Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж44207/2022/6/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
SocioEconomic Challenges
: intern. research j..- Sumy
Sotsio-ekonomichni vyklyky

  1. Title.
  2. Contents.
  3. Kaya H. D. The global crisis, manufacturing firms, regulations and taxes. - C. 1-7.
  4. Vidic F. Knowledge asset as competitive resource. - C. 8-20.
  5. Zeynalli L., Huseynli G., Huseynli M. The impact of the innovation on the economy: an empirical analysis for Azerbaijan. - C. 21-33.
  6. Tahat I. Association between factors likely to have an influence on foreign direct investment: the case of Jordan. - C. 34-45.
  7. Imran S. M., Newaz N. Women shopping preference in Bangladesh: Evidence from working and non-working women of Dhaka city. - C. 46-51.
  8. Sinaga A. A. P. Inflation, foreign exchange, interest rate, trade balance, payment balance on growth in the Сovid-19 pandemic. - C. 52-59.
  9. Reichart A. A reappraisal of the Friedman-Kaldor debate in the light of the great recession. - C. 60-79.
  10. Gentle P. Fulfilling governor albert brewer’s vision: the Public Affairs Research Council of Alabama (PARCA). - C. 80-85.
  11. Fasoranti M. M., Alimi R. S., Ofonyelu C. C. Effect of prepaid meters on the household expenditure on electricity consumption in Ondo state. - C. 86-96.
  12. Oussama M. H. Z., Ibtissem G. The role of economic diplomacy in the promotion of non-hydrocarbon exports in Algeria. - C. 97-105.
  13. Koibichuk V., Samoilikova A., Habenko M. The effectiveness of employment in high-tech and science-intensive business areas as important indicator of socio-economic development: cross-country cluster analysis. - C. 106-115.
  14. Beyi W. A. Visibility profession: managing the position, communication or the public?. - C. 116-125.
2022
Vol. 6
Iss. 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського