Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Мист./2018/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.- Тернопіль. Серія, Мистецтвознавство- Титул.
- Зміст.
- Морєва Є. О. Сучасна гармонія у теоретичному і практичному курсах системи музичної освіти. - C. 5-10.
- Сізова Н. С. Роль педагогічних курсів і курсів церковного співу в професіоналізації хорової культури Вінниччини на межі ХІХ–ХХ століть. - C. 11-17.
- Бокоч В. А., Тринько О. І., Шпортько О. В. До проблеми виконавської діяльності естрадного вокаліста: психологічний аспект. - C. 17-22.
- Попова А. Б. Методика навчання естрадного співу Бретта Меннінга. - C. 22-28.
- Регеша Н. Л., Остапенко Л. В., Ковмір Н. В. Специфіка творчого підходу A Capella колективу Pentatonix. - C. 28-34.
- Шевченко В. В., Добронравова С. А., Семенова О. А. Сучасні методи опрацювання народної пісні (на прикладі хорових обробок Олександра Яковчука і Ганни Гаврилець). - C. 34-40.
- Бондарчук В. О. Творча біографія Дмитра Михайловича Гнатюка: історіографія проблеми. - C. 40-47.
- Конвалюк У. В. Харизма особистості Андрія Кузьменка. - C. 47-57.
- Войченко О. М., Хлопотова А. А., Юрчук В. В. Специфіка діяльності бек-вокаліста в контексті сучасної естрадної музики. - C. 57-62.
- Кречко Н. М. Актуальні питання роботи диригента з хоровим колективом. - C. 63-68.
- Сіненко О. О., Дорофєєва В. Ю. Методичні аспекти естрадного вокально-інструментального ансамблевого виконавства. - C. 68-73.
- Тормахова В. М. Специфіка побудови композицій Джона Зорна. - C. 73-79.
- Перова Г. О. Аналіз спеціальних фізичних вправ для усунення дефектів під час виконання класичного танцю. - C. 79-87.
- Данилець В. В. Композиторський та виконавський фольклоризм: термінологічний зміст поняття. - C. 87-95.
- Скоромний В. П., Коваленко Є. В., Якобенчук Н. О. Специфіка вокальної манери соул. - C. 95-100.
- Каплієнко-Ілюк Ю. В. Тенденції розвитку камерно-інструментального ансамблю у творчості Юрія Ґіни. - C. 101-109.
- Дзюба О. А. Вправи для розвитку вокальної техніки Одарки Бандрівської у контексті європейського досвіду ХVІ–ХХ століть. - C. 110-117.
- Луговенко Т. Г. Становлення народного танцю в системі художньої самодіяльності Радянського Союзу у 20-х – 30-х роках ХХ століття. - C. 117-126.
- Мерлянова О. А. Психолого-педагогічні аспекти хореографічного виховання студентів вищих навчальних закладів. - C. 126-133.
- Чабан Т. І. Стильові засади композиторської творчості Миколи Колесси (на прикладі сонатини для фортепіано). - C. 133-140.
- Гашенко К. І., Лисенко О. О. Прояв рис постмодернізму в сучасній українській хореографії. - C. 140-146.
- Асталош Г. Л. Скрипкова соната "Post scriptum" Валентина Сильвестрова в аспекті проблеми фортепіанної виразовості. - C. 146-151.
- Яковлев О. В. Діалог культур як чинник розвитку національного культурно-мистецького простору. - C. 152-156.
- Кирея М. В. Творча діяльність Богдана Антківа: історіографічний дискурс. - C. 156-162.
- Чурпіта Т. М. Народно-героїчна балетна драма "Хустка Довбуша" у постановці Миколи Трегубова. - C. 163-174.
- Губрій Н. В. Творче становлення Михайла Верхацького як теоретика театру: його дискусія з Дмитром Грудиною на шпальтах харківської преси (1930-ті роки). - C. 174-186.
- Хоцяновська Л. Ф. Сучасне хореографічне мистецтво України в контексті світових культурних тенденцій. - C. 186-194.
- Москаленко-Висоцька О. М. Вплив ідеї фільму на вибір жанру: фільми "Укркінохроніки" 2014–2017 років. - C. 195-203.
- Білик Н. І. Інсценізація історичної епопеї Богдана Лепкого "Мазепа" та її втілення у Тернопільському академічному обласному українському драматичному театрі ім. Т. Г. Шевченка. - C. 204-210.
- Пацунов В. П. Альтернативний сценічний простір як ефективний чинник оновлення сценографічної лексики. - C. 211-216.
- Мельник М., Ковпак Н. К. Художньо-естетична цінність естрадних форм у сучасних телевізійних проектах. - C. 216-223.
- Косів Р. Р. Процесійні хрести авторства риботицьких майстрів 1680–1740-х років: тип і тематика зображення. - C. 224-231.
- Косів В. М. Символічний ландшафт у графічному дизайні радянської України та української діаспори (1945–1989 роки). - C. 231-238.
- Станичнов О. О. Естетичний код творчого об’єднання "Молода Польща". - C. 239-245.
- Чжаохуй Ван Проблеми організації експозиції художніх музеїв та їх вплив на формування архітектурно-просторового рішення музейних споруд (ХХ–ХХІ сторіччя). - C. 245-252.
- Атланов В. В. Професійна діяльність Вільяма Ґульда та створення з його ініціативи Богоявленського парку в 1790–1792 роках. - C. 252-262.
- Коваль-Цепова А. В. Використання принципу гри для створення розвиваючого архітектурно-художнього середовища в закладах соціального захисту дітей. - C. 262-270.
- Жидких О. Б., Тригуб О. Л. Особливості стилізації і трансформації українських етнічних мотивів при створенні сучасного одягу. - C. 270-278.
- Борисенко О. М. Особливості становлення і розвитку комунікативного дизайну в Галичині другої половини ХІХ – першої третини ХХ століть. - C. 278-285.
- Литовченко Н. М. Комбінаторика як засіб формування предметно-просторового середовища для дітей. - C. 286-292.
- Вергунова Н. С. CAD і BIM-технології в архітектурі та дизайні. - C. 292-298.
- Гомзяк А. М. Художньо-образні особливості типографіки в дизайні поліграфічної продукції стилю ар деко. - C. 298-307.
- Грищенко О. В. Книга художника в персональних проектах українських художників на початку ХХІ століття. - C. 307-314.
- Токар М. І. Теоретичне підґрунтя загальних тенденцій розвитку образів літературних героїв в українській книжковій ілюстрації другої половини ХХ століття. - C. 314-320.
- Відомості про авторів. - C. 321-326.
| 2018 | | № 1 (38)
|
|
|
|