Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2019/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія і теорія педагогіки

  4. Володченко Ж. М., Кондратьєв І. М., Кондратьєва Г. В. Профілактика соціальної ізоляції старших підлітків у середовищі однолітків. - C. 7-15.
  5. Дубровська Л. О., Дубровський В. Л., Коваль Т. В. Теоретичні аспекти проблеми інтеграції змісту навчання в початковій школі. - C. 16-22.
  6. Завидівська О. І. Сучасні ідеї змісту комплементарно-інтегративного навчання майбутніх менеджерів: формування здоров’яорієнтованих управлінських навичок. - C. 23-30.
  7. Ковтун А. Ю., Гетьман Т. О. Психологічні аспекти (ракурси) научуваності в інклюзивній освіті. Програмоване навчання. - C. 31-37.
  8. Кузів М. З. Компетентність медіатора та її особливості. - C. 38-42.
  9. Пархоменко Л. В. Фахові компетенції з постановки голосу як складова професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 43-48.
  10. Українська О. О. Сутність і зміст методичної інтеракції майбутніх викладачів англійської та французької мов. - C. 49-56.
  11. Методика навчання і виховання

  12. Кнорозок Л. М., Шевчук О. Г., Шевчук М. О. Формування критично-креативного мислення учнів з фізичних дисциплін засобами STEM-технологій. - C. 57-64.
  13. Новгородський Р. Г., Махоткіна Л. Б. Вивчення стану інтеграції студентської молоді в освітнє середовище закладу вищої освіти. - C. 65-73.
  14. Пісоцький О. П., Пісоцька Л. М. Середовище розвитку дитини різновікової групи. - C. 74-81.
  15. Шмир М. Ф. Динаміка розвитку навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови в контексті діяльнісного підходу. - C. 82-93.
  16. Професійна підготовка

  17. Ярошенко О. В. Сучасний стан наукової дослідженості проблеми диференційованого формування у майбутніх філологів англомовної міжкультурної комунікативної компетентності в самостійній роботі. - C. 94-100.
  18. Вітчизняний і зарубіжний досвід

  19. Борисюк С. О., Гнат І. М., Борисюк І. О. Досвід соціальної підтримки колишніх в’язнів в умовах діяльності соціальних підприємств (на прикладі Благодійної організації "Регіональний центр соціальної адаптації" на Львівщині). - C. 101-109.
  20. Лісовець О. В. Роль Е. Джебб у становленні міжнародного руху захисту дітей. - C. 110-116.
2019
№ 3

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського