Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж29210:Техн.прогрес./2014/33<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного технічного університету "ХПІ"
: зб. наук. пр..- Харків. Серія, Технічний прогрес та ефективність виробництва

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кір'ян О. І. Загальна характеристика вітчизняного конкурентного ринку транспортних послуг. - C. 3-13.
  4. Шабуріна Ю. Ю. Нікуди діватися, потрібно створювати бренд. - C. 14-18.
  5. Брік С. В. Про зміну призначення рахунку 01 "Орендовані необоротні активи". - C. 18-21.
  6. Линник О. І., Кадук О. В. Особливості обліку та оцінки витрат відповідно до національних та міжнародних стандартів бухгалтерського обліку. - C. 22-27.
  7. Побережна Н. М., Карнаух Д. В. Сучасні питання визначення та обліку трудових ресурсів. - C. 27-34.
  8. Кобєлєв В. М., Тихонова А. В. Особливості просування бренду на ринку харчової промисловості. - C. 34-38.
  9. Фільчакова М. В., Літвиненко М. В. Дослідження ефективності діяльності промислового підприємства. - C. 39-43.
  10. Борзенко В. І., Шляхова К. С. Оптимізація управління промисловою власністю підприємства. - C. 43-48.
  11. Валдайцев О. В. Особливості оцінювання ефективності діяльності підприємства в ринкових умовах. - C. 48-53.
  12. Ус Ю. В., Обидєннова Т. С. Структурні перетворення машинобудівних підприємств як ефективне поєднання реорганізації, реструктуризації та організаційних змін. - C. 54-61.
  13. Росохата А. С. Трендвотчінг як напрямок прогнозування інноваційного розвитку промислового підприємства з виробництва машин та устаткування. - C. 62-75.
  14. Косенко О. П., Кобєлєва Т. О., Перерва П. Г. Кон’юнктура технологічного ринку: оцінка ризиків комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності. - C. 76-87.
  15. Андрєєва Є. Л. Проблеми формування організаційно-управлінського потенціалу конкурентостійкості на підприємствах машинобудування. - C. 88-98.
  16. Кобєлєв В. М., Слатін Д. Ю., Соколов К. Ю. Методичні підходи щодо визначення і оцінки ефективності господарської діяльності підприємства. - C. 98-109.
  17. Скворчевський О. Є., Віленська Х. М. Теоретичні основи інформаційно-аналітичного забезпечення розробки та впровадження інноваційного проекту на машинобудівному підприємстві. - C. 109-116.
  18. Кобець С. П. Етапи формування механізму управління конкурентною стійкістю машинобудівних підприємств. - C. 116-121.
  19. Прохорова В. В., Лях І. О. Теоретичне підґрунтя управління фінансово-економічною діяльністю підприємства на основі адаптивно-реноваційного підходу. - C. 121-128.
  20. Бондаренко Н. В., Пантелєєв М. С., Джапаров Е. Теоретичні аспекти стратегічного управління підприємством. - C. 129-134.
  21. Гусаров О. О., Антипцева О. Ю. Зв’язок задач мінімізації витрат на регулювання виробничої діяльності та формування планових завдань в ієрархічних системах управління машинобудівним підприємством. - C. 135-140.
  22. Проценко В. М. Конкурентна стратегія машинобудівних підприємств: підходи до формування та реалізації. - C. 140-143.
  23. Майстро Р. Г., Рожнова А. Д. Ефективність використання основних фондів на підприємстві. - C. 144-147.
  24. Кучинський В. А., Мазенков О. В., Локтіонова І. С. Визначення напрямків розвитку кадрового потенціалу підприємства. - C. 148-154.
  25. Писаревская А. И. Определение эффективности системы управления персоналом на предприятии. - C. 154-165.
  26. Мушников О. О. Концепція управління стійкістю інноваційно-інвестиційного розвитку підприємств машинобудування. - C. 166-172.
  27. Погорелов С. Н. Основная трудность изучения системы "человек и машина". - C. 173-181.
  28. Сударкіна С. П., Плотніков Ф. М., Грабовенко Є. В. Мінімізація ризиків купонного маркетингу. - C. 181-187.
2014
№ 33 (1076)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського