Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2012/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ужгородського університету
: зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Pedagogika. Sotsialna robota

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алмашій І. Використання засобів мультимедія при підготовці учнівської молоді до екологотуристичничних подорожей. - C. 9-12.
  4. Андрющенко Т. Аксіологія в контексті формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку . - C. 12-14.
  5. Афанасьєв Д. Особливості ідентифікації суб’єкта інтернет-мережевих спільнот. - C. 15-18.
  6. Бартош О. Соціальна політика та соціальна робота з безробітними у Великій Британії. - C. 18-22.
  7. Бєлецька І. Комунікативна компетентність соціального педагога. - C. 22-25.
  8. Бопко І. Педагогічні умови формування готовності майбутніх магістрів до науково-дослідницької діяльності. - C. 25-27.
  9. Ваколя З. Партійна преса міжвоєнного Закарпаття (1919 – 1939) як засіб виховання політичної культури молоді. - C. 28-30.
  10. Ваколя Т. Діагностика дослідницьких компетентностей студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 31-33.
  11. Вовканич М. Соціально-психологічні особливості прояву агресивної поведінки в підлітковому віці. - C. 34-36.
  12. Габовда А., Кравченко Т. Історико-соціальні чинники культурологічного оновлення змісту навчання іншомовного спілкування. - C. 36-39.
  13. Грабовська Т., Грабовський О., Соломка Е. Особливості управління інноваційною діяльністю в освітніх закладах Закарпатської області. - C. 39-42.
  14. Данко Д. Компоненти готовності майбутніх соціальних працівників до використання технологій медико-соціальної роботи в професійній діяльності. - C. 43-45.
  15. Демчак М. Підготовка вчителів у мукачівському педагогічному коледжі: досвід минулого та подальші перспективи. - C. 45-48.
  16. Желанова В. Лекція контекстного типу як форма організації навчання в системі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ. - C. 48-52.
  17. Жиленко Р. Система приятелів: теорія та перспективи запровадження в Україні. - C. 52-54.
  18. Зобенько Н. Сутність та зміст діагностичної діяльності в роботі соціального педагога. - C. 55-57.
  19. Караман О. Характеристика системи соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими в пенітенціарних закладах. - C. 58-62.
  20. Кізин І. Реконструкція моделей художньо-трудової підготовки у реформаторській педагогіці. - C. 62-64.
  21. Кіш-Вайда Г. Причини виникнення комунікативних бар’єрів в процесі вивчення іноземних мов. - C. 65-66.
  22. Кобрій О. Творче використання історичного досвіду формування змісту педагогічних дисциплін у сучасних вищих навчальних закладах України. - C. 66-69.
  23. Ковач А. Проблема укомплектування шкіл Підкарпатської Русі педагогічним складом (1919-1923 рр.). - C. 69-72.
  24. Козубовський Р. Професійна підготовка майбутніх фахівців соціальної роботи в процесі волонтерської діяльності. - C. 72-74.
  25. Костюк М. Формування умінь та навичок мовлення в соціокультурному контексті студентів мистецьких факультетів засобами дисципліни "англійська мова". - C. 74-77.
  26. Кофанова О. Особливості реалізації методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у вищих технічних закладах освіти. - C. 77-82.
  27. Краснова Н. Виховання засуджених у навчальній діяльності. - C. 83-87.
  28. Кухта М. Педагогічні погляди Ю. Гуци-Венеліна. - C. 87-89.
  29. Лабінська Б. Історичний та логічний принципи як методи дослідження методики навчання іноземних мов у Західній Україні (1867–1939 рр.). - C. 89-91.
  30. Леврінц М. Профорієнтація та допрофесійна педагогічна підготовка як основа формування мотивації майбутніх учителів іноземної мови в Угорщині. - C. 92-94.
  31. Марфинець Н. Аналіз навчальних програм з літературного краєзнавства (на прикладі Закарпаття). - C. 94-98.
  32. Машкаринець-Бутко А. Теоретичні засади становлення та розвитку інтернатних закладів на Закарпатті у повоєнні роки. - C. 98-101.
  33. Мельничук І. Актуальність проблеми формування культури здоров’язбереження у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 101-104.
  34. Михайлишин У. Ознайомлення учнів старших класів середньої школи із фразеологічними одиницями німецької мови орнітологійного змісту. - C. 104-107.
  35. Мішак В. Організація релігійної освіти в австрійській школі у процесі формування національного курикулуму. - C. 107-109.
  36. Ніколайчук Н. Організація і зміст дослідно-експериментальної роботи з формування професійної мотивації у майбутніх учителів математики. - C. 110-112.
  37. Олексюк М. Педагогічні технології формування професійної компетентності вчителя у галузі декоративно-ужиткового мистецтва. - C. 112-115.
  38. Олійник Г. Функціональне поле соціального педагога у сфері освітньо-дозвіллєвої діяльності з учнями середнього віку . - C. 115-118.
  39. Палихата Е. Структура уроку вивчення нового матеріалу з української мови. - C. 119-121.
  40. Пелін О. Етнічна ідентичність у контексті холономної парадигми. - C. 122-124.
  41. Петришин Л. Особливості моделювання процесу формування креативності майбутніх соціальних педагогів у вищому навчальному закладі. - C. 125-128.
  42. Повідайчик О., Повідайчик М. Принципи формування інформаційної культури майбутніх соціальних працівників. - C. 128-130.
  43. Попович А. Сучасні підходи до тлумачення поняття "деінституціалізація” . - C. 130-133.
  44. Розлуцька Г., Опачко М. Вивчення проблеми інтернет-залежності: аналіз результатів експериментального дослідження. - C. 133-137.
  45. Розман І. Використання проектних технологій при вивченні світової літератури. - C. 137-140.
  46. Романовська Л. Форми і методи підтримки дитячого і молодіжного рухів в країнах Західної Європи. - C. 141-144.
  47. Рюль В. Специфіка закарпатської транскордонної трудової міграції та соціальних процесів пов’язаних з нею. - C. 144-148.
  48. Сідун Л. Етапи історичного розвитку полікультурної освіти в США. - C. 148-150.
  49. Сідун М. До проблеми класифікації мовленнєвих ситуацій у професійній діяльності вчителя іноземної мови початкової школи. - C. 150-153.
  50. Сіка В. Іноземні мови у навчально-виховному процесі гімназій Закарпаття (друга половина ХІХ – перша половина ХХ століття). - C. 153-156.
  51. Скварок М. Організаційно-методичні умови використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх інженерів-педагогів. - C. 156-159.
  52. Слозанська Г. Соціальна робота з людьми з обмеженими можливостями в Австралії. - C. 160-162.
  53. Смук О. Формування ефективного спілкування у дітей-сиріт методами казкотерапії. - C. 163-166.
  54. Сопко Р. Теоретичні концепції старіння та їх сутність. - C. 166-169.
  55. Стойка О. Організація та функціонування системи вищої освіти США. - C. 170-172.
  56. Теличко Н. Історико-ретроспективний аналіз формування педагогічної майстерності вчителів початкової школи. - C. 172-175.
  57. Тимчик М., Староста В. Вплив єпископа А. Бачинського (1732-1809) на відродження освіти Закарпатського краю. - C. 175-178.
  58. Тур Г. Педагогічні умови формування математичної культури майбутніх фахівців обліково-економічного профілю у процесі професійної підготовки. - C. 179-182.
  59. Харченко Л. Ділове спілкування як одна з основних потреб людини . - C. 182-185.
  60. Хмуринська Т. Особливості формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів. - C. 185-188.
  61. Цвяк Л. Педагогічні умови естетичного виховання курсантів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 188-191.
  62. Цісарук В. Проектування змісту професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів технологій у галузі художньої обробки деревини. - C. 191-194.
  63. Чайка І. Принципи реалізації потенціалу інформаційно-освітнього середовища ВНЗ в контексті особистісних вимірів підготовки майбутніх педагогів. - C. 194-197.
  64. Чейпеш І. Теоретичні засади вибору моделі формування іншомовної комунікативної культури студентів у змісті професійної підготовки. - C. 197-199.
  65. Чутора М. Підходи до розуміння сутності явища стигми. - C. 199-203.
  66. Шикітка Г. Педагогічне товариство "Шкільна Матка Русинів Чехословацької Республіки": історія становлення та розвитку. - C. 203-206.
  67. Шукатка О. Аксіологічний підхід до формування культури здоров’язбереження майбутніх економістів. - C. 206-209.
  68. Туряниця В. Не тільки етап творчого розквіту… неювілейний погляд з нагоди 90-річчя з дня народження професора Василя Гомонная. - C. 210-211.
2012
Вип. 24
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського