Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж25548:Пед., Психол./2017/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Мукачівського державного університету : зб. наук. пр..- Мукачево. Серія, Педагогіка та психологія- Титул.
- Зміст.
- Галів М. Д. Педагогічні рефлексії в історико-педагогічному наративі (на прикладі наукових праць Миколи Лавровського). - C. 13-16.
- Гіптерс З. В. Теорія і практика економічної освіти та фінансової грамотності дітей і дорослих: історико-педагогічний аспект. - C. 16-19.
- Кухарчук О. С., Курило О. Й., Прокопович Л. С. Розвиток бібліотекознавства в Україні: історико-педагогічний аспект. - C. 19-23.
- Кухта М. І. Трансформація традиційної моделі навчання в контексті освітньої реформи. - C. 23-25.
- Кобаль В. І. Університетська освіта Угорщини після 1945 року. - C. 26-29.
- Ніколаєнко Л. І. Підвищення професійної музично-педагогічної компетентності педагога позашкільного навчального закладу шляхом організації самоосвітньої діяльності. - C. 29-31.
- Приходько Ю. І. Підготовка військових фахівців: системний підхід. - C. 32-35.
- Розлуцька Г. М. Науково-педагогічна діяльність духовенства в Закарпатті (1939 - 1944) рр.. - C. 35-39.
- Староста В. І., Товканець Г.В. Контроль навчальних досягнень студентів: мотиваційний аспект. - C. 39-42.
- Фізеші О. Й. Соціально-економічні чинники становлення початкової школи Закарпаття: повоєнний період. - C. 43-46.
- Щербей У. В. Проблеми початкової освіти в умовах сільської школи. - C. 47-49.
- Bodonyi Edit Petriné Feyér Judit. - C. 50-53.
- Lalak N., Movchan K. Printed and electonic books: historical aspect. - C. 53-55.
- Csoóri Zsófia Pjotr Csajkovszkij Gyermekalbum – a lírai zongoraciklus létrejöttének áttekintése. - C. 55-58.
- Брижак Н. Ю. Самостійна робота студентів як складова професійної підготовки майбутнього педагога. - C. 59-61.
- Герцовська Н. О., Тоба Е. А. Професійна компетентність викладача ВНЗ як основа формування позитивних мотивів навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вчителів англійської мови. - C. 61-64.
- Дікун І. А. Практична підготовка майбутнього вчителя музики у дискурсі його професійного та особистісного становлення. - C. 64-67.
- Ігнатишин М. В. Формування професійної компетентності майбутніх фінансистів на основі використання інноваційних методів навчання. - C. 67-70.
- Ксенофонтов С. С. Компетентнісна підготовка майбутніх фахівців в умовах університету. - C. 70-72.
- Опанасенко В. П., Вовк Б. І. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи майбутніх викладачів практичного навчання ПТНЗ як умова формування самоосвітньої компетентності. - C. 72-76.
- Полянка А. В. Інформаційні технології як засіб мотивації професійної підготовки у вищій школі. - C. 76-78.
- Розман І. І., Курило О. Й., Луца М. В. Краєзнавча спрямованість діяльності бібліотеки в сучасних умовах. - C. 79-81.
- Сідун М. М. Самостійна робота студентів з вивчення іноземної мови. - C. 81-83.
- Стеблюк С. В. Квазіпрофесійні методи і завдання у процесі викладання економічних дисциплін в умовах коледжу. - C. 84-87.
- Товканець Г. В. Наукові підходи до формування педагогічної культури майбутнього вчителя. - C. 87-92.
- Товтин Н. І. Самостійна робота студентів педагогічних навчальних закладів у контексті гуманізації навчального процесу вищої школи. - C. 92-95.
- Томашевська М. О. Підготовка майбутніх викладачів вищої школи до професійної взаємодії як соціально-педагогічна проблема. - C. 95-98.
- Човрій М. Я. Поліаспектність практичної підготовки майбутніх фахівців з музичного мистецтва. - C. 99-101.
- Tyahur Vasyl Eszköztervezési (dizájn) készség kialakítása papírplasztika (formaalkotás papírból) által az általános iskola tanulói számára. - C. 102-105.
- Алмашій І. І. Врахування кількісних характеристик системи "людина-природа" у формуванні екологічної культури молоді. - C. 106-108.
- Бокотей Л. Л. Традиції декоративно-прикладного мистецтва як засіб художньо-естетичного виховання молоді. - C. 108-111.
- Гавришко С. Г. Динаміка показників загальної фізичної підготовленості студентів педагогічного факультету МДУ. - C. 112-116.
- Добош С. Ю. Особливості впливу музики на формування світогляду школярів. - C. 116-118.
- Ільтьо Г. Ф. Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійної компетентності фахівця. - C. 118-120.
- Кончович К. Т. Основні аспекти підготовки майбутніх учителів іноземної мови до педагогічного спілкування. - C. 120-123.
- Лавренова М. В. Робота над словами за допомогою сучасних методичних підходів на уроках в початковій школі. - C. 123-126.
- Марценюк М. О., Муравйова М. П. До питання здійснення національно-патріотичного виховання в школі. - C. 126-129.
- Мочан Т. М. Професійна мобільність та її вплив на особистісний розвиток фахівця. - C. 130-132.
- Ничкало С. А. Особливості формування мистецьких уподобань школярів у сфері образотворчого мистецтва і архітектури. - C. 132-135.
- Попович Н. Ф. Особливості вивчення творів Лесі Українки у початкових класах. - C. 135-138.
- Примакова В. В. Екологізація початкової шкільної освіти. - C. 138-140.
- Русин Н. М., Поллогі В. М. Форми спільної роботи дитячого садка і сім'ї з питань математичного розвитку дітей. - C. 141-144.
- Чекан О. І. Формування інформаційної та комп’ютерної грамотності дітей дошкільного віку. - C. 144-146.
- Telychko N. V. Motivating learners. - C. 146-149.
- Дядченко О. В. Іншомовна підготовка студентів нефілологічних спеціальностей на засадах комунікативно-когнітивного підходу. - C. 150-152.
- Мартин Н. В. Зміст мотивів навчально - професійної діяльності майбутнього вчителя англійської мови. - C. 152-155.
- Прокопович Л. С., Моргун А. В. Педагогічна спрямованість творів І.Франка про дітей. - C. 156-159.
- Фельцан І. М. Особливості формування іншомовних компетенцій в освіті дорослих. - C. 160-162.
- Хома О. М. Орфографічні вправи як метод формування правописних умінь. - C. 162-164.
- Хома Т. В. Організація самостійної роботи студентів на заняттях з української мови в умовах коледжу. - C. 165-168.
- Черепаня Н. І. Вплив малих фольклорних жанрів на розвиток мовленнєвих умінь і навичок дітей дошкільного віку. - C. 168-170.
- Мішак В. М. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів релігії в Австрії. - C. 171-174.
- Поліщук В. А., Пришляк О. Ю., Богуцька А. А. Зарубіжний досвід діяльності Університетів третього віку . - C. 174-178.
- Симоненко Н. О. Організація самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах США: витоки і сучасність. - C. 178-181.
- Тимків Н. М. Підвищення якості професійної підготовки майбутніх інженерів-нафтовиків у контексті інтернаціоналізації ринку праці. - C. 182-185.
- Товканець О. С. Особливості професійної підготовки у вищій школі Словенії. - C. 185-189.
- Турок О. С. Екологічне виховання в концепції сталого розвитку: освітні завдання і технології європейського виміру. - C. 189-191.
- Janicka-Panek T. Edukacja patriotyczna i europejska zadaniem współczesnego pedagoga. - C. 191-194.
- Корнієнко І. О., Софілканич Н. О. Компоненти психологічної готовності до створення сім’ї у період ранньої дорослості. - C. 195-198.
- Марценюк М. О., Завітаєва О. К. Система цінностей студентської молоді в умовах трансформації суспільства. - C. 199-201.
- Юрков О. С., Кондрацька К. В. Розвиток мотиваційної сфери підлітка. - C. 201-205.
- Березовська Л. І., Гощар Б. І. Кар’єрні орієнтації у студентському віці. - C. 206-209.
- Щербан Т. Д., Фельцан М. І. Особливості формування професійної свідомості майбутніх психологів. - C. 209-212.
- Юрков О. С., Соломка І. О. Синдром емоційного вигорання медичних працівників. - C. 213-215.
| 2017 | | Вип. 1 (5)
|
|
|
|