Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29137:С.ком./2014/1143/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.- Харків. Серія, Соціальні комунікації- Титул, зміст.
- Хавкіна Л. М. Соціокомунікаційні можливості адаптації та інтеграції осіб із особливими потребами в умовах інформаційного суспільства. - C. 5-10.
- Дроздовська О. Є. Навчання, фізична та психологічна реабілітація дітей із вадами зору. - C. 11-14.
- Пігарєва К. В. Соціокомунікаційна толерантність викладачів до осіб із особливими потребами – невід’ємний атрибут традиційного навчання. - C. 14-17.
- Потамошнєва О. М. Сучасний стан розвитку інклюзивної освіти в Харківському регіоні. - C. 17-20.
- Редіна В. А., Мисюкевич А. В. Інклюзивна освіта в системі Малої академії наук: із досвіду роботи КЗ "Харківська обласна станція юних туристів". - C. 20-23.
- Семенец В. В., Аврунин О. Г., Носова Т. В., Носова Я. В. Проблемы инклюзивного образования. - C. 23-27.
- Бондаренко Т. Г. Регіональна медіакампанія "Сильні духом" як соціально-інформаційний проект. - C. 28-35.
- Бутиріна М. В. Мас-медійний образ людей із особливими потребами. - C. 35-38.
- Коваленко Ю. Б. Гуманизация образов людей с особыми потребностями на современном экране: традиции и новации прочтения. - C. 39-43.
- Коваль С. В. Тематичні акценти в інтернет-матеріалах про людей із особливими потребами. - C. 43-46.
- Подпружнікова О. П. Спеціалізовані інтернет-ресурси як засіб інформування в аспекті інтеграції в суспільство осіб із особливими потребами. - C. 46-50.
- Полумисна О. О. Соціальні мережі як засіб комунікації для людей із обмеженими можливостями (на прикладі "ВКонтакте"). - C. 50-53.
- Полякова Г. О. Проблеми людей із особливими потребами на шпальтах газети "День". - C. 53-58.
- Тишевська-Шапошник О. В. Інформаційно-комунікаційне середовище мережі Інтернет як засіб інтеграції дітей із обмеженими можливостями. - C. 59-64.
- Кунанець Н. Е., Ржеуський А. В. Електронні бібліотеки на принципах GRID-технологій. - C. 65-67.
- Мельнікова Л. О. Волонтерський рух як чинник розвитку соціальної активності розумово відсталих підлітків. - C. 67-71.
- Селиванова К. Г., Аврунин О. Г., Семенец В. В. Разработка интерактивных тестов для оценки уровня развития мелкой моторики. - C. 72-75.
- Тарасенко В. М. Проблеми підготовки до сільськогосподарської праці учнів із вадами розумового розвитку. - C. 75-77.
- Хованова О. А., Гарбуз О. В. Профільне навчання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, які потребують корекції розумового розвитку: соціокомунікаційний аспект. - C. 77-84.
- Drozdovska О. Features of television interview with disabled persons. - C. 85-87.
- Fomenko V. PR in Ukrainian NGOs – in the search for an optimal balance between fundraising and ensuring public awareness of their mission, goals and objectives. - C. 87-92.
- Teodorska L. Coverage problems of children with special needs by social advertising. - C. 92-95.
- Бутиріна М. В. Зв’язки з громадськістю: погляд комунікативіста. Рецензія на видання: Березенко В. В. PR в Україні: наукове осмислення феномену: монографія. - C. 96-98.
- Хавкіна Л. М. Видавнича галузь в епоху активних соціокомунікаційних трансформацій. Рецензія на видання: Водолазька С. Радикальні інновації східноєвропейської видавничої галузі: монографія. - C. 98-99.
- Андрєєва О. В. Система підготовки дітей із особливими потребами в напрямку їхньої соціалізації та інтеграції. - C. 100-105.
- Бугло І. О. Практична діяльність учнів у системі інтегрованої освіти як один із головних чинників адаптації осіб із особливими потребами. - C. 106-108.
- Колісник І. Г. Школа самоконтролю в санаторному НВК як умова успішної адаптації дітей, хворих на цукровий діабет. - C. 108-111.
- Лупандіна В. М. Участь вихованців спеціального навчального закладу в соціальних проектах як шлях адаптації та соціалізації осіб із особливими освітніми потребами. - C. 112-114.
| 2014 | Т. 1143 | Вип. 6
|
|
|
|