Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852:Пед./2012/28<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Львівського університету
.- Львів. Серія педагогічна
Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedagogichna

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Професійна освіта

  4. Ковальчук Л. Формування культури здоров’я як умова запобігання виникненню синдрому емоційного вигоряння педагога (аспект дослідження культури професійного мислення). - C. 3-15.
  5. Лозинська Н, Крецька Ю. Формування педагогічної майстерності майбутніх учителів у процесі їх адаптації до професійної діяльності. - C. 16-24.
  6. Михайлишин Р. Професійно–педагогічна культура учителів початкових класів. - C. 25-34.
  7. Шмирко О. Діагностико-проектувальна діяльність як один з напрямів організації навчання майбутніх учителів іноземної мови. - C. 35-42.
  8. Вишпінська Я. Роль самоосвіти у професійному становленні вчителя музики. - C. 43-52.
  9. Актуальні проблеми дидактики середньої і вищої школи

  10. Біляковська О. Психологічні аспекти оцінювання успішності учнів. - C. 53-58.
  11. Крива М. Комплексне дослідження проблеми творчості. - C. 59-64.
  12. Туриця О. Інтеграція та диференціація знань студентів у процесі вивчення хімічних і технологічних дисциплін. - C. 65-73.
  13. Королюк Т., Ярмола О. Характеристика стану зв’язного мовлення дітей 4-5 років із загальним недорозвиненням мовлення III рівня. - C. 74-78.
  14. Соціальна педагогіка

  15. Куб’як Н. Форми і методи соціально-педагогічної роботи з дітьми з дистантних сімей. - C. 79-84.
  16. Корнят В., Павленко М. Соціально-емоційний розвиток дитини в сім’ї. - C. 85-90.
  17. Кобилянська Л. Гувернерство як предмет науково-педагогічного аналізу. - C. 91-99.
  18. Історія української та зарубіжної школи

  19. Черепанова С. Людина у діалозі з вічністю: феномен професора Валерія Скотного. - C. 100-110.
  20. Цюра С., Боднарчук Т. Особливості організації білінгвальної освіти для дітей національних меншин в Україні. - C. 111-121.
  21. Калинюк Т. Діяльність шкіл з поглибленим вивченням німецької мови (сучасний етап). - C. 122-131.
  22. Тимчук Л. Розвиток дидактики дорослих наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 132-148.
  23. Комар І. Соціально-психологічна діяльність УГКЦ у Галичині на початку ХХ століття. - C. 149-156.
  24. Платаш Л. Персоналія Омеляна Поповича в історико-педагогічних дослідженнях сучасності. - C. 157-166.
  25. Перепелюк І. Особистісні та професійні риси жінки-вихователя: історико-педагогічний аспект. - C. 167-178.
  26. Порівняльна педагогіка

  27. Гавран М. Сучасні напрями розвитку педагогічної освіти у приватних вищих школах Польщі. - C. 179-186.
  28. Клонцак О. Становлення та зміст академічно-громадського навчання у системі університетської освіти США. - C. 187-194.
2012
Вип. 28
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського