Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж29137:МВ.Е.Кр.Т./2022/15<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
.- Харків. Серія, Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм
Vìsnik Harkìvsʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì V. N. Karazìna. Serìâ Mìžnarodnì vìdnosini, ekonomìka, kraïnoznavstvo, turizm

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Світове господарство і міжнародні економічні відносини

  4. Lyman S., Bielousova M. Сiprus-france relations and problems of region security. - C. 8-14.
  5. Панова І. О., Жеваго О. К. Перспективи співробітництва України та Ірану. - C. 15-23.
  6. Парфіненко А. Ю. Центральна Азія як геостратегічний регіон у сучасному геополітичному протистоянні. - C. 24-36.
  7. Економіка

  8. Kaminskyi A., Nehrey M., Fedchun A. ESG-score effect in risk assessment of direct and portfolio investment: evidence from CEE markets. - C. 38-44.
  9. Логвіненко Б. І. Дослідження інструментів штучного інтелекту в управлінні поведінкою економічних агентів у цифровому просторі на підприємствах. - C. 45-53.
  10. Shvindina H., Petrushenko Yu., Balahurovska I. Resilient management as an effective management tool for transformational changes in society. - C. 54-59.
  11. Шуміло Я. М. Інструменти штучного інтелекту для управління поведінкою економічних агентів в маркетинговій діяльності. - C. 60-66.
  12. Дослідження туризму та готельного господарства

  13. Волкова І. І., Парфіненко А. Ю. Розвиток туризму в країнах Західного Причорномор'я (Румунія Та Болгарія) та їх співробітництво з Україною. - C. 68-80.
  14. Гапоненко Г. І., Євтушенко О. В., Шамара І. М. Сучасні тенденції та шляхи подальшого розвитку ринку медичного туризму в Україні. - C. 81-92.
  15. Євтушенко О. В., Гапоненко Г. І., Шамара І. М. Сучасний стан та перспективи використання інноваційних маркетингових технологій у розвитку креативних індустрій України. - C. 93-101.
  16. Kalaitan T., Hrymak O., Kushnir L., Shurpenkova R., Sarakhman O. Factors analysis slowing down the recovery of international tourism after COVID-2019. - C. 102-114.
  17. Панова І. О., Степаненко В. І. Креативні індустрії як чинник розвиток туризму в Полтавський області. - C. 115-124.
  18. Парфіненко Т. О. Шляхи підвищення ефективності роботи SPA готелів в умовах пандемії. - C. 125-130.
  19. Посохов І. С. Історичні реконструкції та формування подієвого туристичного продукту країни. - C. 131-138.
  20. Iurchenko S., Iurchenko О. Social infrastructure as a factor of sustainable development of the territory. - C. 139-145.
2022
Вип. 15
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського