Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29126:Філос.Псих.Пед./2013/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" : зб. наук. пр..- Київ. Філософія. Психологія. Педагогіка- Титул.
- Зміст.
Розвиток соціальної відповідальності студентів у просторі вищої технічної освіти (18-19 жовтня 2013 р.)
- Мельниченко А. А. Соціальна відповідальність як імператив управління у сфері вищої освіти. - C. 19-20.
- Stepien T. New perspectives of higher education and research policy on European level with era as a decisive geopolitical factor. - C. 20-21.
- Vynoslavska O., Pampukha L. Ways of development of corporate social responsibility at technical university in the light of EBEN 2013 annual conference. - C. 21-23.
Розділ 1. Місія технічного університету в умовах економічної і духовної кризи
- Бабатіна С. І. Синдром академічної прокрастинації і соціальна відповідальність у студентському віці. - C. 24-25.
- Блохіна І. О. До проблеми соціальної відповідальності вищої освіти в умовах сучасних глобальних змін. - C. 25-26.
- Бреусенко-Кузнецов А. А. Социальная ответственность и проблема естественнонаучных её предпосылок. - C. 27-28.
- Винославська О. В. Соціальний та психологічний контракти як умови реалізації принципів глобального договору у вищому навчальному закладі. - C. 29-30.
- Волянюк Н. Ю., Ложкин Г. В. Психологический потенциал социальной ответственности субъекта деятельности. - C. 30-31.
- Гур В. І. Етично-ціннісні засади відповідальності за сьогодення і майбутнє. - C. 32-33.
- Гущина Т. Ю. Воспитание социальной ответственности личности: возрастной аспект. - C. 33-35.
- Козловець О. А., Левтун І. І., Хворостина О. В. Соціальна відповідальність випускника технічного ВНЗ. - C. 35-36.
- Лободинська О. М. Формування соціальної відповідальності у випускників ВНЗ як чинника успішного працевлаштування. - C. 36-38.
- Магазинщикова І. П. Екологічна складова соціальної відповідальності випускника ВНЗ. - C. 38-39.
- Пузырев Е. В. Воспитание ответственности студентов. - C. 39-41.
- Сингаївська А. М. Плагіат як люстро вищої освіти. - C. 41-42.
Розділ 2. Соціальна відповідальність особистості та культура
- Анацька Н. В. Екологічні аспекти соціальної відповідальності. - C. 43-44.
- Ангелов Г. В., Кананихіна О. М., Соловей А. О. Національна культура та проблеми формування соціальної відповідальності майбутніх фахівців. - C. 44-45.
- Гусак К. О. Етико-світоглядні засади освіти як умова розвитку соціальної відповідальності. - C. 46-47.
- Гуцол С. Ю., Гуцол К. В. Социальная ответственность личности как принцип социокультурного проектирования. - C. 47-48.
- Залеська Р. О. Поняття соціальної відповідальності особистості та її актуальність у сучасному суспільстві. - C. 49-50.
- Калініна О. В. Особливості відповідальної взаємодії між керівником та підлеглим. - C. 50-51.
- Кононенко С. А. Вплив світогляду на соціально відповідальну поведінку сучасного фахівця. - C. 51-52.
- Кононець М. О. Вплив моральнісного розвитку на професійну соціалізацію майбутніх інженерів. - C. 53-54.
- Конюшенко Ю. В. Соціальна відповідальність та культура працівників бібліотек. - C. 54-55.
- Мелащенко О. М. Соціальна відповідальність випускника технічного університету як орієнтир макрорівня національного розвитку. - C. 56-57.
- Ніколайчук А. В. Соціальна відповідальність студента та культура. - C. 57-58.
- Панов С. Ф., Ковальчук В. С. Социальная ответственность будущих моряков при изучении стандартной английской фразеологии профессиональной направленности. - C. 59-60.
- Stepien T. The new learning culture? ICT and competences in engineers’ higher education. - C. 60-61.
Розділ 3. Розвиток соціальної відповідальності студентів у вищому технічному навчальному закладі
- Апишева А. Ш. Инженерно-техническая предметная деятельность как фактор изменения социальных ценностей. - C. 62-63.
- Девтерова Т. В. Взаємозв'язок мотивації і формування соціальної відповідальності магістра технічного університету. - C. 64-65.
- Жирун О. А. Відповідальність як передумова соціально-психологічної трансформації майбутніх фахівців. - C. 65-66.
- Мейтарчан С. Ю. Психологічні аспекти формування соціальної відповідальності майбутніх менеджерів. - C. 67-68.
- Москаленко О. В. Роль смислової сфери особистості у формуванні соціальної відповідальності майбутніх інженерів. - C. 68-69.
- Савельєва В. С. Формування соціальної відповідальності у студентів-менеджерів у технічному університеті. - C. 69-70.
- Федченко В. О. Напрями формування екологічної складової соціальної відповідальності майбутніх авіаційних. - C. 70-71.
- Цимбал І. В. Відповідальне ставлення студентів технічних спеціальностей до читання іншомовних текстів з фаху. - C. 71-72.
- Чукавіна Т. Е., Чукавіна А. Д. Удосконалення системи викладання психологічних дисциплін у майбутніх інженерів. - C. 73-74.
- Panov S., Vasylyshyna N., Tastan Y. Social responsibility approaching fluency work for seamen: pre-intermediate vs. advanced students. - C. 74-75.
| 2013 | | Вип. 2 (Спец. вип.)
|
|
|
|