Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж29137:С.ком./2016/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
.- Харків. Серія, Соціальні комунікації

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бондаренко Т. О. Проблематика екологічних рухів на сторінках журналу "The Ecologist". - C. 4-8.
  4. Бурдіна Е. О. Гра з формою: новітні тенденції в подачі інтерв’ю та некоментованих відео. - C. 9-16.
  5. Полумисна О. О. Прецедентні висловлювання в українських мас-медіа (на прикладі сайтів "Українська правда", "Дзеркало тижня", "Україна молода"). - C. 16-20.
  6. Блажеєвська Ю. М. Творчість Юрія Липи в оцінці критики й журналістикознавства. - C. 21-27.
  7. Михайлин І. Л. Відповідь Рея Бредбері на запити інформаційного суспільства. - C. 27-33.
  8. Орлова А. О. Публіцистика Анни Гін: особливості ідіостилю. - C. 33-38.
  9. Калашник Н. Б. Проблема академічного викладання практичних дисциплін студентам спеціальності "Журналістика". - C. 39-42.
  10. Романчук С. М. Методологія інтернет-комунікації. - C. 42-45.
  11. Семененко Ю. В. Програми "інспекції їжі" як інструмент підвищення споживацької обізнаності (на прикладі програм "Знак якості" та "Контрольна закупка"). - C. 45-49.
  12. Андрєєва О. С. Теоретичне дослідження "практичного" феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сьогодення. - C. 50-54.
  13. Чекалюк В. В. Удосконалення IR-практики із залученням медіаінструментів. - C. 54-58.
  14. Fesenko A. A sports journalist: a professional sportsman or a skilled media worker. - C. 59-63.
  15. Kuznetsova M. Popular scientific programs in modern Ukrainian TV space: domestic and foreign content. - C. 63-70.
  16. Nechaieva N., Fesenko О. The image of a contemporary Ukrainian in publicistic works by Sophie Lambroschini (on the example of the book "Les Ukrainiens"). - C. 70-74.
  17. Teodorska L. Adventure discourse in "child" advertising. - C. 75-79.
  18. Бутиріна М. В. Медіаконтент: вектори розвитку та форми побутування в цифрову добу. - C. 80-81.
  19. Хавкіна Л. М. Імідж і репутація країни: трансформації та тенденції. - C. 81-82.
2016
Вип. 9
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського