Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж25548:Пед., Психол./2015/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Мукачівського державного університету
: зб. наук. пр..- Мукачево. Серія, Педагогіка та психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічна теорія та історія педагогіки

  4. Атрощенко Т. О. Розвиток художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в ДНЗ. - C. 9-14 .
  5. Лупаренко С. Є. Діяльність громадських товариств із соціокультурного забезпечення дітей в Україні (кінець ХІХ ст. – початок ХХ ст.). - C. 14-19.
  6. Рего Г. І. Вплив діяльності спілок та організацій на поширення дошкільних закладів в Закарпатті (кінець ХІХ – початок ХХ століття). - C. 19-23.
  7. Шусть В. В. Чинники формування соціально-політичних цінностей українського суспільства. - C. 24-27.
  8. Щербан Г. В. Проблема готовності до педагогічної діяльності. - C. 28-31.
  9. Професіоналізація та диверсифікація вищої школи

  10. Борин Г. В. Професійна підготовка студентів до просвітницько-консультативної взаємодії засобами педагогічної практики. - C. 32-36.
  11. Ворожбіт-Горбатюк В. В., Попович О. М. Компоненти готовності майбутніх вихователів до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного віку. - C. 36-41.
  12. Жданова-Неділько О. Г. Організація продуктивної навчальної взаємодії при вивченні педагогічних дисциплін. - C. 41-45.
  13. Кравченя А. О. Управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики як педагогічна проблема. - C. 45-48.
  14. Павко А. І., Курило Л. Ф. Теоретичні та методологічні детермінанти педагогіки вищої школи як науки і мистецтва. - C. 48-50.
  15. Фенчак Л. М. Педагогічні особливості розвитку екологічної культури студента в умовах ВНЗ. - C. 50-54.
  16. Циркунова Н. И., Петров Д. В. Психосемантический подход как метод выявления содержания учебной мотивации студентов высших учебных заведений. - C. 54-59.
  17. Освітні технології та розвиток особистості

  18. Гирка І. В. Професійна компетентність майбутніх учителів інформатики у контексті модернізації педагогічної освіти. - C. 60-63.
  19. Качур М. М. Реалізація ідей педагогіки життєтворчості у контексті гуманізації змісту професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 63-67.
  20. Крутій К. Л. Проблеми запровадження моніторингу дошкільної освіти та шляхи їх вирішення. - C. 67-70.
  21. Морквян І. В. Суть та види інтелектуальних умінь. - C. 70-74.
  22. Селезньова А. В. Символічний зміст орнаменту подільського рушника. - C. 74-78.
  23. Стеценко І. Б. Організація інтерактивної проектної діяльності дошкільників та учнів молодших класів за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 78-84.
  24. Tovkanets Н. Role-play game as a modeling and simulation of professional activities of training future specialist. - C. 84-89.
  25. Барна Х. В. Експериментування як засіб організації діяльності дітей у дошкільному навчальному закладі. - C. 89-93.
  26. Fóris-Ferenczi R. Ápedagόgiai paradigma befolyásolása az értekelésre. - C. 93-97.
  27. Психолого-педагогічна комунікація

  28. Барчій М. С. Психолого–педагогічні аспекти набуття комунікативних умінь майбутніми педагогами. - C. 98-102.
  29. Дроздова І. П. Формування особистості фахівця у процесі навчання студентів-нефілологів професійного мовлення у вищій школі. - C. 102-106.
  30. Demény Piroska Kolozsvári negyedikesekolvasási preferenciái és attitűdje. - C. 106-110.
  31. Компаративна педагогіка і психологія

  32. Козубовська І. В., Стойка О. Я. Трансформаційні процесив сучасній вищій школі США. - C. 111-116.
  33. Комар Т. В. Суттєвий чинник професійної зрілості майбутнього фахівця. - C. 116-120.
  34. Пазюра Н. В. Особливості підготовки фахівців з середньою кваліфікацією в США. - C. 120-125.
  35. Педагогічна та вікова психологія

  36. Бохонкова Ю. О. Психологічні особливості прояву випереджальної стратегії поведінки особистості. - C. 126-130.
  37. Варга В. С. Процедура та методи дослідження етнопсихологічних чинників адаптації дитини до шкільного середовища. - C. 130-134.
  38. Гошовська Д. Т. Фемінінна самоакцептація: основні базові постулати. - C. 135-140.
  39. Шаповалов Б. Б. Система самозахисту та виживання як засіб формування готовності старшокласників до поведінки в екстремальних ситуаціях. - C. 140-144.
  40. Щербан Т. Д., Терновай А. В. Психологічні особливості формування життєстійкості у підлітків з неповних сімей. - C. 144-149.
  41. Volobueva O. Effective Teaching Foreign Language Reading of Future Specialists: Psychological Aspect. - C. 149-154.
  42. Організаційна психологія та психологія праці

  43. Гошовська О. Я. Сутнісна специфіка й диференціація психозахисних механізмів особистості. - C. 155-160.
  44. Martseniuk М. Peculiar features and psychological nature of evaluative attitude to healthy lifestyle. - C. 160-164.
  45. Михальчук Н. О. Екологізація суспільної свідомості та становлення творчого потенціалу особистості студентів. - C. 164-169.
  46. Михальчук Ю. О. Розвиток професійного мислення та самосвідомості в професійному становленні майбутніх менеджерів. - C. 169-172.
  47. Shevchenko N. Structural content analysis of professional consciousness. - C. 173-177.
  48. Штих І. І. Здатність до емпатії як компонент професійних здібностей психолога. - C. 177-180.
  49. Ямчук Т. Ю. Інтеграція логічних рівнів у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів. - C. 180-184.
2015
Вип. 2 (2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського