Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29409:А:ПЕУ/2023/7/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- Львів. Серія, Проблеми економіки та управління Vìsnik Nacìonalʹnogo unìversitetu "Lʹvìvsʹka polìtehnìka". Serìâ Problemi ekonomìki ta upravlìnnâ- Титул.
- Зміст.
Проблеми економіки
- Корицька О. І., Дідух Н. М., Лопачук О. О. Оганізація обстеження біженців з України: теоретико-методологічні аспекти. - C. 1-17.
- Korolchuk L. V. Development of sustainable tourism in Ukraine in times of war. - C. 18-26.
- Кудінова І. П., Терзі С. М. Культурна спадщина – бренд туристичної України. - C. 27-40.
- Muravska S. V., Tarhonii S. Prospects and challenges of using military heritage in Ukraine on the tourism sector. - C. 41-47.
- Огінок С. В., Стахова Н. В., Сухович Я. Д. Економічний стан та перспективи міжнародного співробітництва великої Британії після Brexit. - C. 48-58.
- Roik O. R. Assessment of the attractiveness of the tourist sphere of Ukraine in the context of adaptation to the system of the European tourist market. - C. 59-71.
- Хархаліс Т. С. Відновлення та розвиток України у стані війни: особливості та загрози Проблеми управління. - C. 72-78.
Проблеми управління
- Voytsekhovska Yu. Methodical and practical aspects of credit support for fixed assets renewal of industrial enterprises. - C. 79-90.
- Гвоздь М. Я., Процак К. В. Гендерна рівність у місцевому самоврядуванні: теоретико-методологічний аспект. - C. 91-101.
- Zubar I., Dzevelyuk M. The management of military tourism development in Ukraine. - C. 102-113.
- Кулиняк І. Я., Головецький Д. І. Цифрові інструменти маркетингового менеджменту підприємств: роль, переваги та виклики використання. - C. 114-125.
- Lisovska L. Leading change in sanctions policy against russia: Ukraine’s experience. - C. 126-139.
- Нич-Войтан С. Тенденції та напрями діяльності міжнародного бізнесу на умовах франчайзингу. - C. 140-150.
- Новаківський І. І., Ярмола К. М. Ефективність процесу формування туристичного продукту з позицій інформаційно-комунікаційного забезпечення. - C. 151-163.
- Петецький І. Економіко-правові аспекти регулювання ринку соціально значущих продуктів в Україні та Республіці Польщі. - C. 164-174.
| 2023 | Т. 7 | № 2
|
|
|
|