Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2012/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Актуальні проблеми української лінгводидактики

  4. Мельничайко В. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання рідної мови. - C. 3-10.
  5. Любашенко О. В. Мовна освіта: європейські тенденції і перспективи розвитку української лінгводидактики. - C. 11-15.
  6. Палихата Е. Я. Проблема навчання письма і писемного мовлення. - C. 16-21.
  7. Криськів М. Й. Наукові основи розвитку мовленнєвих умінь. - C. 22-28.
  8. Савич Л. П. Вивчення й використання передового педагогічного досвіду у світлі праць О. М. Біляєва. - C. 28-33.
  9. Лінгводидактичні аспекти навчання української мови у загальноосвітніх навчальних закладах

  10. Васильківська Н. А. Ознайомлення молодших школярів із спільнокореневими морфемними повторами як засобами вираження зв’язності тексту. - C. 34-39.
  11. Бурда К. Л. Краєзнавча робота як один із аспектів реалізації міжпредметних зв’язків на уроках мови (за матеріалами літературної Тернопільщини). - C. 39-47.
  12. Балик Т. М. Поступове ускладнення завдань у роботі над переказами із введенням додаткових мікротем. - C. 48-54.
  13. Терп’як О. П. . Реалізація креативності у процесі роботи над текстом на уроках української мови ліцеїстами-гуманітаріями. - C. 54-60.
  14. Методичні тенденції студіювання української мови у вищій школі

  15. Симоненко Т. В. Мультимедіа як дидактичний засіб формування мовнокомунікативної компетентності студентів філологічних факультетів. - C. 61-66.
  16. Климова К. Я. Формування мовнокомунікативної професійної компетентності студента як креативної особистості в умовах навчального середовища педагогічного вузу. - C. 66-72.
  17. Дроздова І. П. Система вправ із розвитку професійного мовлення студентів вищих навчальних закладів нефілологічного профілю. - C. 72-78.
  18. Пігур М. В. Використання авторських неологізмів на заняттях зі словотвору (на матеріалі поезій Василя Стуса). - C. 78-82.
  19. Дащенко Н. Л., Крупа М. П. Спроба прочитання мовного вираження українськості у вірші М. Вінграновського "Ластівко біля вікна". - C. 82-92.
  20. Головата Л. М. Формування у майбутніх вчителів фізичної культури умінь і навичок досконалого володіння українською літературною мовою у професійній сфері. - C. 92-97.
  21. Златів Л. М. Проектування інноваційних технологій навчання лінгвістичних дисциплін у ВНЗ (на матеріалі курсу "Текстознавство"). - C. 97-104.
  22. Білоусова Я. В. Активізація мовленнєвої діяльності студентів методом творчих завдань і вправ. - C. 104-108.
  23. Миколенко Т. М. Специфіка опрацювання курсу історії української літературної мови в умовах кредитно-трансферної системи. - C. 108-111.
  24. Михайлишин У. І. Збагачення німецького діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів космогонічними фразеологізмами. - C. 112-119.
  25. Орлова О. П. Формування мовленнєвого етикету і культури діалогічного спілкування студентів внз (на матеріалі художніх творів Б. Харчука). - C. 119-123.
2012
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського