Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.- Тернопіль. Серія, Педагогіка Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika- Титул.
- Зміст.
- Бєлєнька Г. В., Пуйо О. І. Формування ціннісних орієнтирів дітей дошкільного віку: Сінгапур - Україна, порівняльний аспект. - C. 6-14.
- Омельяненко І. О. Програмове забезпечення систем фізичного виховання школярів у зарубіжних країнах. - C. 15-21.
- Лабінська О. М. Інтегрування екологічної освіти та виховання в курс хімії основної школи: ставлення словацьких та українських вчителів. - C. 21-30.
- Дяченко А. В. Становлення і розвиток мистецької освіти в системі українського національного дизайну. - C. 30-37.
- Кравець Н. П. Ідеї В. М. Синьова про корекцію інтелектуальних порушень в учнів допоміжної школи на уроках географії. - C. 38-45.
- Кулага Т. О. Організація вокальної роботи з підлітками закладів позашкільної спеціалізованої музичної освіти в контексті антропологічного підходу. - C. 45-51.
- Луцик Г. О. Стан сформованості мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки. - C. 51-57.
- Аверіна К. С. Соціально-комунікативні аспекти розвитку соціальної активності майбутнього фахівця соціономічної професії. - C. 58-68.
- Ступак О. Ю. Діагностування рівня сформованості соціальної активності молоді. - C. 68-77.
- Білицька В. М. Порівняльний аналіз визначення культурної, загальнокультурної, соціокультурної, культурологічної, полікультурної та крос-культурної компетентності. - C. 77-86.
- Шоробура І. М., Чубрей О. С. Психолого-педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів географії до професійної діяльності. - C. 87-94.
- Васильківська Н. А. Підготовка майбутніх фахівців початкової освіти до розвитку літературно-творчої діяльності молодших школярів. - C. 94-100.
- Палихата Е. Я. Формування естетичної культури у майбутніх учителів-філологів. - C. 101-109.
- Мізюк В. А. Змішане навчання в умовах сучасної парадигми освіти. - C. 110-118.
- Шумовецька С. П. Технологія формування професійної культури офіцерів-прикордонників у військовому вищому навчальному закладі: результати експерименту. - C. 118-124.
- Цуркан М. В. Модель методичної системи навчання української мови іноземних студентів-медиків у закладах вищої освіти. - C. 125-132.
- Євстрат’єв С. В. Діджиталізація аграрної освіти і аналіз впровадження результатів міжнародних освітніх проєктів. - C. 133-142.
- Сокотов Ю. В. Комп’ютерне конструювання меблевих виробів як професійна послуга майбутнього деревообробника. - C. 142-151.
- Шестакова Т. В. Самоменеджмент як механізм самовдосконалення учителя початкових класів. - C. 152-160.
- Зайцева І. В., Грушева А. А. Формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів на основі суб’єкт-суб’єктної взаємодії. - C. 160-169.
- Сич Т. В. Кількісний та якісний аналіз наукової продукції з методології досліджень проблем управління освітою. - C. 169-176.
| 2019 | | № 2
|
|
|
|