Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852:Психол.н./2021/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Львівського університету
.- Львів. Серія, Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Августюк М. Основні аспектні характеристики моделей емоційного інтелекту. - C. 3-9.
  4. Барко В., Барко В., Бондаренко В. Психологічні аспекти службової діяльності поліцейських підрозділів охорони об’єктів і публічної безпеки. - C. 10-19.
  5. Васюк К., Боженко В. Діагностика емоційних проявів за невербальними ознаками під час продукування зумисних неправдивих висловлювань. - C. 20-26.
  6. Велитченко Л., Фу Ма. Вікові особливості копінг-поведінки як результат узагальнення особою інтерактивного досвіду. - C. 27-35.
  7. Жигайло Н., Харко О. Онлайн-освіта: вимушена самоізоляція чи система отримання знань студентами закладів вищої освіти. - C. 36-49.
  8. Завгородня О. Дитяче малювання як сфера зародження образотворчого мислення. - C. 50-59.
  9. Кабанцева А. Пріоритетні напрями підготовки медичних психологів у час інформаційно-психологічної війни. - C. 60-65.
  10. Казанжи М., Вдовіченко О. Схильність до ризику студентів у співвіднесенні з їх психологічною ресурсністю. - C. 66-74.
  11. Кайманова Я., Рябоконь Н. Вплив білінгвізму на когнітивний розвиток особистості. - C. 75-81.
  12. Колобова І. Психологічні особливості інтерпретації події розірвання шлюбу жінками в контексті наративного конструювання досвіду. - C. 82-89.
  13. Кравченко О., Міщенко М. Соціально-психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. - C. 90-99.
  14. Леонова І. Психологічні чинники соціальної, сімейної та романтичної самотності жінок. - C. 100-109.
  15. Мартинюк О. Трикомпонентна структура соціально-психологічних чинників. - C. 110-116.
  16. Мартинюк Ю. Роль здібностей у процесі культурного розвитку особистості. - C. 117-124.
  17. Паркулаб О., Шпет Я. Вплив професійної діяльності на особистість психолога: феномен вигорання та його профілактика. - C. 125-131.
  18. Півень М., Свинаренко Ю. Розбіжності в показниках ціннісно-смислової сфери особистості між групами здобувачів вищої освіти технічного закладу вищої освіти з різним рівнем емоційної зрілості в цифровому середовищі. - C. 132-137.
  19. Романченко О., Байєр О. Аб'юзивні стосунки з позиції транзактного аналізу. - C. 138-142.
  20. Сапєльнікова Т. Пам'ять як фактор надійності операторської діяльності. - C. 143-149.
  21. Сасовська О. Різновидова депривація та інтернет-адикції особистості: теоретичний ракурс проблеми. - C. 150-156.
  22. Світич С. Соматична ослабленість учнів початкових класів як причина порушень у різних сферах адаптації до школи. - C. 157-164.
  23. Склянська О. Розвиток психомоторики дитини перших років життя як досвід взаємодії. - C. 165-171.
  24. Ульянова Т. Співвідношення конфліктності та схильності до переживань психологічних бар'єрів. - C. 172-178.
  25. Шаповал І. Особистісна зрілість: структурно-функціональний аналіз. - C. 179-185.
  26. Шпак М., Славопас В. Особливості розвитку емоційного інтелекту в майбутніх медичних сестер. - C. 186-195.
2021
Вип. 8
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського