Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68951/2019/93<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми освіти
: зб. наук. пр., електрон. вид..- Київ
Problemi osvìti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Погребняк В., Дашковська О., Солоденко А. 3акон України "Про вищу освіту": п’ять років імплементації. - C. 5-18.
  4. Жабенко О. Особливості організації професійного розвитку науково-педагогічних працівників на науковому рівні вищої освіти. - C. 19-32.
  5. Кирикилиця В. Форми взаємодії викладача і студентів у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. - C. 33-48.
  6. Олександрова Г., Дюканова Н., Касьяненко А. "Academic Phrasebank" в академічних текстах англійською мовоюзлочинності. - C. 49-57.
  7. Шевченко С., Кривонос І. Cамостійна робота у немовному закладі вищої освіти під час вивчення іноземної мови. - C. 58-74.
  8. Шевяков Ю., Токарєва І., Файнер А., Івашина О. Впровадження інформаційних технологій у фахову підготовку іноземних студентів. - C. 75-90.
  9. Мегалінська Г., Страшко С., Білик Ж., Даниленко Є. Формування практичних навичок студентів під час вивчення курсу "Фітологія". - C. 91-102.
  10. Вернидуб О. Олімпіади з астрономії у розвитку інтелектуальних здібностей учнів до вивчення природничих наук. - C. 103-115.
  11. Жейнова С. Критерії, показники та рівні сформованості творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 116-130.
  12. Солонська А. Взаємодія працівників закладів дошкільної освіти з сучасними сім’ями. - C. 131-140.
  13. Стойчик Т. Показники і критерії оцінювання якості професійної освіти у контексті інтегрованого навчання. - C. 141-155.
  14. Конівіцька Т. Структура риторичної компетентності психологів. - C. 156-168.
  15. Дівінська Н. Методичні аспекти розвитку іншомовної компетентності науково-педагогічних працівників. - C. 169-182.
  16. Скиба Ю. Зарубіжні практики впровадження стандартів оцінювання професійної діяльності науково-педагогічних працівників. - C. 183-196.
  17. Трима К. Роль британських громадських організацій у забезпеченні якості вищої освіти. - C. 197-207.
  18. Іващенко М., Бикова Т. Порівняльно-педагогічний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду впровадження змішаного навчання в освітній процес. - C. 208-223.
  19. Магомедова Я., Мільчевська Г. Формування соціальної активності неповнолітніх правопорушників в умовах ювенальної пробації. - C. 224-234.
  20. Мільчевська Г. Медіаграмотність у підготовці фахівців соціальної сфери. - C. 235-245.
  21. Єрьоміна Л. Тренінгова робота з майбутніми фахівцями соціальної сфери. - C. 246-255.
  22. Відомості про авторів. - C. 256-259.
2019
Вип. 93
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського