Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2012/112<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кушнір В., Рожкова Н. Навчальна діяльність у структурі моделей навчальних ситуацій. - C. 3-18.
  4. Растригіна А., Живицький В. Підготовка майбутнього педагога-музиканта до професійної кар’єри: до постановки проблеми. - C. 18-24.
  5. Черкасов В. Зміст загальної музичної освіти молоді. - C. 24-32.
  6. Валькевич Р. Питання сценічно-виконавської педагогіки. - C. 33-43.
  7. Дідич Г. Особливості формування творчої особистості школярів засобами музичного сприймання інструментальних творів. - C. 43-50.
  8. Турчак А. Функціональний тренінг у формуванні здорового способу життя студентської молоді. - C. 50-59.
  9. Афанасьєва Л. Методика формування професійної компетентності майбутніх менеджерів організацій у процесі вивчення професійно орієнтованих дисциплін. - C. 59-64.
  10. Балдинюк О. Молодіжні громадські об’єднання як засіб самореалізації молоді. - C. 64-72.
  11. Баранюк І. Костянтин Ушинський та Василь Сухомлинський про педагогічний вплив казки. - C. 72-80.
  12. Білецька І. Еволюція полікультурної освіти в Сполучених Штатах Америки. - C. 80-88.
  13. Бондаренко Ю. Розвиток ідей природовідповідного виховання в історії зарубіжної педагогіки. - C. 88-97.
  14. Вассалатій Ю. Структуризація навчальної діяльності майбутніх вчителів математики при організації самостійної роботи (на прикладі використання дистанційного навчання). - C. 97-105.
  15. Вовк М. Тенденції професійного вдосконалення майбутнього вчителя музики. - C. 105-115.
  16. Галета Я. Критерії готовності студентів педагогічних ВНЗ до реалізації дистанційного навчання. - C. 115-123.
  17. Гейченко М. Народна тематика в баянній творчості видатного композитора, виконавця і педагога Володимира Зубицького. - C. 123-130.
  18. Голіченко С. Педагогічна діяльність Яна Корнецького в Україні в 1915-1919 рр.. - C. 130-136.
  19. Горбенко О. Проблемно-діалогічне спілкування в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 136-142.
  20. Гончаренко Л. Формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музики. - C. 142-149.
  21. Гринченко І. Інтеграція інновацій в процес професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 149-157.
  22. Гуцало Е. Детермінанти становлення й розвитку особистості в умовах суспільних трансформацій. - C. 158-163.
  23. Джуринський П. Динаміка формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності за змістовим компонентом. - C. 163-173.
  24. Дубінка М. Діалогічне педагогічне спілкування як основа суб’єкт-суб’єктної взаємодії. - C. 173-181.
  25. Ефименко Н. Вибрационно-волновой принцип в двигательной реабилитации детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата. - C. 182-189.
  26. Захарова Є. Лібералізм як методологічна концепція громадянського виховання США. - C. 189-198.
  27. Захарова О. Аксіологічний компонент педагогічної системи К. Денека. - C. 199-203.
  28. Кравцова Т. Розвиток інклюзивної освіти в історії вітчизняної та зарубіжної педагогічної думки. - C. 203-211.
  29. Краснощок І. Розвиток лідерських якостей студентів. - C. 211-219.
  30. Куркіна С. Творча самореалізація й професійна компетентність майбутнього вчителя художньої культури. - C. 219-229.
  31. Локарєва Ю. Особливості музично-теоретичної підготовки у професійному становленні майбутнього вчителя музики. - C. 229-236.
  32. Мачинська Н. Компетентнісний підхід у дослідженнях педагогічної освіти магістрантів непедагогічного профілю. - C. 237-244.
  33. Мельник Ю. Моделювання елективного компонента допрофільного й профільного навчання фізики в освітньому окрузі. - C. 244-253.
  34. Мироненко Н. Роль інноваційних педагогічних технологій в організації проектно-технологічної діяльності майбутніх учителів технологій. - C. 253-260.
  35. Нікітіна О. Загальнонавчальні уміння й навички у навчальних програмах загальноосвітніх шкіл 70 – 80-х р.р. ХХ ст.. - C. 260-266.
  36. Остапенко О. Результативність педагогічних умов та методики формування професійної культури майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності у фаховій підготовці. - C. 266-273.
  37. Прибора Т. Організація дитячого самоврядування в освітніх установах інтернатного типу Укріїни І-ї третини ХХ століття. - C. 273-280.
  38. Савченко Н. Населення як суб’єкт польської позашкільної педагогіки. - C. 280-288.
  39. Сметана С. Джазові композиції у творчості сучасних українських композиторів. - C. 288-296.
  40. Стратан-Артишкова Т. Композиторсько-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 296-303.
  41. Стукаленко З. Засвоєння музичних стилів у процесі інструментальної підготовки учителів музики. - C. 303-308.
  42. Сухоставська Л. Зміст та структура педагогічної практики майбутніх психологів у ВНЗ України. - C. 308-318.
  43. Тесцова О. Англійська виховна система як один із напрямів реформаторської педагогіки. - C. 318-324.
  44. Ткачук С. Особливості техніко-технологічної підготовки вчителя трудового навчання. - C. 324-333.
  45. Торбенко І. Технологія реалізації педагогічних умов формування соціально-професійної позиції студента юридичної спеціальності. - C. 333-341.
  46. Уйсімбаєва Н. Особливості формування організаторських здібностей майбутніх керівників навчальних закладів. - C. 341-346.
  47. Федірко Ж. Модель підготовки вчителів географії до інноваційної діяльності у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 346-354.
  48. Філоненко О. Специфіка іміджу керівника навчального закладу. - C. 354-360.
  49. Фурсикова Т. Підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки: результати дослідно-експериментальної роботи. - C. 360-368.
  50. Чичук В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів в умовах інформатизації освіти в Україні. - C. 368-375.
  51. Шандрук С. Зміст професійної підготовки вчителів в університетах США. - C. 375-381.
  52. Шарошкіна Т. Ідея вільного виховання в педагогічній спадщині К. Вентцеля. - C. 382-389.
  53. Яненко О. Динаміка формування професійної мобільності майбутнього педагога-музиканта. - C. 389-397.
  54. Włosiński Ks. Marian Pedagogika o wartościach w życiu człowieka. - C. 398-404.
  55. Stępień Dr Henryk Samorząd terytorialny elementem demokracji w. Polsce – wybrane problemy. - C. 404-408.
  56. Дьяконов Г. Проблема рівності у спілкуванні. - C. 408-415.
  57. Вихідні дані.
2012
Вип. 112
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського