Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2019/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бєлєнька Г. В., Пуйо О. І. Формування ціннісних орієнтирів дітей дошкільного віку: Сінгапур - Україна, порівняльний аспект. - C. 6-14.
  4. Омельяненко І. О. Програмове забезпечення систем фізичного виховання школярів у зарубіжних країнах. - C. 15-21.
  5. Лабінська О. М. Інтегрування екологічної освіти та виховання в курс хімії основної школи: ставлення словацьких та українських вчителів. - C. 21-30.
  6. Дяченко А. В. Становлення і розвиток мистецької освіти в системі українського національного дизайну. - C. 30-37.
  7. Кравець Н. П. Ідеї В. М. Синьова про корекцію інтелектуальних порушень в учнів допоміжної школи на уроках географії. - C. 38-45.
  8. Кулага Т. О. Організація вокальної роботи з підлітками закладів позашкільної спеціалізованої музичної освіти в контексті антропологічного підходу. - C. 45-51.
  9. Луцик Г. О. Стан сформованості мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки. - C. 51-57.
  10. Аверіна К. С. Соціально-комунікативні аспекти розвитку соціальної активності майбутнього фахівця соціономічної професії. - C. 58-68.
  11. Ступак О. Ю. Діагностування рівня сформованості соціальної активності молоді. - C. 68-77.
  12. Білицька В. М. Порівняльний аналіз визначення культурної, загальнокультурної, соціокультурної, культурологічної, полікультурної та крос-культурної компетентності. - C. 77-86.
  13. Шоробура І. М., Чубрей О. С. Психолого-педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів географії до професійної діяльності. - C. 87-94.
  14. Васильківська Н. А. Підготовка майбутніх фахівців початкової освіти до розвитку літературно-творчої діяльності молодших школярів. - C. 94-100.
  15. Палихата Е. Я. Формування естетичної культури у майбутніх учителів-філологів. - C. 101-109.
  16. Мізюк В. А. Змішане навчання в умовах сучасної парадигми освіти. - C. 110-118.
  17. Шумовецька С. П. Технологія формування професійної культури офіцерів-прикордонників у військовому вищому навчальному закладі: результати експерименту. - C. 118-124.
  18. Цуркан М. В. Модель методичної системи навчання української мови іноземних студентів-медиків у закладах вищої освіти. - C. 125-132.
  19. Євстрат’єв С. В. Діджиталізація аграрної освіти і аналіз впровадження результатів міжнародних освітніх проєктів. - C. 133-142.
  20. Сокотов Ю. В. Комп’ютерне конструювання меблевих виробів як професійна послуга майбутнього деревообробника. - C. 142-151.
  21. Шестакова Т. В. Самоменеджмент як механізм самовдосконалення учителя початкових класів. - C. 152-160.
  22. Зайцева І. В., Грушева А. А. Формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів на основі суб’єкт-суб’єктної взаємодії. - C. 160-169.
  23. Сич Т. В. Кількісний та якісний аналіз наукової продукції з методології досліджень проблем управління освітою. - C. 169-176.
2019
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського