Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія і теорія педагогіки

  4. Асоянц П. Г. Проблеми навчання іноземної мови фахівців немовних спеціальностей в умовах інформатизації освіти. - C. 7-13.
  5. Благинин В. М. Вопросы эстетики труда в марксистской теории. - C. 14-17.
  6. Бобро А. А. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента". - C. 18-21.
  7. Бойко Н. І., Клепак Л. В. Звертання – показник рівня нормативності мовлення школярів. - C. 22-29.
  8. Вовк О. Р. Провідні тенденції гуманізації освіти: теоретичний аналіз. - C. 30-34.
  9. Гордієнко Н. В. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ. - C. 35-39.
  10. Кудря М. М. Протекція розвитку української мови як педагогічна засада збереження національної ідентичності вищої освіти України. - C. 40-46.
  11. Мороз Л. М. Характеристика структурних компонентів креативності вчителів іноземних мов. - C. 47-52.
  12. Мрачковська М. М. Генезис поняття "міжкультурна комунікація" у педагогічній науці. - C. 53-58.
  13. Примачок Л. Л. Особливості виховання особистості студента-медика. - C. 59-65.
  14. Рябокінь С. І. Моніторинг професійного виховання майбутнього педагога як умова підвищення якості освітнього процесу в педагогічному ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації. - C. 66-69.
  15. Смолінська О. Є. Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів. - C. 70-76.
  16. Суховєєва Н. М., Науменко М. І. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності. - C. 77-82.
  17. Харицька С. В. Проблеми створення нових словників для студентів технічних спеціальностей. - C. 83-86.
  18. Шевчук М. О. Модель управління процесом формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами педагогічного проектування. - C. 87-93.
  19. Ярослав Л. О., Баглай А. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення педагогічних конфліктів. - C. 94-97.
  20. Методика навчання і виховання

  21. Арнаута Н. В. Деякі аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення вищої математики. - C. 98-101.
  22. Бичек О. А. Психологічний компонент формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування синтетичних видів мистецтва. - C. 102-106.
  23. Боднарчук О. В., Стецьків А. О., Стецьків Л. В. Використання розрахункових задач при вивченні неорганічної хімії на фармацевтичному факультеті ІФНМУ. - C. 107-110.
  24. Груша Л. О. Особистісно орієнтоване навчання та виховання у вищих медичних навчальних закладах. - C. 111-114.
  25. Мельник Д. О. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії. - C. 115-119.
  26. Палій О. А. Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ. - C. 120-124.
  27. Плотніков Є. О. Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов. - C. 125-130.
  28. Ревенчук В. В. Інтегративний підхід до проблеми змістового наповненнянавчальної взаємодії в інструментальному класі. - C. 131-165.
  29. Shareiko I. V. Advantages and Opportunities of Using ICT in Teaching English. - C. 136-140.
  30. Якимчук С. Н. Формування професійних компетенцій майбутніх хормейстерів в умовах творчо-педагогічної практики. - C. 141-145.
  31. Професійна підготовка

  32. Бережок В. Ю. Труднощі та їх подолання у процесі професійного становлення майбутнього педагога (на прикладі підготовки вчителя хімії). - C. 146-150.
  33. Гончарова Є. Є. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 151-157.
  34. Коваль Т. І., Коваль А. О. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів. - C. 158-164.
  35. Лашук Н. М. Навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів напряму підготовки 0901 "Сільське господарство і лісництво". - C. 165-169.
  36. Лукашова Н. І. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя хімії для загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 170-174.
  37. Майєр Н. В. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови. - C. 175-180.
  38. Матвієнко С. І. Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну". - C. 181-185.
  39. Окопна Я. В. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх туристичних менеджерів. - C. 186-192.
  40. Окопна Я. В., Чала К. М. Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери. - C. 193-197.
  41. Павленко О. М. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики. - C. 198-202.
  42. Петров А. О. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки. - C. 203-207.
  43. Халимон І. Й. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови. - C. 208-214.
  44. Яковенко-Глушенкова Є. В. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання. - C. 215-220.
  45. Вітчизняний і зарубіжний досвід

  46. Абрамович В. Є. Особливості відбору кандидатів на медичне навчання в університетах Франції. - C. 221-225.
  47. Віннікова Л. Ф. Значущі аспекти британської системи вищої освіти. - C. 226-229.
  48. Дубровська Л. О. Педагогічна думка ХVІІІ ст. про значення індивідуального підходу у формуванні особистості дитини. - C. 230-232.
  49. Киричок І. І. Філософсько-педагогічні течії на початку ХХ ст.. - C. 233-238.
  50. Клунко Р. Ю. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії вітчизняної педагогічної думки. - C. 239-243.
  51. Коваленко Є. І. Тенденції розвитку дошкільного виховання в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.. - C. 244-249.
  52. Ковнер В. В. Питання ефективності співпраці школи і сім’ї у просвітницько-педагогічній діяльності товариства "Знання" (друга половина ХХ ст.). - C. 250-253.
  53. Паламаренко І. О. Теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії. - C. 254-264.
  54. Пилипенко В. В. Олександр Іванович Стронін – ініціатор відкриття недільних шкіл на Полтавщині. - C. 260-265.
  55. Щука Г. П. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Російській Федерації. - C. 266-271.
  56. Наші автори. - C. 272-273.
2014
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського