Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2010/91<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мельничук С. Музично-естетична підготовка майбутніх учителів у дореволюційних учительських інститутах (1861–1917 рр.). - C. 3-6.
  4. Кушнір В., Кушнір Г., Рожкова Н. Умови розвитку творчого потенціалу математично обдарованих учнів. - C. 6-14.
  5. Завіна В. Розвиток творчих здібностей студентів – один із напрямів формування пізнавальної компетентності. - C. 14-18.
  6. Рацул А. Вплив засобів масової інформації та комп’ютерних технологій на формування культури сімейних стосунків. - C. 18-25.
  7. Турчак А. Формування валеологічних знань як важливий фактор профілактики шкідливих звичок у учнів загальноосвітніх шкіл. - C. 25-28.
  8. Андросова Н. Інноваційні технології в школі. - C. 29-34.
  9. Бабенко Л. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх вчителів української філології. - C. 34-39.
  10. Бабко Т. Психолого-педагогічне забезпечення виявлення в учнів основної школи спеціальних здібностей до профільного вивчення гуманітарних предметів. - C. 39-45.
  11. Бойченко Т. Теоретико-методологічні засади розробки підручника "Основи здоров’я". - C. 45-50.
  12. Возник І. Розвиток комунікативності майбутніх учителів образотворчого мистецтва на фахових дисциплінах. - C. 50-53.
  13. Гагаріна Н. Підготовка педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів до роботи з обдарованими дітьми. - C. 53-57.
  14. Галета Я. Особливості самореалізації особистості в інформаційному середовищі навчання. - C. 57-60.
  15. Гончаренко Л. Проблеми професійної підготовки музиканта-педагога. - C. 60-64.
  16. Данилко О. Педагогічні умови формування інтелектуальної культури у студентів фізико-математичного факультету засобами інформаційних технологій. - C. 65-70.
  17. Дідич Г., Гейченко М. Психолого-педагогічний аспект проблеми музичного виховання. - C. 71-74.
  18. Довга Т. Костюм учителя в розмаїтті стилів сучасної моди. - C. 75-79.
  19. Доннік М. Технології соціально-педагогічної діяльності фахівця соціального гуртожитку. - C. 79-83.
  20. Дубінка М. Роль потребнісно-мотиваційної спрямованості у процесі самовизначення особистості. - C. 83-89.
  21. Жосан О. Готовність учителя до роботи з обдарованими учнями: теоретичний аспект. - C. 89-93.
  22. Караман О. Реформування пенітенціарної політики України як основи соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими. - C. 93-97.
  23. Кашуба Л. Організаційно-педагогічні умови співпраці вчителя з обдарованими молодшими школярами. - C. 97-102.
  24. Кондратова В. Розвиток художніх здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах. - C. 102-107.
  25. Костюченко К. Педагогічні умови формування раціонально-критичного мислення майбутніх учителів. - C. 107-111.
  26. Кравцов В. Методологічна компетенність як показник методологічної культури майбутнього вчителя. - C. 111-116.
  27. Кравцова Т. Загальні тенденції вивчення соціалізації дитини у педагогічній думці кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 116-120.
  28. Куркіна С. Особливості вивчення і використання виховних можливостей театрального мистецтва на уроках світової художньої культури та у позакласній роботі в школі. - C. 120-126.
  29. Логвінова Я. Формування екологічної компетентністі як мета і результат екологічної освіти. - C. 126-129.
  30. Мазур Н. Акмеологічні засади формування професіоналізму майбутнього викладача педагогіки. - C. 129-134.
  31. Мантула Т. Потенційно-актуальна природа обдарованості: дидактична складова переходу обдарованості з актуальної в потенційну. - C. 134-138.
  32. Мартін А. Роль зарубіжних вчених-природознавців у розвитку змісту природничої освіти (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 138-141.
  33. Марченко І. Оптимізація ключових компетентностей учителя початкових класів у процесі апробації навчальної літератури. - C. 141-146.
  34. Мельничук І. Ціннісно-смислові орієнтації обдарованої молоді. - C. 146-150.
  35. Мехеда А. Трактування змісту поняття "охорона природи" у 60-70-х роках ХХ століття (історіографічний аспект). - C. 150-154.
  36. Морська Л. Мовна особистість учителя іноземних мов та проблеми методики її формування. - C. 155-158.
  37. Москаленко О. Педагогіка філантропізму та неогуманізму в німецькій класиці. - C. 158-162.
  38. Набока Б. Проблеми розвитку обдарованості особистості дитини: психолого-педагогічні засади. - C. 163-168.
  39. Окольнича Т. Педагогічні аспекти військово-фізичного виховання Київської Русі. - C. 168-172.
  40. Ольховська А. Проблеми змісту перекладацької компетенції. - C. 172-176.
  41. Петюренко А. Технологія створення розвивального середовища при вивченні медичної інформатики у коледжах. - C. 177-180.
  42. Попов М. Педагогічна діяльність Є. Л. Маркова у тульській чоловічій класичній гімназії (1859–1865 рр.). - C. 181-184.
  43. Прибора Т. Роль учнівського самоврядування "нових шкіл” кінця ХІХ – І третини ХХ століття у моральному вихованні дітей. - C. 184-189.
  44. Савченко Н. Благодійність як основа польської позашкільної освіти і виховання. - C. 189-195.
  45. Семез А., Семез Л. Феномен соціально-професійної адаптації особистості педагога у психолого-педагогічній літературі. - C. 195-199.
  46. Слесик К. Психолого-педагогічні чинники етичного виховання особистості лідера учнівської молоді. - C. 199-204.
  47. Суркова К., Лучанова Т. Анкетування як метод дослідження формування професійної надійності фахівців з АНЗПП. - C. 204-208.
  48. Суркова К., Філоненко І. Модель електронного навчання зі складання заявок на виконання польотів. - C. 209-212.
  49. Тарапака Н. Формування почуття успіху у молодших школярів рушійна сила навчально-виховного процесу. - C. 212-216.
  50. Тіхонова Н. Сім’я в історичному контексті 1945–1991 років. - C. 216-219.
  51. Тимченко С. Теоретичний аспект проблеми формування комунікативних умінь майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом. - C. 220-222.
  52. Ткаченко О. Історіографічні аспекти вивчення проблеми формування етнопедагогічної компетентності вчителя. - C. 223-228.
  53. Токарь Є. Наукові підходи до визначення поняття якості в галузі освіти. - C. 228-232.
  54. Уйсімбаєва Н. Шляхи формування творчого потенціалу майбутнього фахівця. - C. 232-235.
  55. Файнман І. Самореалізація особистості як психолого-педагогічна проблема. - C. 235-240.
  56. Філоненко О. Організація навчально-виховного процесу в приватних навчальних закладах у центральному регіоні україні в кінці ХІХ – початку ХХ століття. - C. 240-244.
  57. Царьова Л. Деякі аспекти формування естетичної культури особистості. - C. 244-247.
  58. Червонець І. Зміст формування готовності вчителя до творчої самореалізації. - C. 248-252.
  59. Черній В. Діяльність "Шкіл сприяння здоров’ю" в Україні з формування здорового способу життя школярів. - C. 252-256.
  60. Шевченко І. Педагогічне проектування та його складові. - C. 256-260.
  61. Шиморова Ю. Особливості навчальної мотивації майбутніх фармацевтів. - C. 260-263.
  62. Шишова І. Проблема формулювання мети освіти в російській федерації кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 263-268.
  63. Щербатюк Н. Організація гуртка спортивної радіопеленгації як форми позакласної роботи. - C. 269-272.
  64. Щоголєва І. Критерії сформованості комунікативних здібностей майбутніх спеціалістів галузі туризму. - C. 272-276.
  65. Язловецька О. Деякі аспекти процесу соціалізації старшокласників у загальноосвітній школі. - C. 276-280.
2010
Вип. 91
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського