Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Мист./2013/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Музичне мистецтво

  4. Горак Я. Р. Володимир Садовський і українське хорове виконавство у Галичині кінця ХІХ–початку ХХ століття. - C. 3-10.
  5. Бадалов О. П. Чернігівський академічний народний хор: етапи становлення і розвитку. - C. 11-15.
  6. Лемех Л. А. Поняття архетипу в культурологічному дискурсі. - C. 15-19.
  7. Яницький Т. Й. Авторський тип перекладення на прикладі варіацій на тему української народної пісні "Йшли корови із діброви" С. Баштана. - C. 19-23.
  8. Максименко Л. В. Творчий портрет Олександра Мельника в контексті розвитку саксофонного мистецтва України. - C. 23-29.
  9. Ян І. М. Музично-театральна культура Слобожанщини в структурі соціокультурних процесів останньої третини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 29-34.
  10. Мартинюк Т. В. Періодизація та методологічна зорієнтованість наукової спадщини В. Медушевського. - C. 34-40.
  11. Ярко М. І. Парадигма етнонаціональної ідентичності української музичної творчості як пріоритетна дослідницька проблема сучасного вітчизняного музикознавства. - C. 40-48.
  12. Куркова И. С. Владимир Горовиц как преемник Сергея Рахманинова в интерпретации Третьего фортепианного концерта. - C. 49-55.
  13. Шевченко Н. С. Універсальна практика вокаліста-виконавця у презентації творчості сучасного українського композитора. - C. 55-61.
  14. Сємикін В. Г. Драматургічні особливості одночастинної фортепіанної сонати у творчості М. Метнера. - C. 62-68.
  15. Сун Жуй Лун. Діяльність першого симфонічного оркестру Харбіну в контексті російсько-китайських музичних зв’язків. - C. 68-73.
  16. Сун Яньін. Роль російських педагогів у становленні вокальної освіти у Китаї першої половини ХХ століття (на прикладі діяльності Володимира Шушліна). - C. 73-77.
  17. Легкун О. Г. Хорове мистецтво Південно-Західної Волині 20–30-х років ХХ століття. - C. 77-81.
  18. Молчанова Т. О. Концептуальна етимологія та культурологічні передумови становлення фаху піаніста-концертмейстера. - C. 81-87.
  19. Олійник Д. Б. Однорядний ксилофон у міській музичній культурі Західної Європи кінця XV–XVIII століть. - C. 88-95.
  20. Нискогуз І. А. Втілення етнохарактерності у творчості Олександра Козаренка. - C. 96-100.
  21. Варнава Р. А. Універсалізм творчої діяльності Василя Барвінського як відображення певної риси українського менталітету. - C. 101-106.
  22. Юзюк З. І. Фортепіанна музика для дітей у творчості В. Барвінського, Н. Нижанківського та М. Скорика (до ювілеїв композиторів). - C. 107-115.
  23. Швидків Г. Р. Значення педагогічних та морально-етичних принципів професора Валерія Висоцького для розвитку сучасної львівської вокальної школи. - C. 116-120.
  24. Зінків І. Я. Бандури Василя Герасименка: від "Львів’янки" до харківської бандури. - C. 120-125.
  25. Токач Ю. С. Про інтерпретацію струнного квартету G dur op. 106 Антоніна Дворжака. - C. 125-131.
  26. Гуцал-Римар Р. С. Концертно-виконавська діяльність галицьких і подільських співацьких колективів "Просвіти" (порівняльний аналіз). - C. 132-136.
  27. Лемішка Я. П. Диригентсько-хорова діяльність Богдана Іваноньківа. - C. 137-141.
  28. Театральне мистецтво

  29. Крипчук М. В. Особливості створення масових свят на Луганщині у 20–30-х роках ХХ століття. - C. 142-146.
  30. Москвічова Ю. О. Театральні тенденції сучасної Вінничини. - C. 146-153.
  31. Кукуруза Н. В. Засади візуалізації літературної композиції в сучасному культурно-мистецькому просторі. - C. 153-158.
  32. Візуальні мистецтва

  33. Стребкова І. В. Темістокль Вірста: французький художник з Буковиною в серці. - C. 159-163.
  34. Бородченко Н. В. Концептуальные подходы формирования дизайна среды в контексте развития современных научных направлений. - C. 163-169.
  35. Степанчук Т. А. Творчість Тетяни Галькун як відображення кордоцентричного світовідчуття. - C. 169-174.
  36. Гілязова Н. М. Український вітраж (техніка виконання та технологія виготовлення). - C. 174-177.
  37. Марищук Т. В. Художньо-промислові тканини в Україні другої половини ХХ – початку ХХI століття (досягнення та перспективи галузі). - C. 178-183.
  38. Осадца М. З. Етнографічні мотиви в архітектурних краєвидах українських художників періоду романтизму. - C. 184-187.
  39. Волянюк Н. М. Класифікація технік народної вишивки Тернопільщини кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 188-193.
  40. Вольська С. О. Розвиток народної кераміки Західного Поділля кінця ХІХ–ХХ століття. - C. 193-202.
  41. Мацишина З. А. Особливості виховання національної культури учнів у школах України засобами декоративно-прикладного мистецтва. - C. 202-205.
  42. Рублевська Н. В. Роль музеїв в етновихованні молоді (на прикладі Тернопільського краєзнавчого музею). - C. 206-209.
  43. Маркович М. Й. Художні світильники через призму народного мистецтва. - C. 209-214.
  44. Дячок О. М., Дячок В. Ю. Сакральні святині Тернопільщини. - C. 215-219.
  45. Автори номера. - C. 220-223.
2013
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського