Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2014/34<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Барбаш Є. М. Система оцінювання навчальних досягнень учнів з мови в Україні та закордоном: історико-порівняльний огляд. - C. 11-14.
- Бартош О. П. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах праксеологічного підходу у вищих навчальних закладах України. - C. 14-21.
- Басай Н. П. Особливості конструювання змісту навчального посібника елективного курсу "Німецькомовні країни" для учнів 10-11-х класів профільної школи. - C. 21-25.
- Басараб В. Я. Критерії сформованості ключових компетентностей майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних у процесі професійної підготовки. - C. 25-28.
- Баяновська М. Р., Опачко М. В. Духовний розвиток особистості педагога: парадигмальний підхід. - C. 29-32.
- Бєлявцева Т. В., Грановська Т. Я. Особливості навчання інформатики майбутніх учителів хімії до проведення хімічного експерименту. - C. 32-35.
- Білоусова Л. І., Колесник О. О. Компоненти етики спілкування підлітків у мережі інтернет. - C. 35-38.
- Благова Т. О. Навчально-методичне забезпечення дитячого хореографічного аматорства. - C. 38-41.
- Бондар Т. І. Взаємодія спеціальної та загальної освіти: досвід США. - C. 42-45.
- Борисюк Л. О. Хіміко-біологічні дисципліни – основа підготовки бакалаврів сестринської справи. - C. 45-48.
- Ваколя Т. І. До проблеми професійної компетентності вчителя початкової школи. - C. 48-51.
- Вoрoнa I., Сaвaрин Т. В. Використання віртуальних навчальних програм на заняттях латинської мови в медичних закладах. - C. 51-53.
- Гарапко В. І. Передумови стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії. - C. 53-57.
- Горват М. В. Педагогічні умови виховання толерантності у молодших школярів. - C. 57-60.
- Горобець С. М. Формування саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності засобами комп'ютерно-орієнтованих технологій навчання. - C. 61-64.
- Гриник І. М. Професійно-правова підготовка соціальних педагогів як передумова їх ефективної роботи із захисту прав особистості. - C. 65-67.
- Гуменюк С. В. Критерії, показники та рівні сформованості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури. - C. 67-71.
- Гусак Л. П. Вивчення вищої математики в умовах компетентнісного підходу в освіті. - C. 71-73.
- Данієлян А. Я. Делегування повноважень як засіб виховання у молодших школярів ціннісного ставлення до праці. - C. 73-77.
- Довга Т. Я. Зони іміджевого впливу в професійній діяльності вчителя початкової школи. - C. 77-80.
- Желанова В. В. Логіка суб’єктогенезу майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання. - C. 81-83.
- Зінонос Н. О. Педагогічні принципи організації процесу адаптації іноземних студентів до вивчення природничо-математичних дисциплін. - C. 84-86.
- Кіш Н. В. Бар'єри ефективної міжкультурної комунікації глобального інженера. - C. 86-89.
- Ковальчук О. А. Загальнонаукові підходи до організації позааудиторної навчально-виховної діяльності у професійному становленні майбутніх учителів математики. - C. 89-93.
- Козубовська І. В., Смук О. Т. Патронаж як важлива складова професійної діяльності соціального працівника. - C. 93-95.
- Костюк М. П. Формування навичок говоріння англійською мовою під час проведення пленерів. - C. 95-98.
- Лабінська Б. І. Історіографія дослідження розвитку методики навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (друга половина XIX – перша половина XX ст.). - C. 98-104.
- Лендел Л. В. Міжкультурна комунікативна компетенція: проблема цілей і змісту навчання іноземній мові у загальноосвітній школі. - C. 104-106.
- Лисак Т. М. Готовність майбутніх економістів до викладацької діяльності як наукова проблема. - C. 107-110.
- Логвиненко Т. О. Професіоналізація соціальної роботи в скандинавських країнах як суспільна потреба. - C. 111-114.
- Луцик І. Б. Застосування web-технологій для організації ефективної науково-дослідної роботи у галузі енергозбереження. - C. 114-116.
- Маслєннікова Д. Ю., Попова Т. М. Підтримка процесу навчання фізики в школі засобами музейної педагогіки. - C. 117-120.
- Мішенюк Р. М. Педагогічні умови розвитку професійної компетентності офіцерів управління органами охорони державного кордону. - C. 120-123.
- Назарук В. Л. Педагогічні умови формування культури здоров’я майбутніх лікарів. - C. 124-126.
- Новакова Л. В. Педагогічні умови формування культури здоров’я майбутніх лікарів у спеціальних медичних групах у процесі фізичного виховання. - C. 127-129.
- Онищенко Н. П. Особливості застосування здоров’язбережувальної педагогіки у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів. - C. 129-132.
- Орлова О. П. Завдання для експериментального формування культури діалогічного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ. - C. 133-135.
- Павлюк Є. О. Сучасні технології навчання і процес фахової підготовки майбутніх тренерів-викладачів у ВНЗ. - C. 135-138.
- Перкатий Р. М. Система моніторингу рівня сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх офіцерів органів внутрішніх справ. - C. 138-142.
- Петренко С. І. Аналіз підходів до верифікації терміну "дидактичні умови" в контексті формування ІКТ-компетентності. - C. 142-144.
- Поліщук В. А. Професійна підготовка соціальних працівників у освітніх системах скандинавських країн. - C. 144-146.
- Половенко Л. П. Соборний інтелект як вища форма інтелектуального розвитку. - C. 146-150.
- Помирча С. В., Кобченко І. Г. Лінгводидактичні вимоги до уроків розвитку зв’язного мовлення за О. М. Біляєвим. - C. 150-153.
- Поповський Ю. Б. Методика організації визначення істинності знань студентів за допомогою автоматизованої опитувальної системи. - C. 153-156.
- Поселецька К. А. Етапи професійної самореалізації майбутніх учителів філологічних спеціальностей: науково-практичний аналіз. - C. 156-160.
- Поцко О. В. Нормативно-правові аспекти інклюзивної освіти. - C. 160-163.
- Редько В. Г., Басай О. В. Концепція змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи: лінгводидактичний аспект. - C. 163-166.
- Романишина Л. М., Марчишин С. М. Особливості технології оцінювання знань студентів із фармацевтичних дисциплін у медичному університеті. - C. 167-170.
- Романовська Л. І. Концептуальний аналіз проблеми соціалізації підростаючого покоління у теорії соціальної педагогіки. - C. 170-173.
- Семеряк І. З. Формування стратегії самопрезентації майбутніх програмістів засобами дидактичної гри у процесі навчання іноземної мови професійного спілкування. - C. 174-177.
- Середа І. О. Викладання дисципліни "Фізичне виховання" для студентів географічного факультету в умовах кредитно-трансферної системи організації навчального процесу. - C. 177-181.
- Сивохоп Е. М., Маріонда І. І., Ковач Ш. А., Дудіцька С. П. Сучасні аспекти підготовки фахівців з фізичного виховання: компетентність – сутність, зміст. - C. 181-183.
- Сідун Л. Ю. Вирішення освітніх проблем національних меншин у вищій школі США. - C. 184-186.
- Сорокін Ю. С., Соломко Н. Ф., Тимошенко В. В. Реалізація принципів гуманізації освіти на основі впровадження спортивно-орієнтованих технологій фізичного виховання. - C. 186-188.
- Стремецька В. О. Функціонування тюремних шкіл у ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 188-192.
- Туряниця В. В. Інноваційні підходи до методичного забезпечення шкільної дисципліни "Правознавство". - C. 192-194.
- Тушко К. Ю. Особливості оптимізації процесу викладання суспільних наук у вищому військовому навчальному закладі прикордонного відомства. - C. 195-197.
- Фізеші О. Й. Розвиток початкових шкіл Закарпаття в контексті освітніх законів Австро-Угорщини. - C. 197-200.
- Цвяк Л. В. Значення лінгвокраїнознавства для формування іншомовної комунікативної компетенції майбутнього офіцера-прикордонника. - C. 200-203.
- Цибулько В. О. Типологія підлітків – правопорушників. - C. 203-206.
- Чейпеш І. В., Кухта М. І. Соціалізація в умовах трансформації культури. - C. 207-210.
- Чекан О. І. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій. - C. 210-212.
- Шехавцова С. О. Структура педагогічної діяльності в професійній підготовці студентів університету. - C. 213-216.
- Юрченко Н. О. Екологічна позиція студентів педагогічного університету: до постановки проблеми. - C. 216-219.
- Ябурова О. В. Соціально-педагогічне забезпечення міжкультурної комунікації українських та іноземних студентів: сучасні принципи та умови організації. - C. 219-222.
- Байбакова О. О., Козубовська І. В. Деякі аспекти крос–культурної комунікації. - C. 223-225.
| 2014 | | Вип. 34
|
|
|
|