Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852:Психол.н./2021/8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Львівського університету.- Львів. Серія, Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Августюк М. Основні аспектні характеристики моделей емоційного інтелекту. - C. 3-9.
- Барко В., Барко В., Бондаренко В. Психологічні аспекти службової діяльності поліцейських підрозділів охорони об’єктів і публічної безпеки. - C. 10-19.
- Васюк К., Боженко В. Діагностика емоційних проявів за невербальними ознаками під час продукування зумисних неправдивих висловлювань. - C. 20-26.
- Велитченко Л., Фу Ма. Вікові особливості копінг-поведінки як результат узагальнення особою інтерактивного досвіду. - C. 27-35.
- Жигайло Н., Харко О. Онлайн-освіта: вимушена самоізоляція чи система отримання знань студентами закладів вищої освіти. - C. 36-49.
- Завгородня О. Дитяче малювання як сфера зародження образотворчого мислення. - C. 50-59.
- Кабанцева А. Пріоритетні напрями підготовки медичних психологів у час інформаційно-психологічної війни. - C. 60-65.
- Казанжи М., Вдовіченко О. Схильність до ризику студентів у співвіднесенні з їх психологічною ресурсністю. - C. 66-74.
- Кайманова Я., Рябоконь Н. Вплив білінгвізму на когнітивний розвиток особистості. - C. 75-81.
- Колобова І. Психологічні особливості інтерпретації події розірвання шлюбу жінками в контексті наративного конструювання досвіду. - C. 82-89.
- Кравченко О., Міщенко М. Соціально-психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. - C. 90-99.
- Леонова І. Психологічні чинники соціальної, сімейної та романтичної самотності жінок. - C. 100-109.
- Мартинюк О. Трикомпонентна структура соціально-психологічних чинників. - C. 110-116.
- Мартинюк Ю. Роль здібностей у процесі культурного розвитку особистості. - C. 117-124.
- Паркулаб О., Шпет Я. Вплив професійної діяльності на особистість психолога: феномен вигорання та його профілактика. - C. 125-131.
- Півень М., Свинаренко Ю. Розбіжності в показниках ціннісно-смислової сфери особистості між групами здобувачів вищої освіти технічного закладу вищої освіти з різним рівнем емоційної зрілості в цифровому середовищі. - C. 132-137.
- Романченко О., Байєр О. Аб'юзивні стосунки з позиції транзактного аналізу. - C. 138-142.
- Сапєльнікова Т. Пам'ять як фактор надійності операторської діяльності. - C. 143-149.
- Сасовська О. Різновидова депривація та інтернет-адикції особистості: теоретичний ракурс проблеми. - C. 150-156.
- Світич С. Соматична ослабленість учнів початкових класів як причина порушень у різних сферах адаптації до школи. - C. 157-164.
- Склянська О. Розвиток психомоторики дитини перших років життя як досвід взаємодії. - C. 165-171.
- Ульянова Т. Співвідношення конфліктності та схильності до переживань психологічних бар'єрів. - C. 172-178.
- Шаповал І. Особистісна зрілість: структурно-функціональний аналіз. - C. 179-185.
- Шпак М., Славопас В. Особливості розвитку емоційного інтелекту в майбутніх медичних сестер. - C. 186-195.
| 2021 | | Вип. 8
|
|
|
|