Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2012/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Професійна освіта

  4. Нестеренко В. В. Модель професійної підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти в системі заочного навчання. - C. 3-9.
  5. Онишків З. М. Стан готовності майбутніх учителів до роботи в сільській початковій школі. - C. 9-17.
  6. Ковтонюк М. М. Проблема фундаменталізації професійної освіти майбутнього вчителя математики. - C. 17-25.
  7. Шукатка О. В. Компоненти та рівні здоров’язбережувальної компетентності майбутніх економістів у контексті моделі її формування на засадах аксікології. - C. 25-32.
  8. Сопівник Р. В. Методологічні засади виховання лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислового комплексу. - C. 32-37.
  9. Дудікова Л. В. Особливості формування етнокультурної компетентності майбутніх лікарів в умовах глобалізації. - C. 38-42.
  10. Історія педагогіки

  11. Лучкевич В. В. Вплив дидактичних праць Я. А. Коменського на розвиток шкільництва України в XVII–XIX століттях. - C. 43-48.
  12. Барна Л. С. Особливості підготовки вчителів біології у вищих навчальних закладах України (1944–1946 рр. ). - C. 48-53.
  13. Кобрій О. М. Особливості формування змісту педагогічних дисциплін у вищій школі в другій половині XX – на початку XXI століття. - C. 53-57.
  14. Федорищак Р. Л. Культурно-просвітницька діяльність Мирона Кордуби наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 57-63.
  15. Пахолок Р. І. Реформа богословської освіти в Галичині (1929–1944 рр. ). - C. 64-69.
  16. Соціальна педагогіка

  17. Кравець В. П. Актуальні проблеми сексуальної освіти учнівської молоді. - C. 70-77.
  18. Бутурлим Т. І. Понятійно-сутнісні аспекти ґендерної культури особистості. - C. 77-83.
  19. Трухан М. А. Сутність та особливості професійних конфліктів у соціально-педагогічному середовищі загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 83-88.
  20. Теорія та методика навчання природничих і математичних дисциплін

  21. Павелко В. В. Моделювання як важлива умова забезпечення розуміння молодшими школярами логіки розв’язування математичних задач. - C. 89-94.
  22. Назарко І. С. Методика організації дослідницької діяльності студентів-технологів у процесі виконання лабораторних робіт з курсу "Фізична і колоїдна хімія". - C. 94-100.
  23. Лінгводидактика

  24. Нацюк М. Б. Проблема формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у контексті сучасних досліджень. - C. 101-107.
  25. Олійник І. Д. . Розвиток навичок читання: активізація фонових знань. - C. 107-112.
  26. За рубежем

  27. Ольхувка П. Погляди випускників гімназій стосовно професійної орієнтації вибору післягімназійної освіти в Польщі. - C. 113-118.
  28. Гречин І. М. Просвітницька робота позашкільних установ з підготовки учнівської молоді до батьківства у Німеччині. - C. 118-124.
  29. Сулим Н. В. Організаційні аспекти професійної підготовки майбутніх вчителів англійської мови в університетах Великої Британії. - C. 124-129.
  30. Тадеєва Т. В. Педагогічна феноменологія в генезисі і розвитку теорії самодетермінації Дісі-Раяна. - C. 129-137.
  31. Чирва А. С. Пріоритетні завдання інтернаціоналізації змісту вищої освіти Канади в контексті сучасних інституційних стратегій. - C. 137-145.
  32. Обговорюємо проблему

  33. Боднар О. С. Планування аналітико-експертних процедур у шкільному менеджменті. - C. 146-152.
  34. Вовк М. В. Проблема вдосконалення музичної діяльності молодших школярів на матеріалі колективного інструментального виконавства. - C. 153-158.
  35. Батрин Н. В. Проблема підвищення мотивації студентів вищих навчальних закладів економічного профілю. - C. 158-163.
  36. Соколюк О. В., Дуда О. В. Мотивація студентів вищих навчальних закладів до занять фізичною культурою в умовах інформаційного суспільства. - C. 164-168.
2012
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського