Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2014/131<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гриньова М., Коновал Н. Роль збалансованого харчування у забезпеченні здорового способу життя студентства. - C. 3-5.
  4. Калініченко Н. Провідні напрями діяльності Івана Гуровича Ткаченка (1919-1994). - C. 6-11.
  5. Корнещук В. Соціальний працівник: аналіз процесу професійного самовизначення. - C. 11-14.
  6. Кузнецова О. Динаміка змін в організації педагогічної освіти у Великій Британії. - C. 14-18.
  7. Радул В. До уявлень про соціальне середовище вищого навчального закладу. - C. 18-22.
  8. Savchenko N. General concepts and ideas ofhigher pedagogical education in Poland. - C. 22-26.
  9. Садовий М., Трифонова О. Богданівський учитель. - C. 26-30.
  10. Слюсаренко Н. Внесок І. Ткаченка в організацію ефективної трудової підготовки школярів. - C. 30-35.
  11. Федорченко Т. Організація спільної діяльності школи і сім’ї з формування просоціальної поведінки школярів у контексті профілактики негативної поведінки. - C. 35-39.
  12. Шандрук С. Зміст програм підготовки вчителів у системі вищої педагогічної освіти США. - C. 40-43.
  13. Барабаш В. Громадянське виховання молоді в контексті українського виховання. - C. 43-47.
  14. Білецька І. Соціально-історичні передумови формування державної мовної політики в США. - C. 47-51.
  15. Вечірко М. Особливості формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до професійного самовизначення засобами ІКТ. - C. 51-55.
  16. Войтко В. Особистісно орієнтований підхід до трудового виховання дітей "групи ризику" у спадщині І. Г. Ткаченка. - C. 55-59.
  17. Голубнича Л. Принципи навчання як дидактична категорія: історіографія питання. - C. 59-63.
  18. Гриньов С., Мастюх К. Розвиток емоційного інтелекту майбутніх менеджерів з управління проектами. - C. 64-66.
  19. Демченко В. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 66-70.
  20. Демченко Ю. Формування мотиваційного компоненту майбутніх учителів математики у процесі самоосвітньої компетентності. - C. 71-75.
  21. Дереш В. Взаємодія педагогів богданівської школи, сім’ї і громадськості як основа формування особистості дитини (50–70-ті роки ХХ ст.). - C. 75-79.
  22. Довгий О. Формування правової культури курсантів льотних навчальних закладів у процесі професійної підготовки. - C. 79-81.
  23. Доннік М. Трудова соціалізація вихованців соціального гуртожитку крізь педагогічну спадщину І. Г. Ткаченка. - C. 82-85.
  24. Дубінка М. Особливості побудови мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі їх професійної підготовки. - C. 85-90.
  25. Дуда Г. Формування фахових вмінь та навичок курсантів льотних навчальних закладів у процесі професійної підготовки. - C. 90-94.
  26. Дягилева О. Підготовка науково-педагогічних працівників ВНЗ морського профілю в контексті розвитку науково-дослідницького середовища. - C. 94-98.
  27. Задорожна О. Технологія поєднання інноваційних методів та організаційних форм у екологічній освіті та вихованні. - C. 98-101.
  28. Зорочкіна Т. Дослідження обдарованості у дітей засобами комплексної діагностики. - C. 101-103.
  29. Іванко А. Співпраця І. Г. Ткаченка з О. О. Хмурою в процесі розробки лекційно-практичної системи навчання. - C. 104-106.
  30. Ковальова Ю. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до формування морально−вольових якостей в учнів старшого шкільного віку. - C. 106-109.
  31. Куліш С. Розвиток педагогічної освіти в харківському університеті (кінець XIX ст. – на початку ХХ ст.). - C. 109-113.
  32. Кунашенко Н. Розвиток обдарованості учнів у школі І. Г. Ткаченка та сучасній освітній практиці. - C. 113-117.
  33. Лещенко Г. Аналіз світової практики організації діяльності і підготовки фахівців з надзвичайних ситуацій. - C. 117-120.
  34. Логвиновська Т. Вплив освітньо-виховного середовища вищого навчального закладу на виховання соціальної спрямованості молоді. - C. 121-124.
  35. Маркова О. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до волонтерської діяльності в процесі навчально-виховної роботи вищого навчального закладу. - C. 125-128.
  36. Мачача Т. Розвиток творчих здібностей учнів основної школи в процесі культуротворчого трудового навчання. - C. 128-131.
  37. Мельнік А. Підвищення мотивації майбутніх учителів фізичної культури до навчальної діяльності засобами ігрових технологій. - C. 131-135.
  38. Mytsenko V. The role of informational teaching and learning environment in the system of training future economists. - C. 135-139.
  39. Набока Б. Пропедевтичні витоки профільного навчання загальної середньої освіти: політехнічний контент. - C. 139-144.
  40. Назаренко М. Формування навичок читання з листа хорових партитур у майбутніх педагогів-музикантів в процесі підготовки до роботи з хоровим колективом. - C. 144-148.
  41. Нечепорук Я. До проблеми визначення поняття "професійне іншомовне спілкування". - C. 148-151.
  42. Озерна Н. Проблема літератури для дошкільників у дитячих журналах початку ХХ століття. - C. 151-155.
  43. Павленко О. Цілепокладання як основна мета в системі формування методичної культури викладача вищої школи. - C. 155-160.
  44. Плачинда Т. Професійна підготовка майбутніх авіаційних фахівців із застосуванням інтегративного підходу. - C. 160-164.
  45. Подолянська А. Вивчення мови як педагогічно-філологічна проблема. - C. 164-168.
  46. Подолянська Н. Стан іншомовної освіти у коледжах і університетах США наприкінці ХХ століття. - C. 168-170.
  47. Примакова В. Вплив реформ 80-х років ХХ ст. на розвиток післядипломної освіти вчителів початкових класів. - C. 170-174.
  48. Рацул А. Сучасні підходи до використання інформаційних технологій у навчанні англійської мови у технічному ВУЗі. - C. 174-179.
  49. Рокосовик Н. Напрями досліджень у галузі підготовки фахівців педагогічної сфери засобами дистанційного навчання в Україні та Великій Британії. - C. 179-181.
  50. Скорик Ю. Взаємозв’язок особистісних якостей викладача вищої школи та процесу професійного вигорання. - C. 181-185.
  51. Спінул Н. Погляди вітчизняних педагогів-рефлексологів 20-х рр. ХХ ст.. - C. 185-188.
  52. Суржик А. Формування культури ділового спілкування засобами інформаційно-комунікативних технологій. - C. 189-192.
  53. Тишик І. Аналіз наукових підходів до визначення змісту феномену "міжетнічна толерантність”. - C. 192-195.
  54. Томашевська С. Педагогічна культура сучасної молодої сім’ї. - C. 195-199.
  55. Турчак А., Шевченко О. Фізичне виховання студентів як складова частина вищої гуманітарної освіти. - C. 199-204.
  56. Уйсімбаєва Н. Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя: теоретичний аспект. - C. 204-208.
  57. Filonenko O. Pedagogical innovation of I. G. Tkachenko in bogdanivska to school. - C. 208-210.
  58. Чорна О. Комунікативна складова як одна з передумов успішної підготовки вчителів-філологів засобами дистанційного навчання. - C. 211-214.
  59. Шевчук О. Абстиненція – елемент тверезого способу життя особистості. - C. 214-221.
  60. Шишова І. Концепт "трудове виховання" у системі психолого-педагогічної підготовки студентів в умовах інклюзивної освіти. - C. 221-226.
  61. Шостак І. Роль і місце дисципліни "фізичне виховання" у формуванні мотивації навчальної діяльності студентів медичного. - C. 226-229.
  62. Щербань М. Патріотичне виховання в сім’ї – вимога часу. - C. 229-234.
  63. Язловецька О. Здоров'язберігаюча педагогіка та технології її реалізації. - C. 234-238.
  64. Анотації. - C. 239-270.
2014
Вип. 131
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського