Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж25012/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Галицький економічний вісник
: наук. журн..- Тернопіль
Galytskyi ekonomichnyi visnyk

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Економіка та управління національним господарством

  4. Болотіна Є. Інституціоналізація синергетичної економіки. - C. 5-11.
  5. Кужда Т., Галущак М. Моделювання управлінських процесів з використанням типових моделей менеджменту. - C. 11-21.
  6. Малюта Л., Мельник Л., Погайдак О. Екологічний імператив забезпечення економічної безпеки в контексті сталого розвитку суспільства. - C. 21-29.
  7. Матвійчук І. Інституціоналізація управлінської діяльності в процесі забезпечення економічної безпеки держави. - C. 30-35.
  8. Охота В. Підвищення ефективності управління міжнародними перевезеннями. - C. 35-41.
  9. Пирч М. Основні причини трансформаційного спаду в країнах центрально-східної європи та колишнього срср у 1990-х роках. - C. 42-49.
  10. Равлик Н. Інновація цінності та методика її реалізації на сучасному ринку. - C. 49-54.
  11. Сенишин О. Пріоритетне значення продовольчої безпеки у процесі формування системи національної безпеки країни. - C. 54-62.
  12. Смолій Л. Інвестиційні аспекти формування інтелектуального капіталу в аграрному виробництві. - C. 62-69.
  13. Федулова С. Проблеми регулювання процесів формування та використання людського капіталу регіону. - C. 69-76.
  14. Загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання

  15. Бриндзя О. Основні аспекти формування корпоративної соціальної відповідальності підприємств. - C. 77-81.
  16. Грициняк О. До питання комплексного оцінювання ефективності державного регулювання відтворення робочої сили з позицій макрорівня. - C. 81-86.
  17. Даниленко-Кульчицька В. Особливості договірних взаємовідносин між туроператором, турагентом і туристом. - C. 87-93.
  18. Машлій Г., Сороківська О., Мосій О. Сучасний стан та шляхи активізації розвитку підприємств малого бізнесу тернопільської області. - C. 93-101.
  19. Погайдак О. Інноваційні підходи до оцінювання діяльності обслуговуючих підприємств (природоохоронні аспекти). - C. 101-109.
  20. Фінансово-обліково-аналітичні аспекти

  21. Баєва О. Роль міжнародного кредиту в розвитку світової економіки. - C. 110-114.
  22. Владимир О. Необхідність та шляхи реогранізаційних перетворень у банківській системі України за умов інтернаціоналізації банківського бізнесу. - C. 115-124.
  23. Данилюк І., Зорій Н. Фінансова звітність: аналіз вимог міжнародних стандартів та подальші напрями адаптації національної системи обліку до МСФЗ. - C. 125-130.
  24. Кирилич Ю. До питання аналізу динаміки фінансової лібералізації в деяких європейських країнах. - C. 131-138.
  25. Костецька Н. Стратегічне управління витратами хлібопекарських підприємств. - C. 138-145.
  26. Омелянчук Т. Застосування аналітичних процедур в аудиті фінансового стану підприємств ресторанного господарства. - C. 146-153.
  27. Стасюк Л. Аналіз показників ліквідності і платоспроможності на прикладі ПАТ "ХЗКПУ "Пригма-Прес". - C. 154-161.
  28. Чуркіна І. Підходи до визначення сутності бюджетної системи в умовах сучасних трансформацій. - C. 161-166.
  29. Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі

  30. Мудра М. Управління закупівлями у ланцюгу поставок продукції на машинобудівному підприємстві. - C. 167-172.
  31. Оксентюк Р. Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернет. - C. 172-181.
  32. Семенюк С. Використання інструментів інтерактивного маркетингу в діяльності вищого навчального закладу. - C. 181-188.
  33. Шафранська І. Застосування комп’ютерних технологій в процесі проведення маркетингових досліджень. - C. 189-194.
  34. Список авторів та вимоги. - C. 195-202.
2014
№ 1 (44)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського