Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж25548:Пед., Психол./2019/2(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Мукачівського державного університету
: зб. наук. пр..- Мукачево. Серія, Педагогіка та психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кобаль В. І., Островський О. О. Білінгвізм як складова сучасної системи освіти. - C. 9-11.
  4. Кухарчук О. С., Олійник В. В., Лалак Н. В. Вплив української еміграції на процеси державотворення в Закарпатті в 20-30-х роках ХХ ст. (національно-культурна діяльність). - C. 12-16.
  5. Малець О. О., Малець Н. Б., Гавришко С. Г. Філософсько-світоглядні орієнтири в творчості Олександра Духновича. - C. 16-19.
  6. Машіка Г. В., Лужанська Т. Ю., Маслиган О. О. Сучасні тенденції розвитку географічної науки в умовах компетентнісного навчання. - C. 20-23.
  7. Товканець Г. В. Удосконалення педагогічної підготовки майбутніх учителів як умова імплементації європейської освітньої стратегії. - C. 24-27.
  8. Бопко І. З., Моргун А. В. Формування професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов при вивченні латинської мови. - C. 28-30.
  9. Гаснюк В. В., Боднар О. М. Педагогічні умови формування вокально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 31-33.
  10. Довгопола Л. І. Інтервізія як інтерактивний метод професійної підготовки студентів-біологів у процесі педагогічної практики. - C. 33-36.
  11. Поліщук В. А. Формування професійно-педагогічної культури майбутніх фахівців із соціальної роботи. - C. 37-40.
  12. Пришляк О. Ю. Міжкультурна компетентність майбутніх фахівців у контексті провідних теорій міжкультурної взаємодії. - C. 40-42.
  13. Прокопович Л. С. Формування орфоепічної та акцентуаційної компентностістудетів ЗВО в процесі вивчення дисципліни "Українська мова за професійним спрямуванням". - C. 42-45.
  14. Шкирта І. М., Лазар В. Ф. Інформаційні технології та засоби їх реалізації у закладах вищої освіти. - C. 45-48.
  15. Dudash A. M. Improvement of conducting skills of higher education institutions students with a bachelor’s degree. - C. 48-50.
  16. Tomashevska M. The research of the readiness level of future teachers to professional interaction in the conditions of master degree. - C. 50-54.
  17. Зданевич Л. В., Попович О. М. До питання особистісного розвитку дітей раннього віку в сенсорно збагаченому середовищі. - C. 55-57.
  18. Куцин Е. К. Казкотерапія в естетичному становленні дитини з вадами мовленнєвого розвитку. - C. 57-60.
  19. Лавренова М. В., Лалак Н. В., Пеняк В. С. Міжпредметні зв’язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики. - C. 60-63.
  20. Олексюк Н. С. Соціальна підтримка батьків дітей з особливими потребами як актуальна проблема. - C. 63-66.
  21. Поліщук Ю. Й. Особливості соціального виховання в дитячих громадських об’єднаннях. - C. 66-69.
  22. Швардак М. В. Технологія тимбілдингу в умовах закладу загальної середньої освіти. - C. 69-72.
  23. Lypchanko-Kovachyk O., Martyn N. Dynamism of the notion of grammar. - C. 72-75.
  24. Моргун А. В., Брецко І. І. Лінгводидактична інтерпретація теорії мовної комунікації. - C. 76-78.
  25. Feltsan I., Garapko V., Malinovska D. Comprehension of culturally marked lexis through genuine text reading. - C. 78-80.
  26. Бондар Т. І. Модернізація системи освіти США та Канади: порівняльний аспект. - C. 81-85.
  27. Слозанська Г. І. Організація інклюзивної освіти у закладах вищої освіти країн Північної та Південної Америки. - C. 86-91.
  28. Мартин О. В. Педагогічна практики як умова професійного становлення майбутнього вчителя у Швеції. - C. 91-93.
  29. Турок О. С. Екологічне просвітництво в умовах неформальної освіти у Словацькій Республіці. - C. 93-96.
  30. Олексюк В. Р. Моделі психолого-педагогічної допомоги дітям з розладами спектру аутизму. - C. 97-100.
  31. Щербан Т. Д., Гоблик В. В., Щербан Г. В. Психологічні особливості навчальної мотивації підлітків. - C. 100-104.
  32. Алмашій І. І. Психологія управління нововведеннями з використанням інформаційно-комунікативних технологій в діяльності екологічних громадських організацій. - C. 105-107.
  33. Березовська Л. І. Професійне вигоряння як предмет дослідження психології праці. - C. 108-111.
  34. Штифурак В. Є. Психологічні детермінанти здоров’я в системі ціннісних пріоритетів майбутніх юристів. - C. 111-115.
  35. Tymkiv N. M. Role of staff in ensuring environmental safety in the petroleum industry. - C. 115-117.
2019
Вип. 2(2) (10)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського