Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2016/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вергунова В. С. Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як сутнісна якість особистості вчителя музики. - C. 7-10.
  4. Гао Іюань Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів. - C. 11-15.
  5. Гусейнова Л. В. До сутності поняття "готовність до інструментально-виконавської діяльності" майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 16-20.
  6. Дворник Ю. Ф. До проблеми творчості: процесуальний та особистісний аспекти. - C. 21-25.
  7. Ковальова В. В. Правова компетентність як складова управлінської діяльності майбутніх менеджерів. - C. 26-31.
  8. Сокол М. О. Фундаменталізація педагогічних реалій понятійно-категорійного апарату ХІХ ст.. - C. 32-36.
  9. Спіліоті О. В. Теоретичні основи дослідження сутності поняття музично-інтонаційного мислення. - C. 37-41.
  10. Шкляр Н. A. Психофізіологічні особливості розвитку дітеймолодшого дошкільного віку. - C. 42-49.
  11. Щербініна О. М. Музично-конкурсна практика: тенденції розвитку. - C. 50-53.
  12. Павленко О. М. Використання методу гармонічного варіювання в процесі формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики. - C. 54-58.
  13. Пархоменко О. М. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії. - C. 59-65.
  14. Ростовська Ю. О. Використання інноваційних технологій доведення і віри у професійній підготовці майбутніх учителів хореографії. - C. 63-66.
  15. Силко Р. М., Шавро Т. М. Художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами дитячої анімації. - C. 67-70.
  16. Біла Н. Л., Шумський М. О. Підготовка майбутнього вчителя музики до організації ансамблево-оркестрового музикування. - C. 71-75.
  17. Ван Яюєци Формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема. - C. 76-79.
  18. Грисюк О. М. Педагогічні умови інтегративного підходу до формування музично-педагогічної компетентності майбутніх учителів. - C. 80-84.
  19. Дорошенко Т. В. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 85-89.
  20. Лукашова Н. І., Козир Є. А., Циганков С. А. Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів хімії під час вивчення фахової методики. - C. 90-96.
  21. Пелешко Л. В. Формування професійної компетентності фахівців з менеджменту. - C. 97-102.
  22. Пісоцький О. П., Пісоцька Л. М. Знання про продуктивні види діяльності дошкільників у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 103-110.
  23. Скорик Т. В. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 108-111.
  24. Хань Юйцень Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 112-116.
  25. Чорногор Н. О. Інтегративний підхід у формуванні конфліктологічної культури під час підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах авіаційної галузі. - C. 117-124.
  26. Богданович В. В. Історіографія дослідження проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи. - C. 125-128.
  27. Коваль О. В. Новаторські ідеї музикантів-педагогів ХІХ–ХХ століть як фундаментальна основа педагогіки музичних здібностей третього тисячоліття. - C. 129-134.
  28. Кузьменко Л. О., Цінько С. В. Педагог, учений-хімік, видатна особистість України – Федір Овчаренко. - C. 135-140.
  29. Солдатенко О. І. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні. - C. 141-145.
  30. Сунь Пенфей Педагогический потенциал художественной символики в музыкальном искусстве эпохи барокко (на примере творчества И. С. Баха). - C. 146-151.
  31. Наші автори. - C. 152-153.
  32. Правила подання рукописів. - C. 154.
2016
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського