Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:Пед./2015/21<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
.- Кам'янець-Подільський. Серія, Педагогічна
Zbirnik naukovih prac’ Kam'ianec’-Podil’s’kogo nacional’nogo universitetu imeni Ivana Ogitnka. Seria pedagogicna

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Передмова. - C. 5.
  4. Атаманчук П. С., Конет І. М., Білик Р. М. Входження у світовий науковий простір. - C. 7-11.
  5. Бердієв Д. Ш. Реалізація компетентністного підходу у формуванні майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю. - C. 11-13.
  6. Благодаренко Л. Ю., Мініч Л. В. Дидактичне конструювання інформаційного змісту задачі з фізики в контексті навчальної проблеми. - C. 13-16.
  7. Василенко С. Л. Запровадження інноваційних моделей навчання фізики в педагогічних університетах. - C. 16-17.
  8. Галатюк Ю. М. Евристичне управління творчою навчально-пізнавальною діяльністю у процесі розв’язування фізичних задач. - C. 18-20.
  9. Головко М. В. Розвиток змісту навчання методики фізики у вищій педагогічній школі України наприкінці XIX – на початку XX-го ст.. - C. 21-24.
  10. Гулай О. І. Формування компетентнісних якостей майбутнього фахівця засобами науково-технічної творчості учнів. - C. 24-26.
  11. Дендеренко О. О. Шляхи формування професійної компетентності суднового механіка при вивченні інтегрованого курсу гідромеханіки у морському коледжі. - C. 27-30.
  12. Дьяконенко Н. Л., Петренко Л. Г., Копач Г. І. Формування компетентнісних і світоглядних якостей інженерно-технічних фахівців. - C. 30-31.
  13. Заболотний В. Ф., Демкова В. О. Експериментальна компетентність як системне поняття. - C. 32-35.
  14. Закалюжний В. М. Концептуальний погляд на роль та місце прикладної фізики у шкільній фізичній освіті. - C. 35-37.
  15. Коновал О. А., Туркот Т. І. Дидактична система управління індивідуалізацією процесу формування дослідницьких умінь учнів при вивченні фізики. - C. 38-41.
  16. Корсун І. В. Спецкурс "Досягнення і перспективи розвитку фізики твердого тіла" у формуванні компетентнісних якостей майбутнього викладача фізики. - C. 41-43.
  17. Кузнецова С. В., Губанова А. А. Формирование компетенций в процессе осуществления межпредметных связей при изучении физики в техническом колледже. - C. 44-45.
  18. Орищин Ю. М., Савош В. О. Інтеграція знань з фізики під час вивчення коливальних процесів. - C. 45-49.
  19. Сальник І. В. Гносеологічні основи комплексного використання віртуального та реального фізичного експерименту в старшій школі. - C. 49-52.
  20. Сусь Б. А., Сусь Б. Б. Фізика як основа для формування світогляду і компетентності майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю. - C. 52-54.
  21. Шут М. І., Благодаренко Л. Ю. Якісна фізична освіта як вагомий чинник відродження української державності. - C. 55-57.
  22. Атаманчук П. С., Ніколаєв О. М. Наукова школа "Теоретико-технологічні аспекти об’єктивізації контролю навчальної діяльності". - C. 58-62.
  23. Білецький В. В. Особливості методики національно-патріотичного виховання у процесі навчання фізики студентів коледжів. - C. 63-65.
  24. Денисяко С. О. Організація навчального процесу в контексті прикладного аспекту курсу фізики. - C. 65-67.
  25. Каленик М. В. Наступність у формуванні компонентів змісту шкільного курсу фізики. - C. 67-71.
  26. Коробова І. В. Цілі методичної підготовки майбутніх учителів фізики в контексті компетентнісного підходу. - C. 71-74.
  27. Осіпов В. В. Основні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики у профільних класах. - C. 74-77.
  28. Панчук О. П. Тестування як засіб об’єктивізації тематичного контролю знань учнів з трудового навчання та фізики. - C. 77-80.
  29. Савченко В. Ф. Використання проектного підходу при вивченні закону збереження електричного заряду. - C. 80-82.
  30. Семенишена Р. В., Задорожна Ж. А. Використання компетентнісного підходу до формування контрольно-вимірювальних матеріалів з фізики для студентів різних напрямів підготовки. - C. 83-85.
  31. Сільвейстр А. М. Організація самостійної роботи з фізики у майбутніх учителів хімії і біології. - C. 86-89.
  32. Стадніченко С. М. Міжпредметні зв’язки як дидактична основа розвитку природничо-наукової освіти майбутніх учителів фізики. - C. 89-92.
  33. Степанчиков Д. М. Елементи компетентнісного підходу у вузі при підготовці майбутніх фахівців у галузі енергетики. - C. 92-94.
  34. Чижська Т. Г. Використання художньої та науково-популярної літератури під час виконання лабораторних робіт з фізики в класах гуманітарного профілю. - C. 95-97.
  35. Швай Р. І., Горіна О. М. Врахування інноваційних процесів для здійснення педагогічного контролю. - C. 97-100.
  36. Шевчук О. В. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів в ході виконання лабораторних практикумів з методики і техніки навчального фізичного експерименту. - C. 100-102.
  37. Шубчинський В. Д. Засоби експериментальної оцінки розвитку технологічної компетентності викладача спеціальних дисциплін. - C. 102-105.
  38. Nikorich V., Ketrush P., Кulikova О., Gubanova A. Students independent work in the process of laboratory studies. - C. 105-107.
  39. Гур’євська О. М. Реалізація компетентнісного підходу щодо введення поняття магнітної індукції у вищих технічних навчальних закладах. - C. 108-110.
  40. Кузьменко О. С. Фізичні задачі як ефективний засіб стимулювання активності та самостійності студентів у процесі вивчення поняття симетрії. - C. 110-113.
  41. Лазарчук В. В. Формування компетентностей у процесі навчання учнів фізики. - C. 113-115.
  42. Матвійчук О. В., Подласов С. О. Модель реалізації принципу наступності навчання фізики у загальноосвітній та вищій технічній школі на засадах компетентнісного підходу. - C. 115-118.
  43. Мерзликін О. В. Модель формування дослідницьких компетентностей старшокласників у профільному навчанні фізики. - C. 118-122.
  44. Поведа Т. П. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців на засадах контекстного навчання. - C. 123-126.
  45. Подопригора Н. В. Організація та результати педагогічного експерименту з упровадження методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах. - C. 126-129.
  46. Роздобудько М. О. Технологічні та функціональні особливості формування проектно-дослідницької компетентності при вивченні фізики. - C. 130-132.
  47. Розумовська О. Б. Умови формування професійно значущих знань майбутніх вчителів фізико-технологічних дисциплін. - C. 132-135.
  48. Садовий М. І. Творчі задачі з фізики у підготовці майбутніх фахівців. - C. 135-138.
  49. Семерня О. М. Методична компетентність майбутнього вчителя фізики. - C. 138-141.
  50. Сліпухіна І. А., Мєняйлов С. М., Лахін Б. Ф. Формування світогляду майбутніх інженерів під час навчання фізики в університеті. - C. 141-144.
  51. Смутко О. О. Формування предметної компетентності студентів ВНЗ I-II рівнів акредитації під час навчання фізики. - C. 144-145.
  52. Сосницька Н. Л., Ачкан В. В. Компетентнісний підхід як методологічна основа підготовки майбутніх вчителів фізико-математичних дисциплін до інноваційної педагогічної діяльності. - C. 146-148.
  53. Терещук С. І. Компетентнісно орієнтовані технології навчання у курсі фізики старшої школи. - C. 148-151.
  54. Трифонова О. М. Елементи методики формування екологічної компетентності на уроках фізики. - C. 151-154.
  55. Фоменко В. В. Формування світоглядних якостей особистості в курсі загальної фізики на ґрунті навчальних фізичних моделей. - C. 155-158.
  56. Шарко В. Д. Компетентнісно-орієнтоване навчання учнів фізики як методична проблема. - C. 158-161.
  57. Школа О. В. Професіограма сучасного вчителя фізики як об’єкт педагогічного проектування. - C. 161-165.
  58. Яблочнікова І. О. Особливості формування професійної компетентності магістрів-фінансистів у ВНЗ Німеччини. - C. 165-168.
  59. Барканов А. Б. Мотивація студентів аграрних коледжів до професійно орієнтованого навчання фізики. - C. 169-171.
  60. Бурак В. І. Аналіз змісту курсу фізики основної школи за новою програмою. - C. 171-175.
  61. Войтович О. П. Передумови удосконалення підготовки майбутніх екологів з виробничих технологій. - C. 175-177.
  62. Галатюк Т. Ю. Модель методологічної культури учня у контексті вивчення природничих предметів. - C. 178-181.
  63. Гордієнко В. П., Касперський А. В., Сальников В. Г. Дослідження структури і термомеханічних властивостей термопластів на основі поліетилену з нанорозмірними карбідами. - C. 181-183.
  64. Грабчак Д. В. Методика формування евристичних умінь учнів основної школи на уроках вивчення нового матеріалу з фізики. - C. 183-187.
  65. Грудинін Б. О. Педагогічна модель розвитку дослідницької компетентності старшокласників у процесі навчання фізики. - C. 187-191.
  66. Дембіцька C. В., Кобилянський О. В. Організація науково-дослідної роботи студентів в процесі вивчення дисципліни "Охорона праці". - C. 191-194.
  67. Єжова О. В. Вивчення фізичних величин в технології швейного виробництва. - C. 194-196.
  68. Касперський А. В., Бондаренко І. М. Національно-патріотичне виховання майбутніх учителів технологій. - C. 197-200.
  69. Кремінський Б. Г. Співвідношення традиційних і деяких новітніх напрямків учіння фізики на сучасному етапі. - C. 200-203.
  70. Кузьменко В. Й. Організаційно-методичні умови формування базових понять з технології сільськогосподарського виробництва у старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості. - C. 203-206.
  71. Кух О. М., Кух А. М. Інтерактивні методи навчання фізики у ВНЗ. - C. 206-209.
  72. Левшенюк В. Я., Новоселецький М. Ю. Ознайомлення майбутніх фахівців фізико-технологічного профілю з сучасними підходами до обробки результатів вимірювань. - C. 209-211.
  73. Мендерецький В. В., Соловйова Н. В. Використання комп’ютерних технологій для підвищення якості самоосвіти учнів загальноосвітньої школи з фізики. - C. 212-214.
  74. Мисліцька Н. А. Теоретичні аспекти проектування навчального посібника нового формату. - C. 215-217.
  75. Остапчук М. В., Остапчук О. М. Секрети родоводу та науково-педагогічна діяльність К. Е. Ціолковського. - C. 218-222.
  76. Петруньок Т. Б. Професійно орієнтована підготовка фахівців будівельної галузі у процесі навчання фізики. - C. 222-224.
  77. Сондак О. В. Вплив принципу індивідуалізації на процес формування предметних компетентностей з фізики у студентів медичних коледжів. - C. 224-227.
  78. Шишкін Г. О. Конструювання змісту курсу фізики на принципах інтеграції навчальних дисциплін. - C. 228-230.
  79. Щирба В. С., Щирба О. В. Методичні основи проведення математично-статистичного аналізу в освітніх вимірюваннях. - C. 231-233.
  80. Дінділевич Є. М., Кух А. М. Медіапроекти – інноваційна форма методичної підготовки майбутнього вчителя фізики. - C. 234-237.
  81. Дмитрук С. І. Цільові орієнтації в системі експериментальної підготовки школярів на уроках фізики у старшій школі. - C. 237-240.
  82. Засєкіна Т. М. Концептуальні засади розроблення підручників з фізики для основної і старшої школи. - C. 240-244.
  83. Килимник С. М., Кух А. М. Педагогічні умови забезпечення професійно-орієнтованої діяльності студентів коледжів з фізики. - C. 244-247.
  84. Кудін А. П., Юрченко А. О. Програмне забезпечення реальних фізичних лабораторних практикумів. - C. 248-251.
  85. Кузьменков С. Г. Методичні особливості вивчення теми: "Чорні діри" в процесі підготовки майбутніх учителів фізики та астрономії (від утворення чорних дір до їх випаровування). - C. 252-254.
  86. Ляшенко О. І. Сучасні проблеми навчання фізики в контексті компетентнісного підходу до освіти. - C. 255-256.
  87. Мястковська М. О. Світові тенденції розвитку дистанційної освіти та перспективи для України. - C. 256-258.
  88. Оленюк І. В. Особливості формування дієвих знань у процесі розв’язування різнорівневих фізичних задач. - C. 258-261.
  89. Поведа Р. А. Використання програм Electronics Workbench Multisim для підготовки студенів фізичних спеціальностей. - C. 261-262.
  90. Пустовий О. М., Степура І. В. Цифрове телебачення та радіо в сучасному загальноосвітньому курсі фізики. - C. 263-265.
  91. Семенишина І. В., Гарасимчук І. Д. Умови ефективного використання комп’ютерних технологій навчання математики у вищому навчальному закладі. - C. 265-269.
  92. Сергієнко В. П., Бодненко Т. В. Компетентнісний підхід у навчанні фізики майбутніх фахівців комп’ютерних систем. - C. 269-272.
  93. Сидорчук Л. А., Чорна О. Г. Міждисциплінарна інтеграція як мета та ефективний засіб у професійній підготовці майбутніх вчителів технологій. - C. 272-275.
  94. Смалько О. А. Можливості використання веб-застосунків для створення віртуальних дошок у навчанні астрономії. - C. 275-280.
  95. Степанчиков Д. М. Моделювання на лабораторному практикумі з фізики як складова частина формування компетенцій студентів. - C. 280-281.
  96. Стучинська Н. В., Грибков О. В. Методика навчання основ функціонування медичного обладнання з використанням віртуальних навчальних тренажерів. - C. 282-285.
  97. Суховірська Л. П. Навчальний програмний засіб з фізики як зовнішній ресурс активізації потенціальних можливостей особистості учня під час розв’язування задач. - C. 285-288.
  98. Ткаченко А. В., Кулик Л. О. Використання web-технологій у фаховій підготовці студентів-фізиків до майбутньої професійної діяльності. - C. 288-292.
  99. Ткаченко І. А. Системний підхід в методичній підготовці майбутнього вчителя астрономії. - C. 292-294.
  100. Форкун Н. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення фізики в старшій школі. - C. 294-297.
  101. Хомутенко М. В. Застосування хмарних технологій в організації навчального середовища на уроках фізики. - C. 297-300.
  102. Чайковська І. А. Структура, зміст і модель формування предметних компетентностей з фізики в учнів старшої школи. - C. 300-303.
  103. Чернявський В. В. Методична модель дистанційного навчання фізики курсантів вищих морських навчальних закладів на основі мережного середовища. - C. 303-306.
  104. Старонек A. Роль неправительственных организаций в процессе социальной адаптации детей и подростков. - C. 307-312.
  105. Мажец А. Оздоровительная роль физической активности для пожилых людей. - C. 312-318.
  106. Земба Б. A. Воспитание ребенка в семье с проявлениями домашнего насилия – педагогические рассуждения. - C. 318-322.
  107. Вычавский Б. Потребность в образовании как фактор мотивации в поведении учеников. - C. 322-325.
  108. Paluch M. Educational, social and cultural activities supporting the development of a modern man. - C. 326-328.
  109. Рaдзиволек M. Роль социальных порталов в процессе межличностной коммуникации молодых людей. - C. 328-333.
  110. Солиньска М. Энергетическая политика Европейского Союза до 2050 года и польское законодательство о возобновляемых источниках энергии. - C. 334-337.
  111. Букальский С. Благотворительная деятельность общественных организаций на примере "Каритас" Ченстоховской архиепархии. - C. 338-340.
  112. Рандак Я. Проблемы маргинализации и социальной изоляции пожилых людей в современном обществе. - C. 341-343.
  113. Mьонсо Я. Роль межличностного непосредственного общения в трансформации учебного процесса в контексте медиатизации общества и образования. - C. 343-347.
  114. Дані про авторів. - C. 348-352.
  115. Вихідні дані.
2015
Вип. 21
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського