Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж29709/2019/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Поліграфія і видавнича справа
: наук.-техн. зб..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Книш О. Б. Комплексна оцінка енергосилових параметрів привода ланцюгового транспортера в машині незшивного скріплення. - C. 11–19.
  4. Регей І. І., Кузнецов В. О., Коваль Т. В., Бегень П. І. Комбінований двокривошипно-повзунний механізм (обґрунтування методики синтезу). - C. 20–29.
  5. Манько О. В. Вплив накочування на мікротвердість шаруватого дифузійного покриву та процеси текстуроутворення в ньому. - C. 30–38.
  6. Kushlyk B., Kushlyk-Dyvulska O. Physical processes of an imprint creation in offset printing. - C. 39–48.
  7. Маїк В. З. Дослідження формування висоти елемента шрифта Брайля на макулатурному картоні типу НМ. - C. 49–62.
  8. Базилюк К. Ф., Ясінський М. Ф., Шибанов В. В. Моделювання світлочутливості фотополімеризаційноздатних матеріалів. - C. 63–69.
  9. Сеньківський В. М., Кудряшова А. В. Формалізоване подання зв'язків між факторами проектування післядрукарських процесів. - C. 70–77.
  10. Morozov A. S., Kravchenko A. V. Trends of transformation of printed products. - C. 78–85.
  11. Піх І. В., Сеньківський В. М., Литовченко О. В. Голубник Т. С., Сеньківська Н. Є. Моделі факторів формування якості процесу запису видання на носій. - C. 86–92.
  12. Головко Х. І. Польська школа художнього репортажу: історія та процес розвитку. - C. 93–100.
  13. Щегельська Ю. П. Особливості застосування технологій доданої реальності як інструмента перетворення друкованої продукції на тривимірну в практиці промоційних комунікацій. - C. 101–110.
  14. Скібан О. І. Конвергентні медіа як платформа для промоції та просування книг на сучасному українському ринку. - C. 111–124.
  15. Фіголь Н. М. Електронний підручник в іноземних дослідженнях. - C. 125–134.
  16. Говера О. І., Рижий І. Б. Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти. - C. 135–143.
  17. Савчук Г. М. Матеріальний носій як джерело прихованої інформації. - C. 144–151.
  18. Астапцева Х. А. Гендерні стереотипи у рекламних оголошеннях українських, польських, американських періодичних видань 1930-х рр.. - C. 152–161.
  19. Мизнікова Т. В. Аналіз тематики літературно-художніх видань жіночого авторства крізь призму гендеру. - C. 162–171.
2019
№ 1 (77)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського