Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2011/20<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ужгородського університету
: зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Pedagogika. Sotsialna robota

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акіншева І. Основи політичної соціалізації учнів. - C. 7-9.
  4. Андрієвський Б. Проблеми модернізації вищої педагогічної освіти. - C. 9-11.
  5. Атрощенко Т. Специфіка формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у світлі вимог Болонської конвенції. - C. 11-13.
  6. Бахіча Е. Формування толерантності майбутніх вихователів в умовах полікультурного середовища вищого навчального закладу. - C. 13-15.
  7. Бунча В. Особливості реалізації змісту ґендерного виховання у сучасній початковій школі. - C. 15-17.
  8. Валуєва І. Про поліпшення технології підготовки майбутніх учителів англійської мови початкової школи. - C. 17-19.
  9. Василинка М. Виховання толерантності у молодших школярів засобами предмету "Музика" в умовах полікультурного простору. - C. 19-20.
  10. Горішна Н. Ґендерна освіта соціальних працівників у США. - C. 20-23.
  11. Гриценко І. Проблеми естетичного виховання молодших школярів у сучасних умовах. - C. 23-25.
  12. Дацків І. Особливості організації самостійної роботи студентів у відповідності із Болонськими вимогами. - C. 25-27.
  13. Демиденко Т. Характеристика методів родинного виховання. - C. 27-30.
  14. Добош О. Використання етнокультурного доробку національних меншин Закарпаття в педагогічній просвіті сучасних батьків. - C. 30-32.
  15. Довга С. Екологічні ігри у суспільній діяльності батьків і дітей як важливий засіб екологічного виховання. - C. 32-36.
  16. Жук О. Методика формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 36-39.
  17. Задорожний І. Музичнo-церковна освіта на Закарпатті XVIII-XIX століть. - C. 39-41.
  18. Зембицька М. Наставництво у системі середньої освіти США як психолого-педагогічна проблема. - C. 41-44.
  19. Зобенько Н. Профілактика адитивної поведінки неповнолітніх. - C. 44-48.
  20. Ірхіна Ю. Педагогічні умови формування професійної толерантності магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи. - C. 48-50.
  21. Кліщ Г. Особливості організації та зміст навчання у медичному університеті міста Ґрат (Австрія). - C. 50-56.
  22. Колісніченко В. Формування готовності курсантів вищої юридичної школи до роботи неповнолітніми. - C. 56-58.
  23. Козубовська І., Досін А. До питання про нормативні системи регуляції поведінки. - C. 58-60.
  24. Кузь В. Майбутнє суспільства можна запрограмувати на майданчику дитячого садочка. - C. 60-63.
  25. Кузьма-Качур М. Формування продуктивного мислення студентів педагогічних факультетів під час навчально-польової практики з природознавства. - C. 63-66.
  26. Кушнір І. Формування маркетингової культури майбутніх менеджерів освіти. - C. 66-69.
  27. Лалак Н. Інтерактивна модель навчання студентів: проблеми та перспективи. - C. 69-71.
  28. Лещук Г. Соціалізація особистості як соціально–педагогічне явище. - C. 71-73.
  29. Логвиненко Т. Особливості підготовки соціальних працівників до роботи у сільській місцевості: досвід Австралії та України. - C. 73-76.
  30. Маргіта Н. Готовність майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників. - C. 76-79.
  31. Мартинюк О. Використання інтерактивних технологій у процесі професійної підготовки магістрів технічного перекладу в університетах США. - C. 79-82.
  32. Машкаринець-Бутко А. Розвиток системи інтернатних виховних закладів на Закарпатті після 1945 року. - C. 82-84.
  33. Мельничук Ю. Використання інформаційно-комп’ютерних технологій як ефективний засіб формування комунікативної компетенції майбутніх учителів початкових класів. - C. 84-85.
  34. Мочан Т. Естетичне виховання учнівської молоді у процесі творчої діяльності. - C. 85-88.
  35. Нагрибельна І. Професійно-методична підготовка майбутнього вчителя початкової школи до викладання рідної мови (в контексті Болонського процесу). - C. 88-90.
  36. Олійник Г. Комунікативна компетентність як складова професійної компетентності соціального педагога. - C. 90-92.
  37. Опачко М. Формування готовності майбутніх учителів фізики до реалізації завдань дидактичного менеджменту. - C. 92-96.
  38. Оришко С. Виховні можливості туристсько-краєзнавчої діяльності. - C. 96-99.
  39. Паук М. Соціально-психологічні особливості феномену суїцидальності в сучасних підлітків. - C. 99-101.
  40. Пермінова Л. Мотивація як фактор навчальної успішності студента. - C. 101-104.
  41. Пермякова О. Розвиток моніторингових досліджень успішності учнів в Європі (друга половина ХХ століття). - C. 104-107.
  42. Поліщук В., Поліщук Ю. Модернізація професійної підготовки соціальних працівників і соціальних педагогів у країнах Європи. - C. 107-110.
  43. Попович А., Сопко Р. Потреби людей похилого віку та планування соціальних послуг. - C. 110-113.
  44. Пришляк О. Формування інформаційної культури майбутніх педагогів. - C. 113-115.
  45. Прохоренков В., Ковальська Н. Маркетингові дослідження ВНЗ як складова діяльності менеджера освіти. - C. 115-119.
  46. Раєвська І. Характеристика рівнів розвитку дослідницьких умінь учителів початкових класів. - C. 119-121.
  47. Розлуцька Г. Інноваційні технології в педагогічному процесі вищої школи. - C. 121-123.
  48. Романовська Л. Життєтворчість як само актуалізація і самовдосконалення особистості в процесі соціально–значущої діяльності дитячих громадських об’єднань. - C. 123-126.
  49. Сєргєєва О. Професійна підготовка перекладачів референтів в університетах Великої Британії. - C. 126-128.
  50. Сидор І. Проблеми та перспективи організації дозвілля студентів у вищих навчальних закладах України. - C. 128-131.
  51. Симодейко С. Коучинг як інноваційний метод навчання студентів. - C. 131-133.
  52. Сідун Л. Компетентнісний підхід як чинник якісної вищої освіти. - C. 133-136.
  53. Солдатенко М. Теоретичні аспекти навчально-пізнавальної діяльності. - C. 136-138.
  54. Сорока О. Особливості соціалізації молодших школярів засобами арт-терапії. - C. 138-141.
  55. Стеблюк С. Інноваційні технології навчання у вищій школі. - C. 141-142.
  56. Талаш І. Формування етнічної ідентифікації майбутніх вчителів як шлях до розширення україномовного освітнього простору. - C. 142-144.
  57. Тименко В. Культурно-екологічні принципи в українській дизайн-освіті. - C. 144-148.
  58. Товканець Г. Особливості застосування кейс-методу у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця. - C. 148-150.
  59. Товканець О. Врахування індивідуально-психологічних властивостей учнів професійно-технічних училищ у корекційно-виховній роботі. - C. 150-153.
  60. Туленко М. Впровадження результатів наукових досліджень із емпіричної психології у навчальний процес. - C. 153-155.
  61. Тягур В. Дизайн як проектна складова підготовки майбутніх вчителів початкових класів з трудового навчання. - C. 155-157.
  62. Фенчак Л. Формування екологічної культури майбутніх вчителів початкових класів на засадах аксіології. - C. 157-160.
  63. Фізеші О. Виховні традиції в змісті українських букварів початку ХХ століття. - C. 160-163.
  64. Фролова М. Сутність та принципи самостійної дослідницької діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 163-165.
  65. Хазін В. Світоглядні трансформації сучасної освіти: суб’єктивність у педагогічних вимірах. - C. 165-168.
  66. Хмуринська Т. Визначення специфіки соціально–педагогічної діяльності. - C. 168-171.
  67. Хома О. Проблеми підготовки вчителів початкових класів у вітчизняній педагогічній науці. - C. 171-173.
  68. Хома Т. Поняття "мови", "мовлення" та "культури мовлення" у науково-лінгвістичній літературі. - C. 173-175.
  69. Черепаня Н. Формування готовності дошкільників до успішного навчання. - C. 175-177.
  70. Чутора М. Стигматизація: сутність, види, причини виникнення. - C. 177-181.
  71. Шайнер А. Становлення й розвиток системи торгівельного шкільництва Другої Речі Посполитої у міжвоєнний період (до питання нормативно-правових та організаційних аспектів функціонування комерційних навчальних закладів Східної Галичини). - C. 181-184.
  72. Шилінська І. Структура та рівні сформованості культури професійного мовлення майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 184-187.
  73. Шулла Т. А. Теоретико-методологічні засади вивчення проблеми міжетнічних відносин. - C. 187-189.
  74. Щербан Г. В. Особливості формування продуктивних взаємин у навчанні. - C. 189-192.
  75. Щербан Т. Д. Дослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв’язання навчальних задач. - C. 192-195.
  76. Яцина О. Ф. Психологічні аспекти активізації пізнавальної діяльності. - C. 195-199.
  77. Канюк О. Роль іншомовного ділового спілкування у підготовці соціальних працівників у контексті Болонського процесу. - C. 199-200.
2011
Вип. 20
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського