Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Мист./2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Музичне мистецтво

  4. Горак Я. Р. Про музичну бібліотеку Володимира Садовського. - C. 3-11 .
  5. Легкун О. Г. Шкільна музична освіта Кременеччини в контексті розвитку музичної культури Волині 20–30-х років ХХ століття. - C. 11-16 .
  6. Молчко У. Б. Композиторська спадщина Остапа Бобикевича у сучасних навчально-методичних виданнях. - C. 16-21 .
  7. Німилович О. М. Співочо-диригентська діяльність Романа Прокоповича-Орленка (до 130-річчя від дня народження митця). - C. 21-27 .
  8. Філоненко Л. П. Музично-громадська діяльність дрогобицького митця Теодора Барнича. - C. 28-34 .
  9. Чорнобай М. Ю. Національно-представницька функція фортепіанного виконавства в осередках української діаспори міжвоєнного періоду. - C. 34-42 .
  10. Місько Г. С. Дослідження обрядового фольклору Західного Поділля та його використання у творах західноукраїнських композиторів. - C. 42-48.
  11. Дражниця О. Л. Відображення концертної діяльності єврейського музичного товариства у Львові (1919–1924) у публікаціях газети "Chwila". - C. 48-56.
  12. Мацієвська Т. М. Світська хорова творчість Максима Копка. - C. 56-63 .
  13. Брухаль І. Г. Ансамбль цимбалістів як представник українського народного виконавства. - C. 63-69.
  14. Гринчук І. П. Гойсак В. Ю. Духове виконавство Тернопільщини у першій половині ХХ століття. - C. 69-76.
  15. Смоляк О. С. Гастролі української республіканської капели за кордоном у 1919–1920 роках (за матеріалами "Спогадів..." Миколи Чайковського). - C. 76-82.
  16. Чергєєв А. А. Музична культура Криму ХХ століття: регіональний аспект дослідження. - C. 82-86.
  17. Шатковська І. С. Французька література як галузь поглибленого пізнання творчої особистості П. І. Чайковського. - C. 86-93.
  18. Губ’як Д. В. Бандура харківського типу у контексті вдосконалення конструкції інструмента. - C. 93-103.
  19. Король О. М. Особливості музичного життя та мистецького виховання молоді Галичини на початку ХХ століття. - C. 104-110.
  20. Салій С. І. Салій В. С. Елементи музично-театральної діяльності в естетичному вихованні підлітків. - C. 110-116.
  21. Білозуб Л. М. Національний аспект українського музичного мистецтва. - C. 116-122.
  22. Сємикін В. Г. Формування драматургічних принципів одночастинної фортепіанної сонати в творчості композиторів-романтиків. - C. 123-129.
  23. Кілібарда А. С. Твори Ф. Шопена в ракурсі інтерпретаційних потреб сучасного фортепіанного виконавства. - C. 129-136.
  24. Маловічко С. М. Особливості фахової підготовки музикантів-педагогів на Тернопільщині кінця ХХ – початку ХХІ століття (на матеріалі діяльності факультету мистецтв Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка). - C. 136-141.
  25. Камінська М. М. Історичний аналіз проблем вокального виховання у Львівській державній хоровій школі та народній хоровій капелі хлопчиків та чоловіків "Дударик". - C. 141-145.
  26. Швидків М. Л. Художня виразність мовлення як основа оволодіння технікою співу. - C. 145-150.
  27. Вишневська С. В. Особливості традиційних форм хорового виконавства та їх вплив на бандурне мистецтво. - C. 150-157.
  28. Цмур І. І. З історії виникнення та становлення церковного хорового співу в Україні як чинника формування музичного професіоналізму. - C. 157-162.
  29. Карась Г. В. Соціологічні аспекти музичної культури української діаспори. - C. 162-169 .
  30. Кіндратюк Б. Д. Образи дзвонів і дзвонінь у хорових творах a cappella українських композиторів. - C. 170-178.
  31. Стрижиборода П. В. Конкурсно-фестивальне середовище та його психологічний вплив на музиканта-виконавця. - C. 179-186.
  32. Театральне мистецтво

  33. Миленька Г. Д. Теорія сценічного мистецтва Г. Е. Лессінга: дослідницький досвід ХІХ–ХХІ століття. - C. 187-195 .
  34. Смоляк П. О. Вертепна драма як складова українського театрального мистецтва. - C. 196-201.
  35. Бувалець О. О. Театралізація як арт-практика у фольклорній святковій дії. - C. 201-206.
  36. Візуальні мистецтва

  37. Палумбо де Віво І. М. Відомі майстри декоративно-прикладного мистецтва Гуцульщини у творах заслуженого художника України М. Варенні. - C. 207-213.
  38. Ярова В. С. Ліногравюра в мистецтві Харкова 1910-х років. - C. 213-219.
  39. Бакович О. П. Майстри сакрального образотворчого мистецтва Західного Поділля другої половини XVIII століття. - C. 219-225 .
  40. Тютюнник І. С. Функціонування авторської вибійчаної тканини у вітчизняному культурному просторі початку ХХІ століття. - C. 225-231.
  41. Колпакова Н. Я. Принципи побудови житійних циклів св. Георгія в галицькому іконописі. - C. 231-238.
  42. Автори номера. - C. 239-241.
2014
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського