Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Мист./2012/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Музичне мистецтво

  4. Карась Г. В. Концертне турне Соломії Крушельницької містами США у 1928 р. (за матеріалами газети "Свобода"). - C. 3-7.
  5. Чигер О. О. Концертна діяльність Соломії Крушельницької за межами України. - C. 7-12.
  6. Бєлікова В. В. Фортепіанні твори для дітей у творчості Б. Фільц. - C. 12-19.
  7. Федорків О. П. Діяльність Василя Барвінського в контексті професіоналізації музичної освіти першої половини ХХ ст. в Галичині. - C. 19-27.
  8. Никорак Н. Ю. Рефлексія культурно-мистецького життя Галичини першої третини ХХ століття у публіцистичній спадщині Ярослава Ярославенка. - C. 28-36.
  9. Немцова Л. О. Хорові трансценденції Станіслава Людкевича в соціокультурному контексті епохи. - C. 36-42.
  10. Стасюк Ю. А., Мельник В. Н. Робота хормейстера над розвитком вокальної техніки співаків-початківців. - C. 42-50.
  11. Максименко Д. П. Рапсодія К. Дебюссі: до проблеми становлення концертного академічного саксофонного репертуару. - C. 50-56.
  12. Горак Я. Р. Збірка рукописних документів: до історії композиторської спадщини Дениса Січинського. - C. 56-62.
  13. Пастеляк Н. В. Літературні джерела поемності в українській музичній творчості першої третини ХХ століття. - C. 63-68.
  14. Макаренко Л. П. Специфіка переосмислення народного мелосу у творчості Л. Колодуба (на основі аналізу другої сюїти із симфонічного циклу "Українські танці"). - C. 68-74.
  15. Вар’янко О. І. Європейська соната для труби: історія, виконавство. - C. 74-79.
  16. Палійчук І. С. Жанр валторнового концерту у творчості українських композиторів 70–90-х років ХХ століття. - C. 79-84.
  17. Майчик О. І. Педагогічна діяльність Івана Майчика та її проекція на композиторську творчість. - C. 84-90.
  18. Зайченко Х. С. Сапфічна строфа в апокрифічних колядках Західного Поділля. - C. 90-96.
  19. Вишневська С. В. Вокальні засади ансамблевої специфіки бандурного виконавства. - C. 97-101.
  20. Закопець Р. Л. Вплив чеської педагогіки на становлення скрипкової школи в Галичині (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 102-108.
  21. Обух Л. В. Український музичний інститут Америки: збереження традицій вітчизняної музичної освіти та перспективи розвитку. - C. 108-114.
  22. Олексів Я. В. Програмність в українській баянній сюїті у формотворчій та стильовій проекціях. - C. 115-119.
  23. Довгань П. В. Принцип жанрово-стильової ретроспекції в українських сюїтах другої половини ХХ століття. - C. 119-125.
  24. Чайка О. В. Національно-стилістичні показники сценічного вирішення партії Яго в опері "Отелло" Джузеппе Верді. - C. 125-130.
  25. Ластовецький М. А. Композиторські інтенції бандуриста Миколи Мошика. - C. 130-135.
  26. Соланський С. С. Особливості фортепіанних транскрипцій творів Й. С. Баха. - C. 135-140.
  27. Вавренчук І. А. Сецесійні акценти у вокальній ліриці В. Косенка. - C. 140-146.
  28. Туровська Н. А. Ранній період композиторської творчості як феномен еволюційного процесу: музикознавчий дискурс. - C. 146-151.
  29. Слюсар Т. М. Камерно-інструментальні сонати сучасних львівських композиторів з використанням додаткових звукових рядів. - C. 151-158.
  30. Сивохіп В. С. До історії фортепіанної спадщини львівських композиторів 20–30 рр. ХХ століття. - C. 158-162.
  31. Даюк Ж. Ю. Музичне життя Кременецького ліцею 1805–1832 років. - C. 163-166.
  32. Гиса О. А. Краківська та Львівська музикологічні школи: до 100-літнього ювілею. - C. 167-174.
  33. Губ’як Д. В. Імпровізація як складова традиційного та академічного бандурного виконавства. - C. 174-178.
  34. Гуральна С. С. Жанрово-стильові особливості "Служб божих" Д. Січинського та Я. Ярославенка. - C. 179-186.
  35. Ігнатова Л. П. Творча біографія Дмитра Бортнянського як джерело духовного відродження сучасності. - C. 187-192.
  36. Мішеніна В. В. Історія становлення вірменської нотації (хазова та нововірменська системи запису нотного тексту). - C. 192-198.
  37. Лазука В. М. Сучасна волинська фольклористика: регіональний аспект. - C. 198-203.
  38. Стець Л. Л. Руйнація духовних цінностей сучасної молоді під впливом західної рок-музики. - C. 203-208.
  39. Театральне мистецтво

  40. Смоляк П. О. Діяльність аматорського театрального гуртка села Петриків Тернопільського повіту в першій третині ХХ століття. - C. 209-215.
  41. Візуальні мистецтва

  42. Колісниченко Г. В. Від "Papier colle" до синтетичної скульптури: еволюція художніх експериментів (на прикладі творчості П. Пікассо 1910–1915 років). - C. 216-222.
  43. Литвинюк Л. К. Глобалізаційні тенденції як домінуючий напрям у проектуванні логотипів закладів мистецтва. - C. 223-227.
  44. Попенюк В. М. Особливості використання природних матеріалів та технології столярства у виготовленні кивотів на Гуцульщині другої половини ХІХ – початку ХХІ століття. - C. 227-233.
  45. Троцька О. С. Біоестетична характеристика флористичних елементів у дизайні інтер’єрів. - C. 234-238.
  46. Струтинська Ю. В. Станіславівське помешкання початку ХХ століття – інтер’єр кухонного середовища в стилі модерн: національний дух та європейська вишуканість. - C. 238-248.
  47. Бородченко Н. В. До проблеми формування внутрішнього простору сучасного концертного залу. - C. 249-253.
  48. Катріченко С. В. Мозаїка як основний обробний матеріал у створенні художнього образу сучасних магазинів. - C. 254-257.
  49. Шпільчак У. В. Сприйняття історичного міського середовища у контексті регенерації (на прикладі міст Західної України). - C. 258-263.
  50. Бондаренко Б. К. Філософія автомобільного бренду Lexus та принципи її втілення у середовищному дизайні шоу-румів. - C. 263-267.
  51. Автори номера. - C. 268-271.
2012
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського