Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2010/90<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андрєєв А. Методичні прийоми розвитку в учнів здібності до виявлення фізико-технічних проблем та вибору тем для винахідницьких задач. - C. 3-7.
  4. Анісімов М. Соціально-економічні і науково-технічні проблеми сучасного стану професійної системи освіти. - C. 7-10.
  5. Баевич Г. Компьютерный контроль знаний в лабораторном практикуме по физике. - C. 10-12.
  6. Бовтрук А., Бодненко Т., Мєняйлов С. Використання тривимірної графіки для унаочнення навчального матеріалу із загальної фізики. - C. 12-15.
  7. Богданов І. Дослідження ефективності методичної системи фізико-технічної підготовки майбутнього вчителя фізики. - C. 15-19.
  8. Бузько В., Величко C. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення фізики в умовах профільного навчання. - C. 19-23.
  9. Бурак В. Генералізація навчального матеріалу з електромагнетизму в базовому курсі фізики основної школи. - C. 23-26.
  10. Бургун І. Проблеми упровадження компетентнісного підходу у практику навчання фізики. - C. 27-32.
  11. Буряк Ю. Дослідження треків заряджених частинок. - C. 32-34.
  12. Василець О., Садовий М. Про деякі критерії виявлення ознак та особливостей обдарованості у дітей при навчанні фізики. - C. 35-39.
  13. Вдовенко В. Використання технологій вітагенного навчання при викладанні математики в школі. - C. 40-44.
  14. Вовкотруб В. Розширення змісту експериментальних завдань в аспекті забезпечення розвитку творчої діяльності учнів профільної школи. - C. 44-47.
  15. Войтків Г., Сиротюк В. Інформатизація уроків фізики – важливий напрям розвитку фізичної освіти. - C. 47-50.
  16. Волчанський О. Віртуальна лабораторна робота для вивчення властивостей теплових хвиль у вузівській лабораторії. - C. 50-53.
  17. Гай Н. Аксіологічний аспект організації навчальної практики з фізики. - C. 53-55.
  18. Галатюк М., Галатюк Ю. Проблема формування навчально-пізнавальної компетентності школярів у контексті реформування та вдосконалення природничої освіти. - C. 56-59.
  19. Гераїмчук І. Навчальні методики "стовідсоткової успішності". - C. 59-64.
  20. Гладкова Л., Наумова М. Використання сучасних інформаційних технологій навчання у ВНЗ III-IV рівня акредитації. - C. 64-67.
  21. Годлевская А., Купо А., Шолох В. Модернизация учебно-методической базы курса "Физика атома и атомных явлений". - C. 68-72.
  22. Головко М. Система науково-педагогічних поглядів М. Й. Розенберга як важлива складова розвитку дидактики фізики в Україні. - C. 72-76.
  23. Гончаренко С. Актуальні проблеми методики фізики. - C. 76-81.
  24. Гордійчук Г. Використання електронних навчально-методичних комплексів для організації самостійної роботи учнів з трудового навчання. - C. 82-84.
  25. Грищенко В., Купо А., Сидоренко А. Интерактивные образовательные технологии в курсе "Молекулярная физика". - C. 84-86.
  26. Гур’євська О. Комплексне використання традиційних методик та мікроелектроніки у лабораторному практикумі з фізики. - C. 87-89.
  27. Желонкина Т., Лукашевич С., Шершнев Е. Разработка уроков на основе технологии педагогических мастерских. - C. 89-92.
  28. Гуртовий Ю., Лутченко Л., Яременко Ю. Прикладна спрямованість навчання теорії ймовірностей майбутніх вчителів фізики. - C. 92-96.
  29. Дима Я. Комп’ютерні емулятори та симулятори вимірювальних приладів на заняттях з фізики. - C. 96-100.
  30. Єфименко С. Методика діагностики інтелектуально-творчого потенціалу майбутнього вчителя технологій. - C. 100-103.
  31. Желонкина Т., Лукашевич С., Яковцев И. Организация проведения физического практикума в средней школе. - C. 104-106.
  32. Засєкіна Т. Системний аналіз дидактичних засобів з фізики в умовах профільної школи. - C. 106-109.
  33. Івченко В. Кількісна оцінка фізичних ідеалізацій як методична та методологічна проблеми. - C. 110-113.
  34. Кадемія М., Шевченко Л. Підготовка фахівців на основі використання комп’ютерного моделювання. - C. 113-116.
  35. Каленик М. Поняття компетенція, компетентність, навчальні досягнення учнів з фізики. - C. 117-120.
  36. Каленникова Т. Самостійна робота студентів у вивченні новітнього матеріалу з біофізики. - C. 121-123.
  37. Кізім С. Використання програмних засобів у професійній підготовці майбутніх робітників електрорадіотехнічнного профілю. - C. 123-127.
  38. Кобилянський О. Реалізація міжпредметних зв’язків при викладанні безпеки життєдіяльності. - C. 127-131.
  39. Кобися А. Розвиток пізнавальних інтересів учнів засобами соціальних сервісів Internet. - C. 131-133.
  40. Кобися В. Основні напрямки розвитку засобів проектування комп’ютерно орієнтованих технологій навчання. - C. 133-137.
  41. Ковальчук Д. Технічна комунікація як ключовий аспект підвищення культури проектування програмного забезпечення. - C. 137-140.
  42. Коновал О. Зіставний аналіз методик навчання електродинаміки у вищому навчальному закладі. - C. 140-144.
  43. Кремінський Б. Поняття і структура методичної системи роботи з інтелектуально обдарованою молоддю з фізики. - C. 145-149.
  44. Кузьменко О. Аспекти розвитку навчально-пізнавальної діяльності учнів при виконанні лабораторних робіт з фізики. - C. 149-153.
  45. Куцак Л. Формування інформаційної компетентності вчителя трудового навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 153-156.
  46. Кушнір В., Ріжняк Р. Формування в учнів умінь інтегративної діяльності з використання наборів математичних задач, утворених задачною темою. - C. 156-161.
  47. Лебедь О., Рибалко А. Психолого-дидактичні особливості впровадження методу аналогій у навчанні квантової фізики. - C. 161-168.
  48. Литвинов Ю., Малець Є., Мялова О., Токарев П., Сергєєв В. Застосування сучасних технологій при виконанні експериментальних завдань з фізики. - C. 168-171.
  49. Лісіна Л. Дистанційна форма навчання в післядипломній освіти вчителів. - C. 171-175.
  50. Лобас О. Використання інформаційних комп’ютерних технологій при вивченні фізики. - C. 176-178.
  51. Лоскутов С., Степанова Л., Правда М. Самостійна робота студентів при проведенні лабораторного практикуму. - C. 178-181.
  52. Лукашевич С., Андрєєв В. Особенности построения урока физики при комплексном подходе к обучению. - C. 181-183.
  53. Манойленко Н. Експериментальні завдання із прикладною спрямованістю змісту в процесі професійної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 184-187.
  54. Ментова Н. Застосування компютера у навчальному процесі з фізики. - C. 187-189.
  55. Мороз І., Іваній В., Холодов Р. Ефект комптона у курсі фізики ВНЗ. - C. 189-192.
  56. Нак М. Методи розв’язування алгебраїчних задач, їх роль та місце у навчанні алгебри. - C. 192-196.
  57. Непорожня Л. Психолого-педагогічні аспекти викладу навчального матеріалу у підручнику "Фізика-12" для академічного рівня. - C. 196-200.
  58. Овчинникова В., Шершнев Е., Яковцов И. Конкурс как средство формирования и развития творческих способностей учащихся. - C. 200-203.
  59. Опачко М. Дидактичний менеджмент у процесі проведення фронтальних лабораторних робіт з фізики. - C. 204-207.
  60. Палачаніна І. Методологічні підходи формування професійних компетенцій морських інженерів при вивченні фізики під час морських практик. - C. 208-211.
  61. Петриця А., Величко С. Моделі віртуальності їх аналіз та використання ри вивченні фізики. - C. 212-215.
  62. Петюренко А. Методика викладання медичної інформатики для студентів медичних коледжів з різним вихідним рівнем знань. - C. 215-218.
  63. Подопригора Н. Комплексна підготовка до вивчення теоретичних основ будови і використання датчиків у фізичному експерименті в профільній школі. - C. 219-223.
  64. Попова Т. Роль, місце і значення культурно-історичних складових фізичної науки в освіті. - C. 223-230.
  65. Рум’янцева К. Творчі фахові завдання як засіб реалізації професійної спрямованості курсу "Математика для економістів”. - C. 230-233.
  66. Садовий М. Проблеми вивчення новітніх понять у курсі фізики середньої школи. - C. 233-237.
  67. Сальник І. Деякі проблеми використання комп’ютерного моделювання у навчанні фізики. - C. 237-240.
  68. Самойленко Н., Семко Л. Особливості змісту курсів за вибором з інформатики. - C. 241-243.
  69. Семерня О., Шевчук О. Інноваційні підходи організації та проведення лабораторних робіт пошукового характеру з фізики у 10 класі. - C. 243-247.
  70. Сисоєва О. Створення інтерактивного навчального середовища засобами мультимедійних технологій. - C. 248-251.
  71. Сірик Е., Садовий М. Еволюція поняття знання з фізики у епоху зародження інформаційного суспільства. - C. 251-255.
  72. Скороход Т. Системний підхід у підготовці майбутніх учителів природничих дисциплін з проблеми здорового способу життя. - C. 255-260.
  73. Сліпухіна І., Чернега П. Про деякі напрямки інновацій фізичної освіти у вищих технічних навчальних закладах. - C. 260-264.
  74. Слободяник О. Організація та активізація самостійної роботи студентів у фізичних лабораторіях і кабінетах. - C. 264-267.
  75. Сосницька Н. Модернізація лабораторного практикуму з курсу загальної фізики "Електрика і магнетизм” при підготовці викладачів професійно орієнтованих дисциплін. - C. 267-271.
  76. Соколов Є. Комплекс самостійних і контрольних робіт з фізики для системи довузівської підготовки ЗНТУ. - C. 271-274.
  77. Сорочинська О. Використання технологій мультимедіа у професійній підготовці майбутнього вчителя біології. - C. 275-278.
  78. Старовойтова Е. Психолого-педагогическое обоснование модели методики реализации ориентационного потенциала межпредметных задач. - C. 278-282.
  79. Терещук С. Становлення і розвиток механічної картини світу як передумова зародження теорії поля. - C. 282-286.
  80. Ткаченко А., Кулик Л. Організація самостійної роботи студентів як дидактична проблема. - C. 286-290.
  81. Товстоган В. Психолого-педагогічні умови вивчення стану готовності учнів із психофізичними вадами розвитку до опанування робітничими професіями. - C. 291-293.
  82. Трифонова О. Розв’язання суперечностей фізики кінця ХІХ – початку ХХІ століття. - C. 293-297.
  83. Федоренко П., Шишкін Г. Дослідження зовнішнього фотоефекту та характеристик вакуумного фотоелементу. - C. 298-303.
  84. Фоменко В. Ідеальні навчальні фізичні моделі у модулі "коливання та хвилі” курсу загальної фізики для нефізичних спеціальностей. - C. 303-306.
  85. Царенко О. Системний підхід до запровадження тестувальних форм контролю. - C. 307-311.
  86. Цодікова Н. Система навчальних дисциплін, спрямованих на підготовку майбутнього вчителя фізики до використання інформаційних технологій у професійній діяльності. - C. 311-316.
  87. Чінчой О., Кононеко С. Узагальнення і систематизація знань учнів про перетворення електричної енергії у теплову. - C. 316-320.
  88. Чорнобай К. Сучасний процес підготовки майбутніх вчителів фізики та інтегровані курси. - C. 320-323.
  89. Шершнев Е., Дей Е., Свиридова В. О повышении эффективности компьютерного контроля знаний. - C. 323-326.
  90. Шмалєй С. Соціально-педагогічні передумови формування надпредметної підготовки учнів в контексті компетентнісного підходу. - C. 327-330.
  91. Щирбул О. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів трудового навчання до керівництва технічною творчістю школярів. - C. 331-335.
  92. Яшанов М. Теоретико-методичні аспекти використання інтерактивних та мультимедійних технологій у підготовці вчителя трудового навчання. - C. 335-339.
  93. Яшанов С. Системи віртуалізації навчання у фаховій підготовці майбутнього вчителя технологій. - C. 340-344.
2010
Вип. 90
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського