Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29409:А:Інформ.вищ.навч.закл./2016/853<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- Львів. Інформатизація вищого навчального закладу- Титул.
- Зміст.
- Кудін А. Програмне забезпечення віртуального навчального середовища факультету. - C. 3-10.
- Каук В., Гребенюк В., Шкіль. Хмарні технології у підтримці самостійної роботи студентів. - C. 11-17.
- Гаращук О., Куценко В. Інформаційно-інноваційні технології – передумова розбудови конкурентоспроможної освіти. - C. 18-23.
- Герасименко І. Використання технологій дистанційного навчання. - C. 23-30.
- Мосоров В., Панський Т. Інформаційні технології як шанс отримати освіту для інвалідів. - C. 31-39.
- Доманецька І., Красовська Г. Особливості формування єдиного навчально-інформаційного простору для організаційно та територіально розподілених університетів. - C. 39-46.
- Федасюк Д., Гоц Н., Микийчук М. Формування системи вимог до електронних освітніх ресурсів вищого навчального закладу з метою їх сертифікації. - C. 47-58.
- Жежнич П., Морушко О., Химиця Н. Аналіз використання інтерактивних комп’ютерних технологій на лекційних заняттях у Львівській політехніці. - C. 59-66.
- Колодій Р, Ромашко С., Ромашко І. Використання комп’ютерних технологій у викладанні курсу "Телекомунікаційні системи передачі”. - C. 66-71.
- Краснюк І., Кривич М. Вивчення іноземних мов у контексті: переваги та недоліки використання комп’ютерних технологій. - C. 72-77.
- Михайлів Н., Сав’юк Л. Аналіз сучасного стану розвитку комп’ютерних тренажерних комплексів професійної підготовки операторів складних технологічних об’єктів. - C. 78-84.
- Вінтюк Ю. Розроблення навчального курсу з інформаційно-комп’ютерним забезпеченням для фахової підготовки соціальних працівників. - C. 84-91.
- Чернихівський Є., Колодій Р. Засоби дистанційного навчання у ВНС для дослідження потоків викликів та телефонного навантаження. - C. 92-97.
- Шелестова А. Онлайн-сервіси як засоби навчання студентів-документознавців (на прикладі дисципліни "Маркетинг і реклама в Інтернеті”). - C. 97-103.
- Ревенчук І., Шатовська Т., Чуприна А. Модель для моніторингу якості програм післядипломної освіти. - C. 103-108.
- Щербак Н. Метод оцінювання якості тестових завдань. - C. 109-116.
- Зорін В., Бандура В., Храбатин Р., Пасєка М., Пасєка Н. Удосконалення методів оцінювання набуття знань студентів на основі дистанційного навчання. - C. 116-121.
- Левченко О. Методика імпортування тестових питань з однією та кількома правильними відповідями у ВНС Львівської політехніки. - C. 122-129.
| 2016 | | № 853
|
|
|
|