Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2014/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Професійна освіта

  4. Петрова Н. М. Інноваційна діяльність вчителя як ключова категорія педагогічної інноватики. - C. 3-7.
  5. Здіховський А. М. Здоров’язбережувальні технології у контексті підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи в оздоровчому таборі. - C. 8-12.
  6. Краєвська О. Д. Методика формування комунікативної компетентності майбутніх менеджерів-аграріїв: особливості експериментальної перевірки. - C. 13-18.
  7. Кобзар В. М. Дослідження ефективності педагогічних умов формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх технологів у коледжах аграрного профілю. - C. 19-26.
  8. Колесниченко Н. Ю. Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу. - C. 27-32.
  9. Ларіна Т. В. Порівняльні аспекти навчальної результативності професійної підготовки техніків-електриків Німеччини та України. - C. 33-38.
  10. Інформаційні технології

  11. Петрович О. Б. Інформаційно-комунікаційні технології в організації позакласної роботи з обдарованими учнями в системі літературної освіти. - C. 39-45.
  12. Гунько Н. А Сучасне інформаційно-освітнє середовище як фактор удосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутнього викладача. - C. 46-52.
  13. Семеряк І. З. Зміст експериментального навчання майбутніх програмістів з формування умінь іншомовного спілкування в умовах комфортного навчального середовища. - C. 53-58.
  14. Управління навчальними закладами

  15. Благун Н. М. Критерії ефективності соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 59-64.
  16. Закордонець Н. І. Система управління навчальними закладами туристського і готельного профілю в Швейцарії. - C. 65-71.
  17. Технологічна освіта

  18. Малихін А. О. Сутність і принципи праксеологічного підходу в методичній підготовці майбутнього вчителя технологій. - C. 72-77.
  19. Уруський А. В. Внутрішня диференціація як засіб реалізації індивідуального підходу до навчання старшокласників за технологічним профілем. - C. 78-82.
  20. Лінгводидактика

  21. Палецька-Юкало А. В. Можливості використання автентичного художнього твору для формування німецькомовної лексичної компетентності майбутніх учителів. - C. 83-89.
  22. Нацюк М. Б. Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів англійської мови в читанні художньої літератури. - C. 90-97.
  23. Орлова О. П. Практика формування культури діалогічного мовлення студентів-нефілологів. - C. 98-103.
  24. Калашнік Н. В. Структура міжкультурної комунікативної компетентності іноземних студентів – майбутніх медиків. - C. 104-110.
  25. Потюк І. Є. Формування англомовної лексичної компетенції у майбутніх фахівців сфери туризму на засадах навчальних стратегій. - C. 111-116.
  26. Купчик Л. Є. Лінгводидактичні засади формування сучасної іншомовної компетенції школярів в умовах плюрилінгвізму (на прикладі німецькомовних країн). - C. 117-121.
  27. Андрущенко А. О. Типи навчальної інформації для формування навичок вживання франкомовних дієслівних форм минулого часу. - C. 122-129.
  28. Морська Л. І. Інтерференційні процеси в навчанні граматики англійської та німецької мов майбутніх філологів. - C. 130-134.
  29. За рубежем

  30. Лабінська О. М., Староста В. І. Екологічна складова змісту загальної хімії в основній школі Словацької Республіки. - C. 135-140.
  31. Мушинські А. Вимоги сучасного ринку праці до професійних та особистісних якостей фахівців у контексті їх безперервної освіти в Польщі. - C. 141-146.
  32. Сопівник Р. В., Сопівник І. В. Зарубіжний досвід виховання моральної відповідальності сільської молоді. - C. 147-153.
  33. Обговорюємо проблему

  34. Герганов Л. Д. Проблеми фахової підготовки плавскладу України за умов інтеграції з європейським освітнім простором. - C. 154-159.
  35. Виговська С. В., Пабат В. В. Теоретико-методологічні підходи у трактуванні поняття "активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів": історико-педагогічний аспект. - C. 160-165.
  36. Лупаренко С. Є. Питання дитинства у вітчизняній науковій думці (1900–1918 рр.). - C. 166-170.
  37. Лоза Т. В. Впровадження у діяльність центрів соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді форм і методів підготовки до самостійного життя вихованців дитячих будинків сімейного типу. - C. 171-177.
  38. Автори номера. - C. 178-179.
2014
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського