Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білан Л. Професійна педагогічна діяльність. - C. 8-11.
  4. Велігура О. О. До проблеми наступності в музично-естетичному вихованні дошкільників та молодших школярів. - C. 12-15.
  5. Горбенко С. С. Методологічні основи гуманістично спрямованого виховання особистості засобами мистецтва. - C. 16-19.
  6. Карпенко А. П. Виховне значення Богослужбового співу. - C. 20-23.
  7. Красницька О. В. Депривація як соціально-педагогічна проблема. - C. 24-28.
  8. Лі Данься. Теоретичні основи формування виконавської культури майбутнього вчителя музики. - C. 29-31.
  9. Мельник О. П. Когнітивно-орієнтаційний компонент досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики. - C. 32-35.
  10. Мен Фаньцзюань. Критерії діагностики сформованості інтонаційно-образного мислення молодших школярів. - C. 36-39.
  11. Паньків Л. І., Василенко Н. А. Жанри української фортепіанної музики у контексті розвитку світової культури . - C. 40-43.
  12. Пархоменко О. М. Структура діяльності балетмейстера-педагога у різножанрових хореографічних колективах. - C. 44-47.
  13. Пахомова Г. А. Сприймання музики молодшими школярами як психолого-педагогічна проблема. - C. 48-52.
  14. Плющик Є. В. Змістова характеристика поняття "інноваційне мислення вчителя музики". - C. 53-55.
  15. Пономарьова О. М. Методологічні засади підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України. - C. 56-60.
  16. Сверлюк Л. І. Соціокультурний концепт хорового виконавства. - C. 61-65.
  17. Сверлюк Я. В. Концептуалізація компетентнісного підходу в диригентсько-оркестровій освіті. - C. 66-70.
  18. Федюра С. А. Хорове виконавство на сучасному етапі. - C. 71-74.
  19. Харицька С. В. Пошуково-інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх учителів. - C. 75-78.
  20. Харківська А. А. Критерії оцінювання якості програми інноваційного розвитку ВНЗ. - C. 79-83.
  21. Холоденко В. О. Сутність, зміст та структура творчої активності особистості. - C. 84-88.
  22. Арсеньєва Н. Б. КСН "БЕЗПЕКА" як засіб навчання курсантів-вертольотчиків основ безпеки польотів у МПП. - C. 89-95.
  23. Блуашвілі Нана. Діти та метод ТРR. - C. 96-101.
  24. Глушаниця Н. В. Методичні засади формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності у майбутніх бакалаврів з авіоніки у процесі фахової підготовки. - C. 102-108.
  25. Золотарьова О. О. Сучасні технології естетичного виховання молодших підлітків на уроках мистецтва. - C. 109-111.
  26. Конопля В. О., Бурчак С. О. Методичне забезпечення елективного курсу "Фрактали". - C. 112-117.
  27. Михалюк А. М. Педагогічні умови ефективного формування виконавської культури студентів у процесі вивчення фортепіанних творів українських композиторів. - C. 118-121.
  28. Роговська Є. В. Патріотична свідомість майбутнього вчителя музики: етапи формування. - C. 122-126.
  29. Рудик Я. М., Струк Р. А. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Слюсарна справа". - C. 127-132.
  30. Спіліоті О. В. Педагогічні умови формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики. - C. 133-136.
  31. Тепла О. М. Використання свідомо-практичного методу у навчанні української мови як іноземної. - C. 137-139.
  32. Циганюк Л. І. Педагогічні умови формування основ художньої свідомості підлітків у дитячих музичних школах. - C. 140-143.
  33. Цюряк І. О. Новітні технології навчання в диригентській підготовці майбутнього вчителя музики. - C. 144-147.
  34. Чурікова-Кушнір О. Д. Інноваційні технології навчання майбутніх учителів музики у ВНЗ. - C. 148-151.
  35. Шевчук М. О. Невербальна мова як засіб емпатійного спілкування вчителя з учнями в умовах суб’єкт-суб’єктної парадигми. - C. 152-155.
  36. Щербакова Н. М. Шляхи формування пізнавальної самостійності учнів. - C. 156-159.
  37. Бодрова Т. О. Аксіологічні орієнтири підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. - C. 160-164.
  38. Вергунова В. С. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики: теоретичні та практичні аспекти. - C. 165-168.
  39. Горбенко О. Б. До питання формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 169-172.
  40. Заплішний І. І., Боровик В. В., Кузьменко П. І. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до фізкультурно-оздоровчої діяльності. - C. 173-176.
  41. Княжева І. А. Методична підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури. - C. 177-182.
  42. Комиссаренко Е. В. Формирование готовности к аналитической деятельности выпускников инженерных факультетов агротехнологических университетов средствами высшей математики. - C. 183-187.
  43. Костриця Н. М. Інтегративний підхід до структурування знань у контексті гуманітарної підготовки фахівців-аграрників. - C. 188-191.
  44. Мішедченко В. В. Використання музично-дидактичних ігор на уроках музики в початковій школі. - C. 192-195.
  45. Неретін В. О. Організація самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя в умовах мистецького навчання. - C. 196-198.
  46. Новосадова С. А. Музично-теоретична підготовка у формуванні творчої самостійності майбутнього вчителя музики. - C. 199-202.
  47. Пастушенко Л. А. Принцип інтеграції у формуванні професійної компетентності учителя музики. - C. 203-206.
  48. Полозенко О. В. Психологічна підготовка майбутніх фахівців аграрної галузі на засадах професіографічного й аксіологічного підходів. - C. 207-212.
  49. Пришупа Ю. Ю. Основні компоненти формування професійної компетенції майбутніх архітектурних дизайнерів. - C. 213-216.
  50. Стратан-Артишкова Т. Б. Синтез мистецтв у композиторсько-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 217-220.
  51. Фурсикова Т. В. Особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності. - C. 221-224.
  52. Біла Н. Л., Штурман Н. О. Інструментальне музикування у системі музичного виховання Карла Орфа. - C. 225-227.
  53. Благінін В. М. Просвітницька діяльність директора Новгород-Сіверської гімназії І. І. Халанського. - C. 228-230.
  54. Ген Цзинхен. Основи формування співацької культури особистості в історичному аспекті. - C. 231-234.
  55. Гладченко М. М. Етапи формування стратегічних варіантів і прийняття рішень як складові частини процесу стратегічного менеджменту у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу. - C. 235-239.
  56. Кавунник О. А. Ніжинська вокальна школа: віхи розвитку, представники. - C. 240-245.
  57. Ковнер В. В. Фактори виховного впливу сім’ї на формування особистості (за матеріалами просвітницько-педагогічної діяльності товариства "Знання" в Україні). - C. 246-249.
  58. Кресан Н. П. Стан розвитку дистанційної педагогічної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, Ізраїлю, України. - C. 250-255.
  59. Лимарєва Ю. М. Роль запитань у формуванні свідомого ставлення до навчання у практиці педагогів ХІХ століття. - C. 256-259.
  60. Лукашова Н. І. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу. - C. 260-264.
  61. Мачача Ю. М. Проблема роздільного навчання на матеріалах з’їздів з проблем освіти жінок (початок ХХ ст.). - C. 265-269.
  62. Михайленко О. В. Вимоги до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр права" у коледжах США. - C. 270-275.
  63. Раструба Т. В. Вітчизняна педагогічна думка останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття про особистісно орієнтоване мистецьке навчання та виховання. - C. 276-280.
  64. Стець Г. В. Музичне виховання в Україні: ретроспективний аналіз. - C. 281-286.
  65. Тарнавська Т. В. Дослідницькі університети світу: досвід спільної роботи. - C. 287-293.
  66. Наші автори. - C. 294-296.
2013
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського