Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2014/133(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кевишас И. Пространство проявления духовности в процессе подготовки будущего учителя музыки в ВУЗе. - C. 3-13.
  4. Красильников И. Электронные музыкальные инструменты в российском музыкальном образовании. - C. 13-16.
  5. Malciene Z., Gudgaliene A. Cultivation of general cultural competence among library staff through project activity. - C. 16-23.
  6. Михайличенко О. Музично-педагогічна діяльність видатних українських співаків С. Крушельницької та О. Мишуги. - C. 24-32.
  7. Олексюк О. Музично-педагогічне дослідження в контексті нових суспільно-історичних реалій. - C. 33-41.
  8. Печко Л. Развитие культурно-эстетического сознания личности в образовании (к обоснованию концептуального подхода). - C. 41-50.
  9. Пляченко Т. Особливості впровадження компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 50-57.
  10. Растригіна А. Інноваційний контекст професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта. - C. 57-64.
  11. Черкасов В. Концептуальні підходи до визначення змісту початкової, базової та повної середньої освіти (галузі: "Музика", "Музичне мистецтво", "Мистецтво"). - C. 65-73.
  12. Дідич Г. Особливості формування загальноестетичної культури підлітків засобами музики. - C. 73-79.
  13. Бродський Г., Шевченко І. Взаємодія мистецтв як фактор підготовки педагога-музиканта поліхудожнього профілю. - C. 80-86.
  14. Вишпінська Я. Музично-виконавська підготовка студентів у класі основного музичного інструменту (фортепіано). - C. 87-94.
  15. Гончаренко Л. Актуальні проблеми самопідготовки майбутнього музиканта-педагога. - C. 94-102.
  16. Грицюк О. Музично-дидактичні ігри як засіб формування творчих здібностей дітей дошкільного віку. - C. 102-108.
  17. Ермолинская Е. Современные проблемы художественного образования. - C. 109-115.
  18. Жигаль З. Аналіз інноваційної педагогічної діяльності вчителя музики. - C. 116-122.
  19. Заєць В. Наукова школа як особлива форма генерації наукового знання. - C. 123-129.
  20. Zelenkova D. Belcantové album Ferdinanda Siebera a některé aspekty jeho soudobé interpretace. - C. 130-137.
  21. Кириченко О. Епоха модерна в соціокультурному просторі Єлисаветграда. - C. 137-143.
  22. Куркіна С. Гра як необхідна складова виховання дитини дошкільного віку. - C. 144-154.
  23. Ляшенко О. Методи інтерпретації музичних творів як засіб мистецького навчання майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 154-160.
  24. Михаськова М. Використання індивідуально-дослідних навчальних завдань у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 160-166.
  25. Найда Ю., Найда В. Вокально-виконавська практика викладачів факультету мистецтв як складова творчої діяльності Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії (2000–2013 рр.). - C. 167-173.
  26. Свещинська Н. Формування виконавської майстерності майбутнього педагога-інструменталіста. - C. 173-179.
  27. Стратан-Артишкова Т. Соціальна значущість творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 180-188.
  28. Стрітьєвич Т. Самореалізація майбутніх учителів образотворчого мистецтва як умова професійного становлення. - C. 188-194.
  29. Шишова І. Емоційно-творчий аспект підготовки студентів психолого-педагогічного профілю до роботи із дітьми з особливими потребами. - C. 195-204.
  30. Горбенко О. Індивідуально-диференційований підхід у процесі формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього учителя музичного мистецтва. - C. 204-211.
  31. Грозан С. Застосування проблемних ситуацій у формуванні професійно-творчого мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 211-219.
  32. Калюжна О. Розвиток мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів. - C. 219-224.
  33. Локарєва Ю. Формування інтегрованих творчих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі музично-теоретичної підготовки. - C. 224-230.
  34. Назаренко М. Вокально-хорова підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті інтегративного підходу. - C. 230-237.
  35. Негребецька О. Компетентнісно-орієнтована освіта як один з напрямів підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 237-241.
  36. Радомская О. Гуманитаризация образования учащихся в общеобразовательных школах. - C. 241-247.
  37. Фурсикова Т. Креативність як ознака медіакомпетентності майбутніх учителів мистецьких дисциплін. - C. 247-253.
  38. Яненко О. Естрадно-виконавська діяльність як фактор формування професійної мобільності майбутніх педагогів-музикантів. - C. 254-264.
  39. Гусєва К. Розвиток духовності особистості в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 264-270.
  40. Колоскова Ж. Формування засад професійної фортепіанної освіти на Єлисаветградщині (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 270-276.
  41. Кулініч Л. Формування пізнавального інтересу майбутніх художників-педагогів на прикладі гончарства. - C. 276-283.
  42. Куценко С. Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю як процес всебічного виховання. - C. 283-291.
  43. Латишева Т. Специфіка педагогіки співробітництва в процесі міжпреметної навчальної взаємодії в роботі з учнями технічних ліцеїв учителя музичного мистецтва. - C. 291-295.
  44. Лі Ч. Історіографія становлення категорії "пізнавальний інтерес" у китайській педагогічній літературі. - C. 296-301.
  45. Молоченко В. Експериментальне дослідження формування готовності до партнерської взаємодії у майбутніх аграріїв. - C. 301-308.
  46. Пастушенко Л. Педагогічні технології розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музики. - C. 309-318.
  47. Сидорець Т. Принципи інтонаційного мислення та художньо-виконавської виразності у фортепіанній музиці. - C. 318-327.
  48. Сметана С. Розвиток творчої активності студентів-гітаристів через імпровізацію під час роботи над музичним твором. - C. 327-333.
  49. Стукаленко З. Розвиток толерантності в епоху Відродження та Просвітництва. - C. 333-340.
  50. Ходоровська І. Методи роботи над розвитком музичного слуху у вищих навчальних закладах у контексті новаційних тенденцій сучасної музичної освіти. - C. 340-347.
2014
Вип. 133(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського