Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2019/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Міхно О. П. Михайло Базник – педолог, автор оригінальної методики складання характеристики учня. - C. 6-13.
  4. Podoliak M. V. The Child-centered Ideas of S. Baley in Comparison with the Same Ideas of Other Scholars. - C. 13-19.
  5. Kravets V. P. Preparing Schoolchildren for Family Life in Europe: Theory and Practice. - C. 20-29.
  6. Янкович О. І. Шкільництво Сінгапуру крізь призму реформування освітньої галузі України. - C. 29-36.
  7. Горпініч Т. І. Система підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл у США. - C. 36-44.
  8. Zhorniak N. Ye. Developent and Implementation Guidelines for Professional Training of Indigenous Peoples in Canada. - C. 44-50.
  9. Рокіцька Н. В. Професійна підготовка "євровчителя" ХХІ століття: пріоритети Німеччини. - C. 50-59.
  10. Shulha I. M. Theoretical Basis of the Organization of the Gender-Equitable Environment in the Foreign and Ukrainian Educational System. - C. 59-67.
  11. Sabat N. O. Linguodidactic Model of the Process of Formation of Strategic Competence of Future Interpreters. - C. 68-75.
  12. Natsiuk M. B., Babii L. B. Intercultural Competence in CEFR: Implementation in Practice. - C. 75-81.
  13. Синекоп О. С. Експериментальна перевірка методики диференційного навчання професійно орієнтованого англомовного аудіювання і читання майбутніх ІТ-фахівців. - C. 81-91.
  14. Дибкова Л. М. Інформаційно-комунікаційна компетентність викладача закладу вищої освіти в умовах цифровізації освітнього процесу. - C. 91-100.
  15. Попова О. В. Розвиток комунікативної компетентності з української мови учнів середньої школи в навчальній дискусії з використанням методичного зразка ситуативно-комунікативних завдань. - C. 100-108.
  16. Палихата Е. Я. Нейролінгвістичне програмування риторичної логосфери студентів у процесі вивчення красномовства. - C. 109-117.
  17. Сиско Н. М. Проєктування професійно-педагогічного профілю викладача закладу професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 117-123.
  18. Гоменюк Г. В. Порівняльний аналіз традиційного і компетентнісно орієнтованого навчання алгебри учнів основної школи на засадах технологічного підходу. - C. 123-130.
  19. Візнюк В. В. Цифрова компетентність майбутніх педагогів як невід’ємна складова професійної підготовки. - C. 130-136.
  20. Глазунова О. Г., Ковальчук В. К., Волошина Т. В. Міждисциплінарний проєкт як засіб формування інтегральної компетентності майбутніх ІТ-фахівців. - C. 136-147.
  21. Якубовська М. С. "Від культури мислення до культури духовного переживання": дискурс літературного тексту у системі гуманітарної безпеки сучасності. - C. 148-153.
  22. Мешко Г. М., Мешко О. І. Управління процесом попередження булінгу в закладі загальної середньої освіти. - C. 154-163.
  23. Паска Т. В. Писанкове мистецтво Гуцульщини і формування християнських цінностей та етнокультурної ідентичності сучасної молоді. - C. 163-171.
2019
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського