Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2014/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Василенко Н. В. Сучасні підходи концепції інклюзивної освіти в Україні: нормативно-правове забезпечення. - C. 3-9.
  5. Писарчук О. Т. Особливості формування предметно-розвивального середовища дошкільного навчального закладу. - C. 9-17.
  6. Данюк М. І., Бак В. Ф. Історія становлення проблеми єдності навчання та морального виховання. - C. 18-23.
  7. Професійна освіта

  8. Войтович І. С. Мoтивацiя навчання майбутніх учителів в процесі їх підготовки до професійної діяльності. - C. 24-31.
  9. Бєгунова Ю. В. . Експериментальна модель підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності в Південній Україні. - C. 31-37.
  10. Баранюк В. В. Сучасні підходи до формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціальної роботи. - C. 37-42.
  11. Маладика Л. В. Ділові ігри в процесі вивчення професійно орієнтованих дисциплін майбутніми фахівцями пожежної безпеки. - C. 42-48.
  12. Бєляєва Н. В. Педагогічні умови виховання професійно-етичних якостей майбутніх менеджерів освітніх закладів. - C. 48-55.
  13. Немлій Л. С. Експериментальна перевірка технології формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів управління повітряним рухом. - C. 55-62.
  14. Цепкало О. В. Критерії відбору текстів для навчання професійно орієнтованого іншомовного спілкування студентів технічних спеціальностей. - C. 63-69.
  15. Литвиненко І. Ю. Особливості методики навчання англомовного читання студентів технічних спеціальностей на засадах інтеграції. - C. 69-73.
  16. Ленюк Н. М. Сутнісні ознаки навчально-методичного забезпечення формування німецькомовної компетентності студентів технічних спеціальностей. - C. 73-77.
  17. Жовтюк Н. П. Підсистема вправ як засіб формування лексичної компетентності майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької. - C. 78-84.
  18. Штохман Л. М. Здійснення зворотного зв’язку при виконанні вправ і завдань на заняттях іноземної мови. - C. 84-88.
  19. Вивчаємо досвід

  20. Джуринский П. Б. Особливості методики підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізичного виховання учнів старшої школи. - C. 89-94.
  21. Куца О. І. Досвід фахової підготовки майбутніх синхронних перекладачів у сучасному мультикультурному просторі університету. - C. 94-99.
  22. Обговорюємо проблему

  23. Колесник Н. Є. Проблема наступності підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів і вчителів початкової школи до організації художньо-естетичної діяльності дітей. - C. 100-105.
  24. Міркович І. Л. Інтегроване навчання іноземних мов як педагогічна проблема. - C. 105-110.
2014
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського