителя. - C. 106-109.
  30. Корінна О. Значущість контролю знань для підвищення якості вищої освіти. - C. 109-112.
  31. Кравцова Т. Педагогічна рефлексологія, як напрям вивчення дитини у вітчизняній педагогіці початку ХХ століття. - C. 112-117.
  32. Кравцов В. Методологічні знання як змістовна характеристика методологічної культури майбутнього вчителя. - C. 117-122.
  33. Кучай О. Роль мультимедійної освіти у становленні інформаційного суспільства. - C. 122-127.
  34. Кучай Т. Система присвоєння кваліфікації учителя початкових класів у Японії. - C. 128-132.
  35. Лелеко В. Реалізація біоадекватної технології у навчанні іноземних мов. - C. 133-135.
  36. Лещенко Г. Професійно важливі якості фахівців з аварійного обслуговування на авіаційному транспорті. - C. 136-140.
  37. Лещенко Е. Етнопедагогічний чинник земської освіти у педагогічній діяльності М. О. Корфа (до 180-річчя від дня народження М. О. Корфа). - C. 140-144.
  38. Локарєва Ю. Педагогічна технологія професійного становлення майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 145-148.
  39. Ломакіна М. Контроль навчання як складова професійної підготовки майбутніх авіадиспетчерів з обслуговування повітряного руху. - C. 149-152.
  40. Лопатинська І. Модель підготовки вчителів гімназії до створення емоційно сприятливого середовища в учнівському колективі. - C. 152-156.
  41. Малежик Ю. Зміст, мета і завдання мистецької освіти в Україні другої половини ХХ століття. - C. 156-161.
  42. Маркова О. Формування внутрішньої мотивації до фізкультурно-оздоровчої діяльності в учнів старшого підліткового віку. - C. 161-165.
  43. Матьяш О., Гуцало Е. Комунікативна освіта у сучасному світі. - C. 166-169.
  44. Мельнік А. Культура рухів як складова готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи у початковій школі. - C. 169-173.
  45. Мішин С. Професійне самовдосконалення майбутніх магістрів фізичного виховання. - C. 173-177.
  46. Нічишина В. Про науково-теоретичні засади підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів на основі інтегративного підходу. - C. 178-182.
  47. Окольнича Т. Форми соціальної допомоги у східних слов’ян. - C. 182-185.
  48. Панченко Г. Проблема збереження здоров’я учнів початкової школи у контексті інтенсифікації навчання. - C. 185-188.
  49. Радул С. Теоретичні аспекти дослідження міжкультурної компетентності. - C. 188-192.
  50. Рацул А. Основні принципи і завдання стратегії сімейного виховання. - C. 192-197.
  51. Рацул О. Філософський аспект системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. - C. 197-202.
  52. Свещинська Н. Творча інтерпретація музичних творів в інструментальному класі. - C. 202-205.
  53. Семез А. Формування цінностей педагогічної діяльності майбутнього педагога як складової його соціально-професійної адаптації. - C. 206-209.
  54. Собко С., Собко Н. Фізично-оздоровча активність як показник самовдосконалення студентської молоді. - C. 209-212.
  55. Стратан-Артишкова Т. Авторська спроможність як системоутворювальний фактор композиторсько-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 212-216.
  56. Стрижаков А. Розвиток духовно-морального світу особистості дитини в працях Н. Заглади. - C. 216-218.
  57. Стукаленко З. Сутність феномена "професійна толерантність" у науково-педагогічній літературі. - C. 219-223.
  58. Турчак А., Шевченко О. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до застосування інтерактивних технологій у навчанні. - C. 223-227.
  59. Уйсімбаєва Н. Особистісне самовдосконалення в системі ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя. - C. 228-231.
  60. Філоненко О. Ф. Ф. Оксанич – педагог, практик, керівник. - C. 232-235.
  61. Фурдуй Я. Становлення і розвиток міжпредметних зв’язків у педагогічній науці і практиці. - C. 235-238.
  62. Яненко О. Конкурс як ресурс професійної мобільності майбутнього педагога-музиканта. - C. 238-241.
  63. Анотації. - C. 242-274.
2014
Вип. 134
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського