Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальна педагогіка

  4. Петрова Н. М. Реалізація синергетичного підходу в контексті інновацій в освіті. - C. 3-8.
  5. Заредінова Е. Р., Муєдінова А. С. Напрями та умови реалізації полікультурної освіти в загальноосвітній школі. - C. 8-13.
  6. Пустовіт Г. П. Філософсько-культурологічний контекст проблеми взаємодії людини і природи у змісті сучасної екологічної освіти. - C. 13-19.
  7. Історія педагогіки

  8. Воловець М. В. Становлення та розвиток трудового навчання з обслуговуючих видів праці (друга половина XX століття). - C. 20-26.
  9. Кобрій О. М. Соціальні чинники загальнопедагогічної підготовки вчителя в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 26-31.
  10. Лещак Т. В. Становлення світської педагогічної освіти у Львівському університеті в останній третині ХІХ століття. - C. 31-35.
  11. Лабінська Б. І. Особливості реалізації змішаного методу навчання іноземних мов на західноукранських землях і в Росії (1918–1939 рр. ). - C. 36-43.
  12. Професійна освіта

  13. Бакум З. П., Саприкіна Л. В. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх дизайнерів одягу. - C. 44-49.
  14. Петров А. О. Удосконалення підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання здоров’язбережувальних технологій. - C. 49-55.
  15. Соцький К. О. Структура готовності студентів медичних коледжів до професійного саморозвитку. - C. 55-62.
  16. Калашнік Н. В. Критерії, показники та рівні сформованості міжкультурної комунікативної компетентності іноземних студентів-медиків. - C. 62-67.
  17. Мерва Л. С. Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями. - C. 67-74.
  18. Соціальна педагогіка

  19. Олексюк Н. С. Роль соціальної взаємодії школи та сім’ї у процесі соціалізації дитини. - C. 75-80.
  20. Кравець В. П., Терещук Г. В. Підготовка студентської молоді до вирішення конфліктів у сім’ї. - C. 80-88.
  21. Іванюк І. В. Інтерактивні технології як чинник результативності превентивної діяльності зі схильними до девіантної поведінки учнями: теоретичний аспект. - C. 88-92.
  22. Лінгводидактика

  23. Колесник К. В. Застосування лінгвокультурологічного підходу в навчанні новогрецької мови у загальноосвітніх навчальних закладах України. - C. 93-99.
  24. Задорожна І. П. Контроль результатів самостійної роботи майбутніх учителів з оволодіння іншомовною комунікативною компетентністю. - C. 99-106.
  25. Мартинова Р. Ю., Попель О. В. Лінгводидактична модель інтегрованого навчання англомовного презентаційного мовлення технічного обладнання майбутніх інженерів-енергетиків. - C. 106-114.
  26. Бреславець Н. О. Застосування технології критичного мислення при вивченні іноземної мови у вищій школі. - C. 114-120.
  27. Світлична О. Р. Навчання усного послідовного двостороннього професійно орієнтованого перекладу у фінансово-банківській галузі. - C. 120-126.
  28. Гудима Ю. П. Сучасні дослідження формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні. - C. 126-132.
  29. Терещук В. Г. Експериментальна перевірка методики формування англомовної лексичної компетенції майбутніх фахівців безпеки життєдіяльності. - C. 133-138.
  30. Максименко Л. О. Відбір аудіотекстів для навчання майбутніх менеджерів професійно спрямованого діалогічного мовлення. - C. 138-144.
  31. Терещук Д. Г. Формування англомовної лінгвосоціокультурної компетентності студента філологічного профілю: теоретичний та прикладний аспекти. - C. 144-148.
  32. Романюк О. С. Загальна характеристика вправ щодо набуття знань лінгвістичного матеріалу, вибраного з автентичних художніх творів. - C. 148-153.
  33. За рубежем

  34. Монько Р. М. Підготовка вчителів техніки та інформатики на факультетах інформаційно-технічного навчання в Польщі. - C. 154-158.
  35. Фрейман М., Фрейман Д. Технічно-інформаційна освіта очима батьків учнів гімназій у Польщі. - C. 158-162.
  36. Кравець І. Л. Методологічні засади альтернативної освіти у сучасній педагогічній науці Польщі. - C. 162-168.
  37. Білецька І. О. Іншомовна освіта США: полікультурні засади. - C. 168-174.
  38. Закордонець Н. І. Закономірності функціонування післядипломної освіти фахівців сфери туризму в Швейцарії. - C. 174-180.
  39. Вивчаємо досвід

  40. Ігнатенко Н. В. Особливості інтерактивного навчання історії у вищому навчальному закладі. - C. 181-185.
  41. Дацків О. П. Структура і зміст портфоліо студента-практиканта – майбутнього вчителя іноземних мов. - C. 185-192.
  42. Вашків Л. П., Вашків О. П. Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу майбутніх економістів. - C. 192-196.
  43. Обговорюємо проблему

  44. Хоменко В. Г. Психолого-педагогічні основи розробки системи дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 197-204.
  45. Козіброда С. В. Застосування онтології комп’ютерних систем під час практичної діяльності майбутнього інженера-педагога. - C. 204-211.
  46. Шеремет І. В. Готовність вчителя фізичної культури до інноваційної діяльності як педагогічна проблема. - C. 212-218.
  47. Клименко А. О. Інформаційна діяльність та загрози інтернету у роботі викладача ВНЗ. - C. 218-224.
  48. Карелова Г. А. Виховання оптимістичного ставлення до життя особистості як психолого-педагогічна проблема. - C. 224-231.
  49. Бойко М. М. Проблеми професійного самовизначення випускника сучасної школи: результати діагностичного дослідження. - C. 231-236.
2014
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського