Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2009/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Інноваційні процеси в освіті: історико-педагогічний аспект

  4. Крамаренко А. Теоретичні засади інноваційних процесів в освіті. - C. 4-9.
  5. Бойко М., Млинко В. Інноваційні процеси в педагогічній діяльності. - C. 9-13.
  6. Ящук І. Проблеми підготовки педагогічних кадрів у вищих навчальних закладах (1928-1941 рр.). - C. 14-18.
  7. Янкович О. Забезпечення практичного спрямування навчального процесу в педагогічних вищих начальних закладах України другої пол. ХХ — поч. ХХІ ст.. - C. 19-22.
  8. Ляшко Л., Ляшко М. Удосконалення педагогічної культури вчителя у творчій спадщині В. Сухомлинського. - C. 22-25.
  9. Загальні проблеми підготовки педагога до інноваційної діяльності

  10. Скворцова С. Професійна компетентність: зміст поняття та класифікація. - C. 26-32.
  11. Ярощук Л. Концептуальні підходи до формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності. - C. 32-37.
  12. Пріма Р. Професійно мобільний учитель школи першого ступеня: аспекти підготовки до інноваційної діяльності. - C. 37-41.
  13. Березовська Л. Педагогічні умови формування професійно важливих якостей майбутніх учителів початкової школи. - C. 41-44.
  14. Карапузова Н., Манжелій Н. Інноваційне середовище як фактор формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класі. - C. 44-49.
  15. Шпак М. Емоційна культура вчителя як чинник гуманізації педагогічної освіти. - C. 49-52.
  16. Размолодчикова І. Значення зовнішнього вигляду у створенні іміджу вчителя початкових класів. - C. 52-55.
  17. Формування у майбутніх учителів початкової школи навчально-методичних компетентностей

  18. Бєкірова Л. Модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання. - C. 56-61.
  19. Беркита З. Поетапність підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації роботи з підручником. - C. 61-67.
  20. Пєтухова Л. Дидактична модель формування інформатичних компетентностей у майбутніх учителів початкової школи. - C. 67-73.
  21. Комар О. Авторська система підготовки майбутнього вчителя початкової школи до застосування інтерактивної технології у професійній діяльності. - C. 73-79.
  22. Грушко О. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до інтерактивної взаємодії з обдарованими дітьми. - C. 80-84.
  23. Довга Т. Підготовка вчителя до використання пізнавальних задач і завдань у системі роботи з молодшими школярами. - C. 84-89.
  24. Воропай Н. Переваги використання інформативно-комунікаційних технологій у процесі організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів. - C. 89-96.
  25. Біда О., Прокопенко Л. Підготовка студентів до організації самостійної роботи учнів малокомплектних шкіл. - C. 96-99.
  26. Васильківська Н. Змістовий і процесуальний компоненти підготовки майбутніх учителів початкових класів до використання педагогічних технологій викладання рідної мови. - C. 99-103.
  27. Одинцова Г. Використання інноваційних педагогічних технологій у процесі лінгвістичної підготовки майбутніх вчителів початкової школи. - C. 103-106.
  28. Гладюк Т. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення природничих дисциплін. - C. 107-111.
  29. Танана С. Комплекс завдань для формування у майбутніх учителів іноземної мови професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції. - C. 112-115.
  30. Гордійчук О. Інноваційні підходи до професійної підготовки вихователя групи продовженого дня сучасної початкової школи. - C. 115-120.
  31. Червінська І. Проблема підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах гірського середовища. - C. 121-126.
  32. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до виховної діяльності

  33. Яремчук Н. Розвиток суб’єктної активності майбутнього педагога як складової готовності до виховної діяльності. - C. 127-131.
  34. Пастир Ю. Спрямування соціалізації молодшого школяра: інноваційна діяльність учителя. - C. 131-137.
  35. Тафінцева С. Моделювання педагогічних ситуацій як засіб підготовки майбутніх учителів початкової школи до соціалізації учнів. - C. 137-141.
  36. Мар’євич Н. Шляхи підготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації музично-ігрової діяльності молодших школярів. - C. 141-146.
  37. Нестерович Б. Методи фахової підготовки учителів початкової школи до музично-виховної роботи з молодшими школярами. - C. 146-153.
  38. Гринчук І., Олексін Г. Методичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до інноваційної діяльності. - C. 153-157.
  39. Гринчук І., Горбач О. Підготовка майбутнього вчителя до інноваційної діяльності: культурологічний аспект. - C. 157-161.
  40. Холостенко Ю. Творчість учителя як фактор стимулювання інтересу молодших школярів до дизайнерської діяльності. - C. 161-166.
  41. Матківська І. Християнсько-антропологічний підхід до педагогічної діяльності: інноваційність як повернення до істини. - C. 166-170.
2009
№ 5
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського