Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2011/99<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Добрянський І. Підприємницька культура студентів приватного ВНЗ. - C. 3-8.
  4. Кушнір В., Ріжняк Р. Інтегративний образ як форма реалізації інтегративного підходу у навчанні. - C. 9-20.
  5. Радул В. Окремі аспекти професійної соціалізації особистості. - C. 21-29.
  6. Растригіна А. Дослідницька діяльність як складова фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта. - C. 29-34.
  7. Черкасов В. Порівняльна характеристика шкільних програм з музично-естетичного виховання молоді (друга половина ХХ століття). - C. 35-44.
  8. Афанасьєва Л. Професійний образ "Я" майбутніх менеджерів. - C. 44-50.
  9. Бабенко Т. Інформаційна культура як складова професійної культури майбутніх вчителів історії. - C. 50-57.
  10. Баранюк І. Василь Сухомлинський про засади педагогічої впливовості слова вчителя. - C. 58-65.
  11. Головко І. Розвиток загальної освіти як передумови технічної освіти: англійський досвід. - C. 65-73.
  12. Губа С. Зовнішні чинники формування культурної самоідентифікації майбутніх учителів іноземної мови. - C. 73-82.
  13. Дідич Г., Гейченко М. Використання художньо-педагогічного аналізу в процесі сприймання програмних музичних творів. - C. 82-91.
  14. Жосан О. Мультимедійний навчально-ігровий посібник у контексті сучасного підручникознавства. - C. 92-99.
  15. Ільченко С. Теоретичні аспекти визначення професійної спрямованості студентів педагогічного коледжу. - C. 100-108.
  16. Калюжна О. Збереження професійного здоров’я майбутніх педагогів-музикантів у процесі фахової підготовки. - C. 109-115.
  17. Краснощок І. Саморелізація майбутнього вчителя в соціально-професійному становленні. - C. 115-122.
  18. Лактіонова Ж. Формування основ соціокультурної компетенції студентів економічних спеціальностей на заняттях з іноземної мови у немовному ВНЗ. - C. 122-129.
  19. Окольнича Т. Ідея всебічного виховання в педагогічній думці України ХVІ–початку ХVІІ століть. - C. 129-134.
  20. Олексієнко Н. Інноваційні підходи організації освітньо-виховної роботи в дитячих оздоровчих таборах. - C. 135-140.
  21. Онойко Ю. Особливості організації науково-дослідної діяльності з географії серед учнів старшої школи (на прикладі малої академії наук учнівської молоді). - C. 141-147.
  22. Орлова Н., Кучай Т. Вікові особливості вивчення іноземної мови. - C. 147-158.
  23. Остапенко О. Педагогічні аспекти створення моделі спеціаліста з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності та аналіз його науково-методичного забезпечення. - C. 158-166.
  24. Пасічник Н. Становлення шкільної економічної освіти в Україні. - C. 166-173.
  25. Польщикова В. Комплекс вправ та завдань на формування у студентів економічних спеціальностей професійно- орієнтованої англомовної лексичної компетенції. - C. 174-183.
  26. Рижиков В. Теорія та практика використання ігрового навчання на практичних заняттях при професійній підготовці майбутніх юристів. - C. 183-188.
  27. Савченко Н. Особливості професійної підготовки викладачів вищих навчальних закладів. - C. 188-192.
  28. Семез А. Процес адаптації педагога вищої школи в системі його неперервної професійної освіти. - C. 193-201.
  29. Сеньовська Н. Тренінг як перспективна форма організації навчання (на матеріалі лабораторно-практичних занять із педагогіки). - C. 201-207.
  30. Совгіра С., Гончаренко Г. Роль екологічних експедицій у формуванні гармонійної взаємодії майбутніх учителів і природи. - C. 208-215.
  31. Ткачук С. Педагогічні умови формування технологічної культури майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія". - C. 215-223.
  32. Топчій О. Гуманістичні аспекти професійної освіти як основа моделювання процесу підготовки слідчих у вищих навчальних закладах міністерства внутрішніх справ України. - C. 223-230.
  33. Уйсімбаєва Н. Розвиток творчого потенціалу керівника школи. - C. 230-239.
  34. Філоненко О. Становлення та розвитку жіночої освіти в центральному регіоні України у другій половині XIX-на початку XX століття. - C. 239-246.
  35. Чубар В. Профільне навчання старшокласників технологіям в умовах диференційовано-групової організації навчального процесу. - C. 124-255.
  36. Шишко А., Луканська Г. Особливості навчання англомовного академічного письма. - C. 255-261.
2011
Вип. 99
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського