Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2015/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аніщук А. М. Сучасні підходи до розвитку мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві. - C. 8-12.
  4. Безсонова О. К. Молодий педагог – проблеми чи перспективи?. - C. 13-18.
  5. Бєлєнька Г. В. Освітній простір університету як умова формування професійної компетентності випускника. - C. 19-24.
  6. Бобро Л. В. Ціннісне ставлення до власного здоров’я як психолого-педагогічна проблема. - C. 25-29.
  7. Брежнєва О. Г. Наукові підходи до забезпечення математичного розвитку дітей дошкільного віку: огляд досліджень. - C. 30-35.
  8. Гаращенко Л. В. Аналіз завдань і змісту організації фізкультурно-оздоровчої роботи у системі дошкільної освіти України. - C. 36-41.
  9. Дубровська Л. О., Дубровський В. Л. Батьківський всеобуч як умова оптимізації роботи з батьками дітей дошкільного віку. - C. 42-45.
  10. Казанцева Л. І. Методичні питання формування білінгвізму в дітей дошкільного віку в умовах полілінгвального середовища. - C. 46-51.
  11. Коваленко Є. І. Інноваційна діяльність у закладах дошкільної освіти. - C. 52-56.
  12. Ковшар О. В. Роль партнерської взаємодії дошкільної та початкової ланок освіти в організації передшкільної освіти. - C. 57-63.
  13. Козубцов І. М. Синтез структурно-цілісної методики професійного розвитку аспірантів. - C. 64-71.
  14. Коломоєць Т. Г. До проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в дошкільних навчальних закладах освіти України. - C. 72-76.
  15. Кононко О. Л. Внутрішній світ дошкільника та умови його актуалізації. - C. 77-81.
  16. Ляпунова В. А. Принципи формування толерантності у старшому дошкільному віці. - C. 82-88.
  17. Маковська О. А. Інформаційне суспільство: проблеми та перспективи модернізації освітнього процесу. - C. 89-94.
  18. Марєєва Т. В. Результати діагностики стану сформованості операційно-діяльнісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до створення позитивного професійного іміджу. - C. 95-100.
  19. Міненок А. О. Обґрунтування критеріїв та рівнів сформованості якісних професійних ознак саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи. - C. 101-105.
  20. Новгородська Ю. Г. Особливості управлінського спілкування керівника дошкільного навчального закладу. - C. 106-110.
  21. Сватенкова Т. І. Значення первинної екзистенційної орієнтації у дошкільному віці. - C. 111-116.
  22. Султанова Л. Ю. Університет як провідний тип сучасного вищого навчального закладу. - C. 117-121.
  23. Толочко С. В. Структурно-логічна схема формування методичної компетентності викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів. - C. 122-129.
  24. Шахрай Т. О. Теоретико-методологічні засади культурологічної підготовки педагогів до виховної діяльності. - C. 130-135.
  25. Шелестова Л. В. Сім’я як чинник впливу на картину світу дитини дошкільного віку. - C. 136-141.
  26. Білоусова Н. В. Проектна діяльність на уроках природознавства в початковій школі. - C. 142-145.
  27. Городиська В. В. Використання мультфільмів для реалізації морального виховання старших дошкільників. - C. 146-150.
  28. Зозуля А. В. Театралізована діяльність як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників. - C. 151-157.
  29. Кравчук О. М. Міждисциплінарна інтеграція в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту. - C. 158-160.
  30. Лісовець О. В. Врахування особливостей кризи семи років у формуванні психологічної готовності дитини до школи. - C. 161-165.
  31. Норкіна О. В. Метод електронного портфоліо як засіб віртуальної самопрезентації дослідницької діяльності вчителя математики. - C. 166-171.
  32. Омеляненко А. В. Роль мовленнєвої дидактичної гри у процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми. - C. 172-177.
  33. Петько Л. В. У пошуках формули кохання студентами у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету. - C. 178-185.
  34. Желан А. В. Формування музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ під час навчання у ВНЗ. - C. 186-191.
  35. Журавель В. І. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільного навчального закладу до реалізації виховного аспекту у фізкультурно-оздоровчій діяльності. - C. 192-196.
  36. Казанжи І. В. Підготовка майбутніх вихователів до формування гуманної поведінки дітей дошкільного віку. - C. 197-201.
  37. Мороз-Рекотова Л. В. Формування культури мовлення майбутнього вихователя як важлива складова професійного становлення. - C. 202-205.
  38. Пастушенко Н. Б. Розвиток рефлексивних умінь у студентів як складової готовності до педагогічної діяльності. - C. 206-210.
  39. Пащенко І. М. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки. - C. 211-214.
  40. Перхайло Н. А. Підготовка студентів до професійної діяльності: соціально-педагогічний аспект. - C. 215-219.
  41. Притулик Н. В. Підготовка майбутнього вихователя ДНЗ до роботи з патріотичного виховання дошкільників у процесі опанування етнопедагогіки. - C. 220-226.
  42. Савченко Л. Л. Підготовка майбутнього вихователя до патріотичного виховання дошкільників крізь призму поглядів В. О. Сухомлинського. - C. 227-231.
  43. Щербак П. И., Благинин В. М. Пути формирования потребности в физическом совершенствовании у будущих учителей. - C. 232-235.
  44. Щербакова К. Й., Макаренко Л. В. Професійна підготовка вихователя до забезпечення валеологічної освіти дітей дошкільного віку. - C. 236-240.
  45. Апрєлєва І. В. "Сталінська естафета" за доступність суспільного дошкільного виховання в УРСР (на початку 30-х рр. ХХ століття). - C. 241-245.
  46. Голуб Н. М., Проценко Л. І. Внесок С. П. Лукач у розвиток методичної думки (до 210-річчя Ніжинської вищої школи). - C. 246-249.
  47. Костюк О. О. Шляхи оптимізації навчальної діяльності хлопців (на прикладі шкіл Канади). - C. 250-253.
  48. Літіченко О. Д. Педагогічна преса дошкільного спрямування 50–80-х років ХХ століття. - C. 254-259.
  49. Меленець Л. І. Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.). - C. 260-265.
  50. Мельник Н. І. Освітня політика у сфері професійної підготовки дошкільних педагогів в Ірландії. - C. 266-273.
  51. Міщенко О. В. Науковий внесок професора Ю. І. Бондаренка в методику вивчення позасюжетних елементів художнього твору. - C. 274-276.
  52. Назарук Ю. Б. Теорія і практика медіаосвіти дітей: вітчизняний і зарубіжний досвід. - C. 277-283.
  53. Садова Т. А. Проблеми дошкільної лінгводидактики в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 284-289.
  54. Тонконог І. В. Підготовка вчителів на педагогічних курсах Полтавщини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 290-296.
  55. Улюкаєва І. Г. Вплив зарубіжного досвіду на становлення вітчизняної дошкільної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 297-303.
  56. Халімон Н. М. Лідія Деполович та її ідеї щодо комплексного підходу в організації навчально-виховного процесу. - C. 304-307.
  57. Шинкар Т. Ю. Характеристика дошкільних закладів України 20-х років ХХ століття. - C. 308-312.
  58. Наші автори. - C. 313-315.
  59. Правила оформлення статей до збірника "Наукові записки".
2015
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського