Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж29126:Філос.Псих.Пед./2011/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"
: зб. наук. пр..- Київ. Філософія. Психологія. Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія

  4. Андрушкевич Ф. Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій в освітніх системах України й Польщі. - C. 7-11.
  5. Богачев Р. М. Прогрес – це реалізація утопії?. - C. 12-17.
  6. Богданова Н. Г. Формування культури життєтворчості особистості. - C. 18-20.
  7. Бойченко О. І. Держава заради держави: зародження філософії легізму. - C. 21-25.
  8. Бойчук М. А. Запровадження громадянської освіти в Україні як необхідна умова виховання демократії. - C. 26-30.
  9. Буковинський А. Й. Курс приготування до життя в подружжі: потреба, зміст і результати. - C. 31-35.
  10. Бурий А. Людина, історія, екзистенція: італійські кіноверсії. - C. 36-40.
  11. Виселко І. В. Медіапростір як соціокультурне явище: теоретичні розвідки та практичні наслідки. - C. 41-46.
  12. Муратова І. А. Філософські основи ґенези наукової теорії. - C. 47-51.
  13. Ніколова Н. І. Космологічний символізм трипільської кераміки. - C. 52-56.
  14. Новиков Г. Б. Религиозно-политическая аналогия. - C. 57-61.
  15. Павлова О. Ю. Механіка і телеологія тіла: раціоналізм у контексті культурних практик нового часу. - C. 62-65.
  16. Панасенко О. В. Державно-політичні аспекти регулювання релігійної освіти. - C. 66-70.
  17. Пінчук Є. А. Концептуальні основи та тенденції розвитку безперервної освіти. - C. 71-77.
  18. Янко Ж. Соціальне пізнання художнього твору як реконструкція соціальної дійсності. - C. 78-83.
  19. Психологія

  20. Бреусенко-Кузнецов А. А. Опыт применения рефлексивной техники "хронологизация творческого процесса" к философско-психологической эссеистике. - C. 84-96.
  21. Винославська О. В. Перегляд етичних настановлень персоналом як умова організаційного розвитку. - C. 97-102.
  22. Гуцол С. Ю. Психологічні особливості структурних складових неоміфолгіного наративу. - C. 103-108.
  23. Жирун О. А. Моральна свідомість у професійному становленні. - C. 109-112.
  24. Редькіна Г. М., Сорокіна Л. М. Психодіагностичний потенціал тренінгових технологій в організації соціальної взаємодії студентів. - C. 113-116.
  25. Чукавіна Т. Е., Чукавіна А. Д. Дослідження особливостей керівної діяльності менеджера нижчого рівня в умовах виробництва. - C. 117-122.
  26. Педагогіка

  27. Войтенко К. І. Виховання студентів як полікультурних мовних особистостей на заняттях з іноземної мови. - C. 123-127.
  28. Гущина Т. Ю., Царенко Я. М. Професіоналізація педагогів профільної шкільної освіти. - C. 128-131.
  29. Демиденко О. П. Аналіз результатів експериментальної перевірки ефективності методики навчання студентів І курсу немовного ВНЗ стандартів повсякденної комунікативної поведінки американців. - C. 132-136.
  30. Цимбал І. В. Психологічні особливості навчання студентів технічних спеціальностей роботі з іншомовними науковими текстами. - C. 137-140.
  31. Golovina L. Some aspects of teaching language skills to students of non-linguistic specialities. - C. 141-144.
  32. Tyschenko M. A. Multimedia recourses as an indispensible tool for foreign language teaching. - C. 145-148.
2011
Вип. 1 (31)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського